Maandag,Dinsdag,woensdag één van deze dagen:{ Dan heb ik nog een probleem ik heb geen digitale camere me vader heb wel zo'n nokia met camere maar we snappen nie hoe je een afbeelding verzend. via email naar de pc Weetje wat ik koop wel ff zo'n wegwerp camere en schiet daar paar foto's mee en douw ze onder de scanner en upload ze wel ff (Je kan nog ff snel plassen )
Oke ik ga trouwens morgen ff een kabel halen voor me vader's nokia kan ik toch nog ff snel laten zien hoe me xbox eruit ziet
ja leuk echt gaaf maar besteed mijn zuur verdiende geld toch liever voor de games maar echt wel gaaf hoor
Nou meschien doe ik een beetje overdreven ik zal het even uitrekenen 1.Primer in potje =5 euro 2.primer in spuitbus=10 euro 3.Kunst spuitbus rood=8 euro 4.kunst spuitbus zilver=8 euro 5. 2 ledjes 3cm wit=7 euro Sorry ik zat er mooi naast 38 euro plus de paar centen bij elke produkt kom je op 42 euro
Nee ik denk als het wel Donderdag word want ik zei: morgen ga ik die kabel halen voor me pa's telefoon ik zei niet dat de xbox klaar is dan
hallo hallo wat voor soort spuitbussen gebruiken jullie ? En wat voor een merk? zal wel 1000 keer gezegd zijn maar kan het nergens vinduh
Hij is klaar vanavond maak ik een foto ok hij is heel cool geworden de hele jewel licht op en er zit een schakelaartje voor een mooi efeckt en natuurlijk de kleuren die zijn heel mooi geworden