[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik weet niet of iemand je dat precies kan zeggen, maar daar hoef je je echt geen zorgen over te maken aangezien dat normaal verwaarloosbaar is. Zeker aangezien je toch een breedband verbinding hebt.
     
  2. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik al. Er is de laatste dagen teveel gedownload en waarschijnlijk door de Xbox die aangesloten is op het internet. Waarom is er een download limiet :'-(
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    anno 2007 nog een download limiet? Gelijk een andere provider nemen!!
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Klein vraagje: zijn er voor de original xbox games die je nu kunt downloaden ook achievements?
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Neen
     
  6. Freekiegang2

    Freekiegang2 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag

    Hallo, ik heb een probleem.
    Mijn IP adress is goed enzo....
    Maar hij vind die DNS server maar niet ... ik heb die DNS Server code al handmatig ingevult maar hij zegt steeds failed.. dus ik weet niet waar het aan ligt....:confused:
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zou je misschien het formulier op de startpagina van deze thread even kunnen invullen zodat we wat meer informatie hebben om je verder te helpen?
     
  8. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel je eens voor. Je zit thuis rustig te wachten op een pakketje met daarin je Xbox Live kaartje. Ondertussen ga je naar de MM om een draadloze adapter te kopen, om zo meteen online te gaan. Je komt thuis en Xbox Live ligt op de mat. Je maakt het open, krast de code weg en loopt naar boven. Je start je xbox op, gaat naar xbox live tapblad, klikt op redeem code (ja heb al een silver account en ondertussen de adapter werkend gekregen). Je toets de code in, er staat netjes een beschrijving van de door jou gekochte abbo. Maar vervolgens krijg je de melding:

    Can't retrieve information from Xbox LIVE. Please try again later.

    Status code: 8016aba5

    Dit is mij vanmiddag overkomen en zojuist, na het nog een geprobeerd te hebben, wederom. Klopt die code niet ofzo? Na 10 keer invoeren moet het toch werken?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Probeer het later nog eens, misschien is het een storing in het systeem. Als het morgen niet lukt, raad ik je aan om even MS te bellen.
     
  10. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van Xbox lukt het ook niet. Laten we hopen op het beste?
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Om toch je code te kunnen gebruiken wanneer je de error 'Can't retrieve information from XBOX LIVE' krijgt moet je ergens bij 'account management' kijken naar de gegevens die gekoppeld zijn aan je email adres (die je steeds kan veranderen). Indien niet alle vakjes ingevuld zijn (naam, adres, stad, telefoonnummer,...) zal je er niet in slagen om eender welke prepaid card te gebruiken op je console en krijg je die error.
     
  12. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk! Super :)
     
  13. luijcxer

    luijcxer Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, hier dan de vraag:
    Waar kan ik zien of ik een verbinding heb met A B of G (draadloos) aangezien B niet werkt en als ik B heb, moet ik dan een nieuwe router kopen als ik wil dat ik online kan met mijn xbox?
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    xbox wireless networking adapter:
    Nu de mogelijkheden van je wireless router kan je zowel in de handleiding terugvinden, als op de router instellingspagina onder de tab wireless ofzo. Kijk wat daar is ingesteld, of multi/mixed mode.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    tevens helpt het als je je gegevens van je router hier zou posten ... :)
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Werken die live kaartjes eigenlijk ook als verlenging? Dus die soms gratis bij games krijgt?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  18. edwinuss

    edwinuss Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 360 gekocht, hiervoor had ik ook een 360 maar die heb ik moeten verkopen. Nu wil ik met xbox live samen met een maat van mij spelen.
    Ik kan me gewoon inloggen op xbox live en kan ook gewoon demo's downloaden. Maar als ik iemand uitnodige of iemand nodigt mij uit om een spel te spelen werkt het niet, hij geeft aan dat de er geen verbinding gemaakt kan worden.
    Heb ik dingen over het hoofd gezien?

    Dus: Ik ben wel gewoon online te zien ik kan berichten versturen en ontvangen, ik kan mensen uitnodigen voor een potje Crackdown, maar online gamen kan op 1 of andere manier niet.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    twee vragen:

    Hoe oud ben je?
    Hebben je vrienden ook een open NAT (als dat niet het geval is ligt het aan hun verbinding)
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mijn probleem met UPNP is opgelost.

    Mijn stomme fout.

    Ik had de juiste poorten ingesteld in mijn firewall maar niet het IP van mijn 360.

    Nu werkt het in ieder geval. Bedankt voor jullie tijd en informatie

    Mijn NAT staat weer OPEN :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina