IK HAAT HET!!!!! voor SC extra dokken

Discussie in 'Algemeen' gestart door EliminatorX, 23 jan 2003.

1. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Laag begaafd ben ik zeker niet.................
    Maar over dat Ubi-MS had ik niet na gedacht.

Maak jullie niet druk, PS2 en NGC een paar levels erbij.

Het is toch duidelijk dat de Xbox de beste console is wat betreft de capaciteit.
    En ik zeg altijd maar: Kwaliteit over Kwantiteit

Heb ik gelijk of niet?

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga me nu nog geen zorgen maken over dat SC-level betaal gedoe. Als ik er voor moet betalen zeg ik fok jou ubi soft ik wacht op SC2, zoniet, dan ga ik genieten van een paar extra levels.

3. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    misschien zijn de eerste paar levels wel gratis, en moet je daarna betalen, nouja, als het maar niet te duur is

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nja je hebt al €69 gedokt,
    ik vind een prijs van $1,- per level en $0.5 per item ofzow wel redelijk

5. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ja hoor 1 dollar per level wa denk je zelf??
    ik bedoel ze kunnen het niet te duur maken maar $1 is wel heeel erg weinig, dan kosten de verwerkings kosten van je cc nog meer...

Nee ik denk dat ze er gewoon geld voor vragen en vind dat ook helemaal niet zo gek, je kan wel zeggen voor de pc kan je het allemaal dll gratis maar dat zijn geen grote nieuwe levels en missies. Neem als voorbeeld The Sims de uitbered game bij uitstek, daar moet je ook alle uitbereidingen kopen voor 40 euro ofzo.
    Bovendien is het level designen nu eenmaal niet in een uurtje gedaan en daar moeten die jongens ook gewoon voor betaald worden.
    Als je de extra`s niet de moeite waard vind om ervoor te betalen dan koop je ze toch gewoon niet.
    Als er Ubisoft erachter komt dat het niet loopt zullen ze de prijzen toch wel naar beneden gooien.....

6. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is overigens in geen enkele manier beledigend of kwetsend bedoel

7. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    het wordt inderdaad rond de 1 dollar :+

8. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig of de levels ook op een expension disk worden uitgebracht voor de xbox, want eigelijk hoorden ze nog bij het spel. Tenminste, k heb het gehoord en als ik het einde van het spel zie moet er nog meer komen want het is nog niet helemaal afgelopen.
    Als ze ze nu via xbox live gaan uitgeven worden de mensen zonder xbox live behoorlijk genaaid. En da's not nice.

Deel Deze Pagina