1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 12 okt 2007.

?

Wat is jouw game tv ?

  1. Beeldbuis.

    18,7%
  2. LCD , resolutie < 800x600

    1,6%
  3. PC Monitor.

    6,0%
  4. LCD HDready.

    51,9%
  5. LCD FullHD.

    15,8%
  6. Plasma 1024x768

    2,6%
  7. Plasma 1366x768

    3,1%
  8. Projectie tv.

    0 stem(men)
    0,0%
  9. Beamer.

    3,4%
  10. Anders

    0,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fortesque

    fortesque Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Component ziet er vanaf een afstandje wel iets beter uit dan VGA (betere kleuren, zwart is veel zwarter etc.) maar ik zit vrij dicht op het scherm, en dan is VGA vele malen scherper (mits op 1360x768 ingesteld) dan Component (720p = 1280x720).
     
  2. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle R7x zijn volgens mij hetzelfde en verschillen alleen in design. Ik heb een R72 en ben daar erg tevreden over. Heb ook de 26 inch versie. Mooie kleuren en scherpte. Let er alleen wel op dat het geluid niet echt fantastisch is. (ik heb surround setje nu). Hij gaat het geluid al snel vervormen, dwz op de helft van het maximale volume.
    Ik ga binnenkort waarschijnlijk mijn tvtje doorverkopen sowieso voor een 32Rxx versie.
     
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Aardige held hoor. Pioneer is het gewoon helemaal. Helaas moet ik ook meubels, bankstel et cetera kopen dus geen Pioneer Full HD plasma voor mij. Maar het is een geweldige televisie. Misschien dat ik voor een 107 plasma van Pioneer ga. Mijn budget nog maar eens na gaan rekenen. :lol:

    ps. waarom is al die shit in Amerika zoveel goedkoper :'-(
     
  4. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    aaigght wacht ik ben echt dom:lol:|:- zit aan Scart te denken maar VGA is ook van bijv. je PC beeldscherm :confused: sorry, en je hebt gelijk.. VGA is inderdaad wat scherper en Component heeft wat betere kleuren. 8)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik dacht dat ik eruit was en dat ik gewoon voor een plasma zou gaan. Omdat de zwartweergave gewoon veel beter is, en het over het algemeen ook mooier is...nou had ik de

    Panasonic TH42PV70 op het oog.
    Plasma tv, maar geen FULL HD. Ik weet niet hoe belangrijk FULL HD is
    maar aangezien 360 titels het ook al beginnen te ondersteunen..je moet toch naar de toekomst kijken.

    Net zag ik de tv die BBE Theon gaat halen , de Samsung LE40M86BD Full HD. Zit in dezelfde prijsklasse als die Panasonic, alleen is deze dus wel FULL HD, het is alleen wel een LCD en niet plasma...en ik blijf de zwartweergave zeker belangrijk vinden. Of is deze al heel goed bij die Samsung?
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    full hd heb je nog niks aan, want er zijn nog geen heel weinig games met 1080p
     
  7. Duke_Towner

    Duke_Towner Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo beste mensen,
    Misschien hebben jullie deze vraag al vaak voorbij zien komen, maar ik ben van plan binnenkort een xbox 360 aan te schaffen. Ik heb het alleen niet zo breed, dus ik zit te denken welke tv ik zou gaan aanschaffen. Mijn budget is 400-500 euro. Ik heb er al een paar bekeken, maar zit erg te twijfelen. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!
     
  8. fortesque

    fortesque Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    De Samsung LE23R81 is misschien een optie. Ik heb de 26 inch versie van die serie en ik ben er erg tevreden mee. :)
     
  9. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan om een nieuwe HDTV te halen, aangezien ik de mijne te klein vind:p namelijk de Samsung LE-27S71B.
    en wil naar 42'' gaan, het liefst Full-HD.
    welke raden jullie aan?
    en waar gaat jullie voorkeur naar uit? Plasma of LCD?
    en waarom?
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Lees om te beginnen dit topic door. Daar staat deze vraag + antwoord al 100x in.
     
  11. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    15 delen x 60 pagina's =(
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat komt omdat iedereen telkens dezelfde vraag stelt.
     
  13. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk de monster component met toslink kabel voor m'n Xbox 360.
    Beeld is echt stukken scherper en het geluid is helemaal veel beter.
    Als je de kabel uit de verpakking haalt weet je gewoon dat je kwaliteit in je handen heb.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waar en hoe duur?
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Plasma natuurlijk! :thumbs:

    http://www.plasma-lcd-feiten.be/
     
  16. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind zelf plasma ook beter:)
    ik zat zelf aan de 42PV70 te denken, is dan helaas geen Full-HD
    of de 42PY70, de Full-HD, maar kost 700 meer (voor mij €1695 en de PV70 €1000) en is het verschil tussen de PV70 en de PY70, de €700 waard?
    zijn hier mensen die 1 van deze tv's hebben? hebben jullie foto's? hoe zien ze eruit met DVD,Blu-ray en PS3,alle via HDMI
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb zelf de panasonic th-37pv45 en ben er echt superblij mee. Ik game tegenwoordig eigenlijk meer op mijn plasma dan op mijn beamer :eek:

    Ik zou zelf gewoon contact opnemen met een dealer en zelf je ps3 meenemen ;)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Even langs de MM gewipt vandaag en een tijdschrift van hun meegenomen.
    Gaat allemaal over HDTVs. Opzich best goed blad. Van Small,medium,large tot extra large HDTV's , bij het extra large gedeelte (50 inch en groter) staat een Panasonic TH50PV700, 50 inch dus...en als pluspunt staat er dan bij (lage prijs) het is maar wat je laag noemt...ga ik even bij pricewatch kijken zie ik dat de tv tegen de 2000 euro ligt.......okaaaaay.

    Ik heb nog eens goed gekeken, maar ik vind 42inch(106cm) toch nog wat aan de kleine kant, ik ben wel een scherm(projector) van 2 meter breed gewend en 1,5 hoog ongeveer, zo krankzinnig groot hoef ik m'n HDTV niet.Maar toch echt wel 50 inch(127cm).

    Ze hadden ook nog een Philips PFP 5532 , ook 50 inch, iets van 999 ofzo.
    Maar ik heb eigenlijk van begin af aan mijn zinnen gezet op de Panasonic en ik blijf daarbij denk ik.
    Bij de MM hebben ze nu een pracht van een aanbieding en volgens mij kan je hier amper mis mee gaan.

    Panasonic TH50PV7.

    http://www.kieskeurig.nl/product/088B69652FEB6483C1257306003851AE.htm

    Bij de meeste winkels tegen 1500 en duurder , staat bij de MM voor 1200.

    Check de specs, daar is niks mis mee toch?

    De enige minpunten (maar is dit echt een minpunt?) is dat de contrast van de
    TH42PV70 10000 is en die van de TH50PV7 is 8000. Maar...dan is de resolutie van de TH50PV7 weer 1366x768 en van de TH42PV70 is dan weer 1024x768.
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    hij heeft wel weinig aansluitingen
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    1x HDMI, nou mijn 360 kan toch geen HDMI en een PS3 heb ik toch nog niet. En wanneer die komt, dan kan die er mooi op.

    Wat voor aansluitingen zijn echt nodig dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina