Hoezo krijg Gimbly een waarschuwing? Dacht dat er in de regels stond dat uilokken en beledegen juist bestraft zou worden met een OW en dan krijgt iemand een OW die zich juist verdedigt??? Ik had het nog ge-report zodat hij verwijdert kon worden, maar zelf dat doen jullie niet. Ik zou nog maar eens goed nadeken voordat je iemand meteen een OW geeft want dit vind ik nou echt nergens op slaan.
lol, zeker met c e l l en smooth enzo! Ik vond het wel lachuh deze lan, alleen de regels waren niet echt top! En de prijzen...tjaa
Regels, tja dat komt volgende keer wel goed. Zorg ik mede wel voor . Prijzen; worden steeds beter, zolang er maar meer mensen en clans komen. Er was namelijk wat fout gegaan, de dag van te voren en daarom ging het wat stroever. Hopelijk wordt de opkomst nog groter volgende keer. begin 2008 volgende lan.
jah die regels zijn best wel raar maar het word elke keer beter dus. HLH goed gespeeld en volgende keer #1. Voor de rest GG
xHLHx Is 3e geworden, finale heb ik helaas niet meer kunnen zien tussen envy en qG want moest me laatste trein halen.
HLH is 3e geworden qG 2 4e uit mn hoofd Was leuk om mee te maken, alleen een beetje slecht geregeld en laten we het maar niet over de monitors hebben __________________
Ja klopt ! Leuke match tegen xHLHx! wat waren die monitoren minder fijn zeg jezus waren zelfs slechter dan mijn 21 jarige tv xD Steun Grio 854 Help jules aan een nieuwe TV xD ahhahahahha