Ik heb even een vraag over het afspelen van HD films op de xbox 360. Ik heb een HDMI aansluiting en een full HD LCD scherm. Nu heb ik HD films gedownload welke net geen 8 gig zijn en ze zijn wmvhd formaat. Mijn vraag is als ik deze op een DVD 9 brand ik deze kan afspelen op mijn xbox 360. Of moet ik nog iets doen voordat ik dat kan doen? Wie heeft hier ervaring mee en kan mij voorzien van tips?
WMVhd kan je wel op een DVD branden. Heb het zelf ook gedaan en werkt perfect. Ik zou je alleen wel willen aanraden om eerst te proberen of de 360 überhaupt de wmv file kan afspelen. Niet elke wmv file is volgens mij af te spelen op de 360.... Brand anders gewoon een keer een film en kijk of hij het doet. Het kost je hoogstens een DVD'tje...
Lezen..Hij heeft het over HD Films in WMVHD (VC-1) formaat en deze kun je gewoon afspelen door ze op een externe FAT32 HDD te zetten, DVD9 (DVD+R DL) of gewoon streamen vanaf de PC..WMVHD tot 1080p + DD5.1 \o/ dus mike0000 dat kan gewoon:b:
Ja maar DVD+R DL zijn nog redelijk prijzig in verhouding. Al wordt dat ook steeds minder. 25 Stuks Printable Arita Dual Layers voor €20incl @ opusshop
Daarom moet je ook gewoon een externe harde schijf kopen, deze ff formatteren naar HFS+ met macdrive en dan kan daar vandaan gewoon al je HD films in WMVHD kijken.
Ik stream ze gewoon, al download ik nauwelijks wmvhd's, heb ook de HD-player Mijn 2 externe HDD's heb ik nodig voor andere dingen
Bedankt voor de antwoorden. Ik wil inderdaad een externe HDD aanschaffen, maar ben gewoon benieuwd of het me lukt om op een DVD 9 een HD film te branden. Maar een DVD met WMHVD ziet mijn xbox dus als een media bestand? En hoe zit het met een externe HDD. als ik die aankoppel vol met HD films, kunnen die dan gewoon worden afgespeeld door de xbox?
Jep Heb het hierzelf ook (500 GB HD) inderdaad omgezet met Macdrive. Daarna speelt hij perfect WMVHD's af.
Is WMV per se nodig voor de xbox? Kan je niet gewoon HD films op je externe harde schijf zetten, of leest de xbox dat dan weer niet?
De Xbox 360 ondersteund HD materiaal met de volgende extensies: .avi, .divx, .mp4, .m4v, mp4v, .mov, .wmv
ik heb ook wmv hd films op dvd gezet. Je brand ze gewoon als data op de disc. Stop hem in de xbox 360. Dan komt er (waar de naam van de game normaal staat) Mixed Media Disc te staan.Ga naar tabblad Media.. en kies daar onder videos: current disc en daar staat de bestand van de disk. Klikken en afspelen maar. Werkt perfect. Heb al heel wat films gekeken op deze manier. Geen Hd dvd speler nodig.
Had ook een paar films over landschappen en de zee op disc staan in 1080i en na jouw post te hebben gelezen heb ik ze effe gekeken in 1080i ziet er gaaf uit.
HD films op een Fat32 schijf??? Een bestand van 4 GB is het maximale wat het fat 32 systeem aankan en er bestaan geen full HD films van minder dan 4 GB. Wel series in WMVHD formaten enzo.
Huh sinds wanneer kan hij .mov streamen? Ik heb een HD camera en die neemt op in .Mov 720p alleen de 360 kan dit niet streamen.
Ik wil een Western Digital My Book Essential Edition 500GB USB2.0 kopen. Als ik hier wat films op pleur, kan ik hem dan gewoon via de USB met de 360 verbinden en 'ziet' de 360 deze externe HD dan ook, zodat ik de films die erop staan kan checken in HD? Edit: Nadat ik mijn externe HD heb geformateerd in NTFS dan, FAT32 kan geen grote bestanden aan.
Xbox "herkent" alleen Fat32 of HFS+ (mac format) en als je er wat films op zet kan je deze bekijken via je XBOX 360. De films moeten dan wel wmv(hd),avi,divx,xvid zijn, _0/