komt net thuis en een mooie groene semitransparante xbox stond op mij te wachten zit ook een S-controller bij die je voorgoed mag houden jammer dat ze de gamediscs apart opsturen
ik kom net thuis...................................ligt er nix. ik ga zo nog ff thuis komen nog eens kijken (niet dat ik er een verwacht maar je weet nooit)..... veel plezier ermee.
voorlopig niets om jaloers op te zijn zonder gamediscs ben je er niets mee..speelt alleen betadiscs af.. en ja ik vrees dat we alles behalve de S controller moeten inleveren als we stoppen met testen
Ik denk idd ook wel dat je alles terug moet geven. Lijkt me ERG sterk dat zoveel mensen dat ding zomaar krijgen terwijl hij voor sites moeilijker te krijgen is om beta's te testen.
Ja, ik ook heb de groene box mogen ontvangen Hoe komen jullie erbij dat je controller zou mogen houden dan? Ik zie het allemaal wel. Vindt de groene box wel megacool... Nu maar op de discs wachten! Oja, ik heb trouwens mijn inlog gegevens nog niet gekregen voor de beta website... iemand hier wel?
lees het blad ff dat tussen de handleiding zit edit: ps: laatste mail van MS vindt ik toch schending van de privacy
Hmm vreemde shit. Al die nep-Xbox-ers krijgen die shit Kan me nog herrineren dat Ayrton hier ergens HEEL negatief over liep te doen..
damm.... konden ze niet eerder zeggen dat je een controller bij kreeg had ik die email ook wel ff terug gestuurd
Wat is daar erg aan? Een Japanse controller is toch altijd mooi meegenomen? En die groene Xbox waar jullie het in het begin over hadden is een developerkit, die normaal alleen de game-ontwikkelaars krijgen. Jullie zijn dus een stelletje bofkonten, en als jullie nu niet ophouden met dat irritante gedoe waarbij ik spijt heb van het-niet-bétatester-worden, dan kom ik hem persoonlijk afhalen...
this een controller S!!!! geen japanse controller en ze hebben het over een groene Box geen groene Xbox Ik had geen tijd om een CC aan te vragen.... maar nu blijkt dat je nog dingetjes kado krijgt had ik wel ff tijd gemaakt