Best Halo3 Gamers!
Zoals jullie zien, zien jullie het woord voetbal staan! Inderdaad, ik heb een eigen voetbal stadium gemaakt (het idee heb ik van iemand anders).
Daarom is er nu, voor de FUN, maar toch wel serieus, een Halo3 Voetbal toernooi! Nieuwsgierig? Doe dan mee, en twijfel dan niet!
Ik maak 2 poule's, van 5 Teams, als er meer aanmeldingen zijn dan normaal, dan kijk ik wel verder, maar tot nu toe max. 10 team.
Een team moet:
- minimaal 3 spelers, maximaal 5!
- 1 teamleider hebben, die ik altijd kan bereiken.
- altijd 10 minuten van te voren komen opdagen op de afgesproken tijd!
(de rest komt nog...)
Regels:
1. Alle regels die hieronder worden opgenoemd, moet elke team zich eraan houden, zo niet, dan heb je kans uit het toernooi gegooid te worden.
2. De mappen staan in mijn Fileshare (als nu dat nog niet het geval is, dan later) staat onder de naam: "Vbal GH 1.0", en kan altijd een update komen, dus blijf checken!
Fileshare: je kan op de website van bungie kijken, en/of onder de gamertag:
qG EXp3r1EnZ : http://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShare.aspx?gamertag=qG%20EXp3r1EnZ
3. De settings kan je dus ook downloaden op mijn fileshare.
4. We doen het in Forge, ik zal in ieder geval hosten, ik zal de team leiders toevoegen op de dag dat ze moeten spelen!
5. Algemeen:
2 teams: Blauw & Rood!
Kaarten:
- gele kaart: 1 minuut van het veld af.
- rode kaart: de wedstrijd niet meer afmaken.
2 rondes van 10 minuten! (kan worden veranderd)
bij gelijke stand, eventueel een "Golden Goal" gespeeld.
In game regels:
1. Je mag niet expres iemand in de rug slaan, het kan gebeuren, maar gebeurd niet vaak, als dit wel het geval is, heb je kans op een rode kaart!
2. Als er gescoord is, moeten beide teams op zijn eigen helft bevinden! Zodra dit is gebeurd, mag de bal weer rollen!
Voorwaarden:
Ik wil dat iedereen die hieraan mee gaat doen, dit wel serieus neemt, en altijd op de afgesproken tijden 10 min, van te voren komt opdagen!
Dit is een heel leuk toernooi!
Datums:
Ligt eraan hoe snel het gaat, maar als het kan, wil ik volgende week beginnen!
Hoe schrijf je in?
Je meld je als volgt aan:
Voorbeeld:
Als team:
Team: Nederland 1.0
Leider: IkbenGek (Gamertags)
speler2: jijBentgeK
Speler3: Julliezijngek
Speler4: WijzijnGek
Speler5: Niemandisgek
Msn/Email adres leider: gekkkewousie@hotmail.com
Individueel:
Gamertag: ijBentgeK
Email: ijBentgeK@hotmail.com
Ik maak de teams, en daar kies ik ook een leider uit!
* De teams moeten zelf ervoor zorgen, dat ze samen afspreken wanneer ze de wedstrijd gaan spelen, VOOR de deadline die straks wordt gepost!
Randoms spelers:
Poule 1:
Team1: Onbekende Naam
Leider: qG EXp3r1EnZ
speler2: qG ReaListiQ
Speler3: CNO I Dominic
Leider Email:
exp3r1enz@hotmail.com
Team2: ---
Leider: ---
speler2: ---
Speler3: ---