Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinobot

    pinobot Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam een "optional media opdate" tegen voor Ipod in de gamestore/More/all game add-ons, heb je die geinstalleerd?.
     
  2. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    oh bedankt! :thumbs: die heb ik dus nog niet geinstalleerd, ik ga het uitproberen!
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  3. yannicko30

    yannicko30 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mijn xbox doet het al een tijdje niet meer weet iemand hoe ik het op kan lossen?:'-(
    Als ik hem aanzet worden de lampjes rond de aanknop rood... iemand een oplossing?:confused:
     
  4. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt de zogenaamde roD (ring of death). Ms bellen, dat is de enige oplossing. Ik denk dat je wel weet wat de roD is?!
     
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ze alle 4 branden is er wat met je av kabel.
     
  6. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk eerder dat ie roD heeft.
     
  7. willy666

    willy666 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    media delen

    hallo
    ik heb een probleem wat ik niet opgelost krijg
    ik heb de xbox geinstalleerd, en alles aangesloten via router enz..
    xbox live krijg ik ook verbinding mee, maar dan...
    wmp 11 en dan ga ik naar media delen, en kom niet verder als dit scherm
    http://img248.imageshack.us/my.php?image=probleem6hn1sb5.jpg

    kan iemand mij helpen????

    gr willy
     
  8. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me Xbox 360 bijna 100% zeker verkocht en de koper wilt hem dinsdag ophalen, nu is mijn vraag: Is het handig om me xbox terug te zetten op de beginsettings (Dus dat hij weer zo is als dat je hem de 1e keer opstartte)?

    En op mijn account zit nog voor 10 maanden xbox live gold, kan ik zonder problemen de nieuwe eigenaar op mijn account laten spelen zodat hij nog kan genieten van xbox gold? Of moet ik dan eerst even het account op zijn emailadres en adresgegevens zetten?

    Weet iemand trouwens nog meer dingen wat ik nog moet aanpassen of veranderen voordat hij dus met de nieuwe eigenaar meegaat?

    Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen.
     
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag het aan de (bijna) nieuwe eigenaar anders zou ik het lekker laten staan.
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik neem dan aan dat je zelf je account nietmeer nodig hebt, in elk geval zal die nieuwe eigenaar toch zelf een account willen. In geval dat je een CC hebt geregistreerd en aangezien je achievements, arcade games, toch acc afh zijn zou ik zeker je account verwijderen en gewoon je xbox naar de fabrieksinstellingen zetten.
     
  11. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ Yup zou ik ook doen..
    Weet tevens niet of je nog creditcard gegevens ofzo hebt ingevoerd, maar daarom zou ik hem al helemaal niet meer op jou account laten spelen!
     
  12. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik heb het geprobeerd maar het is niet de oplossing :confused:

    Het is dus ook zo dat hij helemaal niet ziet dat er een "portible device" is aangesloten.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  13. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een Xbox koopt krijg je er 1 maand gold account bij toch?
    Hoe zit het met het verlengen hiervan? Is het zo dat na afloop van die maand, je ergens een code in kan vullen ofzo? Blijft je account gewoon bestaan ná die maand, zodat je 'm bijv. een week later weer kan activeren?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja. Je moet een silver account aanmaken op je xbox 360 .. dan krijg je het verzoek of je xbox live wilt testen

    Je kan deze verlengen via een credit card of met 3 maanden en jaar kaarten
    Ja als je een prepaid kaart koopt
    Ja dat kan .. na je trial wordt het weer een silver account
     
  15. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Super! Bedankt voor het antwoord!
    Bij veel fora worden zulke vragen meteen de grond in gebashed, maar dit is gewoon fijn om te weten. En dat van Silver account had ik kunnen weten btw, maargoed toch duidelijk.
     
  16. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik heb t niet kunnen vinden maar kan iemand mij uitleggen wat de reference levels inhouden. Bij display in het systeem tap.

    Waar hebben jullie het op staan? Standaard, Intermediate of Expanded?
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Als je een Amerikaanse Account aanmaakt op een Nederlandse xbox moet je dan toch met US Microsoft Point's betalen?
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Amerikaanse account, maar een NL emailadres? Dan is het een NL account.
    Het gaat om je emailadres, van daaruit bekijken ze wat voor account je hebt.
    Maar ja, als je op een US account dingen wilt betalen heb je US MP's nodig,, alleen zie ik niet in waarom je dat zou willen doen?
    De films kan je alsnog niet downloaden enzo..

    Veel mensen hebben een 2e email aangemaakt voor een US account, omdat die soms wat gratis arcade games enzo hebben.. Of bepaalde demo's die wij niet hebbe..
     
  19. Remcos

    Remcos Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat iemand me hier kan helpen, maar tot nu toe heeft een lange zoektocht op internet me geen steek verder geholpen.

    Drie dagen geleden heb ik een nieuwe XBox 360 gekocht. Bijgeleverd was een component HD AV-kabel. Gelijk dus op m'n Samsung LE37S81B aangesloten en spelen maar. Even wat installatie-instellingen doorgelopen (gegokt), maar hij deed het dus ik dacht spelen maar en dat ging prima! Een dag later nog eens aangezet. Geen problemen.

    Toen ik een dag daarna weer mn XBox aanzette deed ie t opeens niet meer. Niet ondersteund zei m´n beeldscherm. Tsja... waarom hij het de dagen ervoor wel deed geen idee dan.

    Een paar uur lang alle kabeltjes verwisseld, alle ingangen geprobeerd, schakelaar van HDTV naar TV en dat in zestienvoud en toen... had ik na 7 keer dezelfde scart ingang opeens weer beeld. Display-settings verzet, terug naar de Component ingang en ja hoor, hij deed het weer. Lekker een dagje gegamed en nergens meer zorgen om maken. Ik had de display-settings immer wat lager gezet dus nu kon het niet meer mis gaan...

    Tot vanavond toen ik dacht even een spelletje spelen. XBox aan... Niet ondersteund zegt de TV. Wat nu weer???

    Ik heb alles geprobeerd. Stekkertje naar TV, terug naar HDTV, scart ingang, AV-ingang. Niets helpt. Bij alle andere ingangen zegt hij zelfs dat er geen signaal is. Ik heb toch zelf al gezien dat ie het deed???

    Procedure voor het resetten van de display-settings uitgevoerd. Werkt prima, alleen doet m'n beeldscherm nog steeds niets. Zeer frustrerend ook omdat ik normaal gesproken zelfs de meest verrotte electrische apparaten aan het werk krijg.

    Wie weet een oplossing????
     
  20. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal zie je wel foto's van setups waardat de Xbox 360 aangesloten is op een computerscherm. Hoe werkt zoiets? Ik ben van plan wat centjes naast elkaar te rapen om een Apple Cinema Screen 23 Inch te kopen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina