hallo , weet iemand of de dvd drives voor de xbox ook los verkrijgbaar zijn?? mijne doet het niet meer , (buiten de garantie)
hmm naja, iig, ik heb negens de losse drives gezien, en denk ook niet dat ze die gaan verkopen. weet je wat er precies kapot is? is heel de klep afgebroken, of gaat ie niet meer open/dicht?
hij leest heel slecht de dvd's af , games ook bijna niet meer. het is begonnen na een reinigings cd. enne , hij valt echt buiten de garantie
kan je niet beter gewoon xbox support bellen? die bouwen denk ik wel een nieuwe dvd drive erin tegen betaling, weet je tenminste zeker dat het goed verloopt, en dat de drive in goede staat is
hij heeft er gewoon een mod inzitten, anders had je nog garantie, opzicht niets mis mee(ik krijg de mod morge in een pakje thuis), zolang je de zooi maar niet kopieert, daar heb ik een hekel aan. ik heb em btw voor divx films
ik heb hem ook voor divx , nu kan ik alleen geen dvd 's meer kijken. hmm, iemand nog tips waar ik een dvd-drive kan kopen voor de xobx?
http://www.gamevillage.nl/forums/YaBB.pl?board=Xbox;action=display;num=1043063927 deze gast zegt dat ie xboxen repareert dus misschien heeft ie wel wat voor je