1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdorie! :mad: Ik kan niet meer verder komen!

    Ik zit vast op Noveria:
    Ik moet in die Mako zo door een tunnel heenrijden, maar er staan daar een heleboel Geth met Rockets en van die grote turrets.. En die killen mij iedere keer. Ik moet wel zeggen, dat ik die Mako wel ontzettend moeilijk te besturen vind..)

    Heeft iemand tips?
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    tip
    Gebruik je R1 knop om raketten te schieten. Doet meer damage dan je miezerig pistooltje. Zit je Mako dwars neer. Wordt er een raket geschoten rij een stukje naar links of rechts om te ontwijken en hervat je raket aanvall. Tussen de raketten wel even gewoon schieten
     
  3. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    KAN JE RAKETTEN SCHIETEN?? \o/ Omg, =( dat ik dat nooit mee heb gekregen.. Op zich niet zo gek als er geen tutorial is, dus bedankt voor de tip! \o/
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je die ally achievements unlocken ?
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke sidequests zijn dit?

    Die van Tali is zeker dat je haar pelgrimmage verzorgd door die Geth data te geven?


    die van Garrus en van Wrex weet ik niet. Ik speel vrijwel nooit met Garrus eigenlijk
     
  6. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft ook niet met ze te spelen gewoon een keer met ze praten als je in de normandy bent.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daar ben ik ook! Zal vanavond de bovenstaande tips 's proberen! Wist dat van die raketten ook niet.
     
  8. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ze het grotendeel van 1 game met je meenemen. Je moet dus vanaf begin af aan een van de characters de hele tijd bij je hebben. Je kunt per keer maar max 2 ally achievements halen. Alleen de verhaallijn spelen is niet genoeg, je moet ook nog sidequests bij spelen om deze achievements te halen. Houdt er ook rekening mee dat je zo weinig mogelijk sidequests hebt gedaan voordat je de Asari aan je team toevoegd hebt.
     
  9. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog steeds een beetje om dit spel te halen.

    Ik ben bang dat het veels te uitgebreid voor mij is omdat ik niet zo vaak RPG´s speel.

    Kingdomhearts vond ik te gek maar die was vond ik niet zo heel uitgebreid.
     
  10. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij dat stuk ben ik gewoon uitgestapt en heb ik ze een voor een gesnipt heerlijk voor als je net als mij de mako soms wat onhandig vindt.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Praat gewoon een paar keer met ze. Heb ze eigenlijk nog niet gespeeld die twee maar voor Wrex moet je zijn familyarmor terug vinden en voor Garrus moet je een oude zaak oplossen, een of andere doktor doodschieten is het geloof ik. Ze vragen allebei of ze er bij mogen zijn als je het doet maar weet niet of dit nodig is.

    En volgens mij is dat inderdaad de sidequest van Tali.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik had ook nog nooit een RPG gespeeld en heb tóch Mass Effect gekocht en het is waanzinnig! Juist omdat ik nog nooit een game in dit genre heb gespeeld is het zeer verfrissend en vernieuwend! :)
     
  13. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet te moeilijk?
    Al de menutjes enzo is het makkelijk onder de knie te krijgen?
    Ik wil natuurlijk wel snel in het spel zitten en niet pas op de helft ofzo!
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is heel uitgebreid, maar wel heel duidelijk opgezet. De Missions en Assignments (Side-quests) zijn duidelijk te zien. Het spel neemt je heel goed mee.
     
  15. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ff wennen, maar dat heb je snel onder de knie, het is niet moeilijker als een game als Oblivion. Gewoon kopen, dat getwijfel is niet goed voor je :9
     
  16. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu al 1 keer uitgespeeld en bijna helemaal met Wrex, maar geen achievement gekregen.
    Nja ik speel eerst nog een keer het verhaal uit met mijn adept, daarna kijk ik wel met de tech voor die achievements.
     
  17. phoenix4

    phoenix4 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast zit je naast insidegamer nu ook dit forum helemaal vol te spammen met van die nutteloze vragen die je al 80x gesteld hebt? Gebruik google eens.
     
  18. mellzor

    mellzor Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Vragen!!

    Heb wat vraagjes.

    - Na 1 keer uitspelen kan je ervoor kiezen een nieuwe game met bestaande char te starten(?):
    * Begint deze char met alle talents en hp en gear etc van je laatste save?

    * Kan je ook een vrijgespeelde bonus skill op een bestaande (hoge lvl) char zetten als je hiermee new game begint?
    * Kan ik hem bijv. 1x uitspelen op casual, hierdoor hardcore unlocken, en dan met mijn bestaande hoge char een nieuwe hardcore game beginnen voor de hardcore achievement? en erna voor insanity? Alles met 1 en hetzelfde char?

    Dan is het goed te doen om 1e playthrough op lvl 40 te eindigen, met 2e playthrough op lvl 50 voor de achievement, en dan nog een keer op insanity voor lvl 60 allemaal op hetzelfde char?
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  19. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem de hele tijd in je team hebben, dus geen uitzonderingen. En je moet dan nog wat sidequests erbij doen, op een gegeven moment heb je dan de achievement.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    - Volgens mij kan dat niet. Ilos is de laatste planeet dus daar gewoon niet naar toe gaan als je nog sidequesten wilt doen.

    - Ja je houdt alles.
    - Nee word niet makkelijk van vijanden zijn gescaled met jouw a.la oblivion. bossen zijn standaard een paar level hoger en hoe hoger het niveau hoe meer levels zijn boven jouw level krijgen. Tools en verstandig levellen zijn dus de key in het winnen.
    - Volgens mij niet.
    - Volgens mij wel. Ben ik ieder geval van plan. Je moet gewoon nieuw game, download prev char en dan settings naar hardcore veranderen

    Waarschijnlijk als je alles doet in playthrough een ben je al level 50. Maar naar level 60 vergt evenveel exp als van level 1 naar 50. Maar moet wel lukken dus.

    - Heb zelf net gekozen voor Williams (to bad van het trio) maar bioware kennende moet je een nieuw verhaal missie spelen voor je verder kan praten

    - Over first aid wil ik ook wel weten. Dit kan je toch niet bij je ally's in hun skilleevel gedragen? Bedoelt iet niet dat het net zo is als Electronics. Als zij een level 10 first aid hebben en jij level 1 krijg je de voordelen van hun level 10 (zelfde als zij level tien electronics hebben kan je ook hard dingen hacken zonder dat je zelf die skill hebt)

    Kan ook dat als jij level 1 hebt en zij level 10 dat zij er van één med pack meer health krijgen?

    Inderdaad TEam members zijn soms wel dom ivm cover maar met wapens vind ik ze soms handig. Vooral de characters met een goede wapenskill.



    En Tha Seven: je moet wel iets van 50 sidequesten met hem hebben gedaan!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina