hey XBW onze desinger is ermee gestopt vanwege school ect. dus we zijn snel opzoek naar iemand die goed is in het designen van avaters userbars en logo's, en die daar de tijd dus ook voor heeft!! ook iemand die daar vaak me bezig kan zijn zodat die steeds zijn nieuwe iedeeen en ontwerpen kan verwerken... contact me op live oXaRiZ c3l of stuur me een pm Greetz www.clan-c3l.com
Ehum... Ik hoor helemaal niks meer van c3l! Bestaat het niet meer? Of bestaat het nog, maar er wordt niks gedaan?
Wil je het echt weten? Splinter c3l (de leader van c3l) is gestopt met actief gamen. Daarnaast is de andere leader (oxariz) wegens persoonlijke problemen niet in staat om regelmatig online te komen. Het CoD4 team wordt geleid door BLOEDLINK, die nog nooit een clanmatch in zijn leven geregeld heeft. Het GoWteam wordt geleid door Delta c3l, probleem is dat de leden daarvan niet actief genoeg zijn om een clanmatch te kunnen spelen. Dan hebben we nog het Guitar Hero III team, dat geleid wordt door Ramon aka XoTiC c3l, hij twijfelde tussen Halo3, CoD4 of toch weer Halo3, maar hij kocht GH III. Nooit geweten dat daar een ladder voor was, maar je kan blijkbaar tegen anderen mensen "Guitar spelen". Uiteindelijk is het dus weinig meer, ik vind het heel jammer hoe het gelopen is. Het meest jammeren vind ik nog wel voor degene die hebben meebetaald aan de site. Ook vooral de ontwerper en bedenker van die site, want dat heeft hij vrijwillig gedaan.
Inderdaad. Heb ff nagekeken en het staat op Gamebattles http://www.gamebattles.com/xbox360/guitar-hero-3/ladder/singles/
Ik wil eventueel wel designen voor jullie, maar ik ben niet gratis dus add me ff op msn als je intresse hebt. Opleiding: Sintlucas (beste grafische school op mbo van nederland) Bert_marissen@hotmail.com
Yoo Admins: c3l = dood, dus gooi hier maar een slotje op . (Als je mij niet vertrouwt, Oxariz c3l heeft zijn naam veranderd, dusja c3l is weg)