1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de laatste main quest kun je geen sidequests meer doen. De laatste quest is
    Ilos

    Die First Aid skill van je teamgenoten zorgt ervoor dat wanneer jij op Y drukt, je meer healt.

    Voor de romance-plots moet je meer main-Q planeten doen.
     
  2. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt hem als je alle mainquests hebt gedaan behalve de laatste eindplaneet en rond de 30 sidequests hebt voltooid.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Waat, kwam net opeens de liefde scene bij me met Ashley en opeens komt Joker erdoor heen lullen, hebben ze niks gedaan. Heb ik het nu verpest :eek:

    Even als net Virmire afgemaakt, ga morgen of Woensdag maar op bezoek bij Ilos. Sidequests boeien me toch niet zoveel op die planeten.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  4. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Om een lang en oninteressant verhaal kort te maken: Nee. Je krijgt je digitale sex nog.
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dus als ik hun first aid laat geven en ik het niet doe krijg ik alsnog de bonussen? en als ik het ook doe krijg ik dan dubbele bonus? (niet dat ik het nodig heb aangezien ik volledig word geheald al. Maar sneller is beter
     
  6. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het stacked eigenlijk.
     
  7. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, de eerste keer dacht ik ook echt van WHAAT:'-(:'-(

    als je wilt weten wanneer je het krijgt klik dan hier op:
    Ik had dat met een ander personage maar toen ging ik naar Ilos en dan gaan ze praten en dan gebeurd het.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Respawnen je granaten eigenlijk vanzelf ? :)
     
  9. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister begonnen en moet zeker dat deze game iets te overweldigend is in het begin. Ik had meer gehoopt op een korte tutorial verder ziet het er tot nu toe wel ok uit.
     
  10. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, je vind ze gewoon dacht ik .. Ik heb ze in ieder geval bijna nooit.. :mad:
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Daarom ook, heb ze ook bijna nooit. 8)
     
  12. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand antwoord?

    Ik dacht ook dat je het spel kon pauzeren in mid combat om met een cursor je partymembers te herplaatsen (en dan bedoel ik niet met de linkertoetsen omhoog/omlaag/links/rechts).
    Tevens een vraag, is het mogelijk om in de game van karakter te wisselen, hierboven zei iemand dat hij als wrex gespeeld heeft???
     
  13. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb gelijk, het is mooi dat je het snel onder de knie heb en er zijn ook nog genoeg sites met hulp;)

    Ik haal hem gewoon assassins creed heb ik klaar dus(1 achievement nog)
     
  14. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Hak die knoop nou eens door. Eerst tientallen berichten op insidegamer plaatsen nu ook op xboxworld er meerdere berichten plaatsen of het wel zo'n goed spel is.

    Voor de laatste keer: Ja het is een goed spel en probeer het gewoon.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja koop die hap. prima game

    Even een vraagje.

    Heb Feros en Virmire uitgespeeld en ben nu bezig met sidequesten. Maar heb eigenlijk zin in Novaria. Kan iemand mij vertellen of ik na Novaria nog andere sidequesten kan doen in het Heelal of ga ik dan gelijk naar het einde van het spel?

    Hoorde namelijk

    dat je daarna weer naar de citadel moet maar kan je dan op de citadel nog questen doen of moet je gelijk vechten of kan je eerst nog rondvliegen naar allerlei stelsel, dan naar citadel, hier nog wat sidequesten doen en daarna het verhaal afmaken. Wil namelijk wel graag de ally achievements.
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Vegeta:

    Als ik me niet vergis moet je eerst nog naar een andere planeet genaamd Ilos en vandaar uit vlieg je direct terug naar de citadel zonder ergens anders heen te gaan.
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar tussen Novaria en Ilos zit dus nog gewoon de tijd om questen te doen? (heb virmire en Feros al af) want denk dat ik wel genoeg heb gedaan om ally achievement van Liara en Tali te krijgen. Ben met hun begonnen omdat ik hun het minst leuk vindt en toch deze game wel alle achievements van wil.
     
  18. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je de 4 mainquests klaar hebt ga je naar de Citadel, hier kan je wel nog sidequests doen, na verloop van tijd ga je ook weer weg maar terugkeren gaat dan niet meer voordat je dus naar Ilos bent geweest. De verhaallijn zorgt voor meer duidelijkheid maar het komt er dus op neer dat je na de 4 planeten de Citadel opzoekt, vaarwel zegt en daarna weer terugkomt dmv Ilos.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dus ja? na de derde planeet en voordat ik naar Ilos ga kan ik dus nog overal vrij heen? Zodra ik naar Ilos ga is dat over.
     
  20. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina