1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb zelf ook 995/1000 gamepoints, ik moet nog de achievement halen dat je 2 mensen killt met de spartanlaser. ik vind die echt onmogelijk 8) .. btw, de nieuwe mappack is uit! voor 800 punten heb je 3 nieuwe maps, ben ze nu aan het downen :).
     
  2. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die nieuwe maps wat?
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    WTF ZIJN DIE ER AL DAN!?
    OMFGHWEAHSAHAXOORRR!!!!
    Leuk. Speel eig. nu Halo 2 (geen commentaar a.u.b, maar Halo 2 POWNT Halo 3.) dus ik wacht wel ff tot ze gratis worden. :+
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die heb ik gehaald op Snowbound (heel lucky):

    Ik stond bij de shotgun onder de grond en er waren in zo'n gangetje richting zo'n basis 2 aan het vechten dus ik knalde ze allebei overhoop :)
    Situatie is me nog niet gelukt na te maken ;)
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik had die achievement bij die speciale event met die zombies, ik schoot gewoon ergens heen met mijn laser en maakte dubbel kill :cool: met mijn laser:)
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Speciale event met zombies? Leg uit. :)
     
  7. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Halloween event. ;)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oh, had daar niets over gehoord eigenlijk. Naja, jammer. Komt er ook een christmas event? :D
     
  9. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Die laser achievement moet ik ook nog, maar dat komt volgend jaar met Halloween wel :)

    Daarnet kwam ik trouwens weer wat kansloze kindjes tegen die boven bleven bij de spawns waar je niet bij kan op de Pit. Sommige mensen moeten echt hun Xbox kapotmaken. Als je ze een file complaint/bad review wil geven namens mij: het waren oD Morty en Mathster O-) Waarschijnlijk zijn ze te weinig geknuffeld ofzo.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Yay killing frenzy achievement ook gehaald

    Halo3: 1000/1000 :)
     
  11. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo werkt Halo 3 online hier niet? Heb xbox live gold. Als ik naar matchmaking ga, staat er could not rectrieve information from server. Wat is dit voor onzin? Forza en SC: DA werken wel.
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nieuwe maps zijn vet =D. Forgen op Foundry ftw ^^
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ook een double kill met laser gemaakt in The Pit maar het was helaas social slayer. Hij staat in mijn File share als je hem wilt zien ^^
     
  14. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik had ranked die sparten laser double kill gemaakt, was op construct. Er kwam zo'n gast om de hoek lopen, dus ik laadde dat ding op, toen kwam er ook net 1 via zo'n paarse portal, dus ik schoot en ik had ze allebei tegelijk :D
     
  15. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er wel op komen;) doe maar custom game met iemand anders. Hij onder opening jij op hem, jij springen, hij springen dan jij weer en je bent erop. Wel slim om eerst shotgun te pakken:D
    groet Cees
     
  16. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook de nieuwe maps gedownload. Het zijn wel hele vette maps om op te spelen :)
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dinsdag me Xbox 360 gekocht met Halo 3, nu op Heroic uitgespeeld. Ik moet wel zeggen dat terwijl ik Halo 1 op legendary met me ogen dicht uit kon spelen, dat Heroic toch wel erg pittig was op sommige stukjes, helemaal met de Flood. Ik vind het echt heel erg tof.

    Ik moet wel zeggen dat ik door de harde muziek op de achtergrond nauwelijks de stemmen kon verstaan, daardoor heb ik het halve verhaal gemist, ik zie ook nergens een optie staan om de muziek zachter te zetten, of ben ik nou scheel?

    Btw, als Arbiter en MC in hetzelfde schip zaten, hoe kan het dan dat de Arbiter wel op de aarde is en MC niet? En waarom is dat schip helemaal verlaten, heeft het schip geen crew ofzo?

    Oh ja, als iemand ranked team doubles wil doen, invite me dan maar!
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je goed kijkt zie je dat het halve schip op aarde ligt en dat de andere helft nog in de ruimte zweeft. Dus de voorkant (waar Arbiter in zat) is wel door die jump hole gegaan, maar de achterkant, waar Chief nog zat is dus niet mee gekomen. En dat schipt met crew... Tjah... Het hing er wel mooi in de ruimte :p Geen idee of er (veel) crew is. Denk het niet :p
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat vind ik nou ook!

    Best irritant...:mad:
     
  20. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    doe subtitles aan.Heb ik ook gedaan.Dan kan je het verhaal veel beter volgen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina