Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mensen deze game kopen en een actie game verwachten met wat rpg elementjes snap ik dus echt niet. Als je niks om het verhaal geeft kan je net zo goed meteen kappen met spelen want dan ga je er geen donder aan vinden.

    Verder vind ik de bugs erg meevallen en zeker nier zo storend als een aantal ze hier doen overkomen. 10 fps heb ik in ieder geval nog nooit gehad en ik heb toch al 42 uur in de game zitten.
    Mensen die de game een matige verbetering vinden tov KoTOR verzoek ik KoTOR nog maar eens op te starten. Zeker op het gebied van graphics,animaties en conversaties is ME vele malen beter. ME is een veel soepelere ervaring dan KoTOR en loopt ook vele malen beter dan deze game. KoTOR is een absolute klassieker maar maak het nu niet veel mooier dan het is, zeker als je het gaat vergelijken met ME.

    Ik vind het in ieder geval een topgame en kan hem iedere Scifi en rpg liefhebber aanraden.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2007
  2. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch een stuk meer plezier gehad van kotor. Graphics in ME zijn nou niet zo spectaculair: bijv. elke keer dezelfde layout. Animaties konden me, in vergelijking, ook niet bekoren en de conversaties waren helemaal slaapverwekkend. Controle over de npc's was ook niet verkeer geweest, want de AI was weer articial incompitence.

    Geef mij maar een vervolg op kotor ipv mass effect 2 ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  3. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je gelijk, maar vind een verhaal belangrijker dan graphics. En naar mijn mening was KotOR daar beter in, het was ook veel uitgebreider, zo had je dat stomme spel Pasaak :9 en je kon met zo´n voertuig racen en je had ook veel meer leuke uitdageden puzzels. Mass Effect is echt een top game, maar vond KotOR in de bovenstaande dingen die ik genoemd heb een stuk leuker.
     
  4. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok man thx, maar heb jij wel gezien dat je het aan haar vertelde? Want dat heb ik dus gemist denk ik, opeens wist ze gewoon dat wij haar moeder hadden gekilled.

    Even mijn mening over de game om op wat mensen hier te reageren.

    Het is echt een top notch rpg. Eén van de beste (zo niet de beste) games op de Xbox 360 so far (heb hem nog niet uit). Zelden heb ik zo'n vet verhaal in een game gezien. Actie is naar mijn mening ook dik in orde met erg veel vette effecten en een erg goede "feel", zowel met de wapens als de biotics. Vrijheid is geen Oblivion style, maar dat is ook helemaal niet erg.

    Er zitten een paar grafische glitches in, maar niets storends. Qua emotie ook echt een top game, ik leef echt mee met de characters.
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Als ik het me goed herinnerde sprak ik er 1 regel over in een individueel gesprek met haar in de ziekenboeg waar ze altijd zit. Vandaar neemt ze het gesprek zelf helemaal over.

    Het is niet moeilijke de beste RPG op de xbox360 te zijn als er weinig tot geen concurentie is...puur omdat er extreem weinig RPG's uit zijn gekomen dit jaar. Eens kijken hoe dat in 2008 zit met al die must have top RPG's. ;)

    Vind het een goede RPG, maar zeker niet geweldig.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Vraagje beste mensen (En dit keer niet iets wat echt met het spelen zelf te maken heeft, maar met een stuk van het verhaal) ;):9:

    Als je Noveria gedaan hebt, en later als het op de melkwegkaart weer oplicht zoals bij een missie, en je keert terug, word die planeet dan ook echt aangevallen zoals in die vette trailer van op tv en xbox live? Kan iemand mij daar uitleg over geven? ;)\o/
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zit vast op Peak15. De Virtual Intelligence is offline en ik moet die repareren middels die Core. Je gaat dan met zo'n platform naar beneden en moet dan handmatig die stacks verzetten. Wat ik ook doe, het lukt maar niet.

    Iemand tips?
     
  8. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij waren de knoppen x(links) y(midden) en b(rechts).
    xb, xy, by, xb, yx, yb, xb, ( nu heb je er 3 rechts en 2 links ), xy, by, bx, yx, by, xb, xy, by, ( nu 1 links en 4 in het midden ), xb, yx, yb, xb, yx, by, bx, yb, xb, xy, by, xb, yx, yb, xb.
    Ik doe dit nu uit mijn hoofd dus er kan een foutje in zitten.
     
  9. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan hem ook aanzetten zonder die puzzel, met 100 omni gel :p
    Maar dit was al eerder gepost, heb even het antwoord voor je gezocht;
    Dus dit is het antwoord van de puzzel, niet klikken als je hem alsnog zelf wilt doen oid :)

    X1 > B1
    X2 > Y2
    B1 > Y1
    X3 > B3
    Y1 > X1
    Y2 > B2
    X1 > B1
    X4 > Y4
    B1 > Y1
    B2 > X2
    Y1 > X1
    B3 > Y3
    X1 > B1
    X2 > Y2
    B1 > Y1
     
  10. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Das toch dezelfde trailer die je ziet als je een paar minuten wacht in het startmenu? Speel de game nu voor de 3e keer door maar heb het nog geen een keer gezien, best vreemd. Mischien zie je het wel terug in downloadable content ofzo.
     
  11. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de reacties hier lees weet ik niet of ik het spel wel uit het plastic moet halen. Er zij nogal wat minpunten en ik verwacht een hele vette game.
    Heb nog niet betaald dus kan hem eventueel ook terugsturen.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Gewoon spelen die handel. Het valt allemaal best wel mee, en disc afstoffen is altijd handig met een brillenpoetsdoekje. De game is je geld meer dan waard. Wat heb je er voor betaald??? ;):confused:

    P.s. Mijn eerder vraag hoop ik nog wel antwoord op te krijgen.
     
  13. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon openmaken, die kleine minpuntjes, en dat zijn het toch echt, wegen niet op tegen het grote verhaal, uigebreide gameplay en de diverse mogelijkheden. Ik twijfelde na de eerste paar uur ook maar inmiddels staat de teller al over de 40 uur en zijn we begonnen met de tweede playtrough meteen er achteraan iets wat weinig spellen mij lukt.
     
  14. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 55 voor betaald.

    Maar is het niet te uitgebreid.
    Staan bijvoorbeeld de side quest wel een beetje aangegeven of moet je ze echt helemaal zelf zoeken?
     
  15. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Sidequests kun je terug vinden in het menu en zijn vaak in stukken opgedeeld en dus ook aangegeven zodat je het goed kunt volgen.
     
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Sidequests zijn heel stiekem eigenlijk geen hol aan. Ze bestaan in feite alleen uit praten met persoon A, een grote afstand afleggen naar persoon of object B, en de gevonden informatie terug brengen naar genoemd persoon A.

    Tot nu toe heb ik alle sidequests die ik kon vinden gedaan. Pik je natuurlijk ook weer wat achievements mee aan het einde van de game. "Complete the majority of the game with..."
     
  17. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mooi, nou ik haal hem gewoon uit de verpakking.

    Een andere game kopen is ook geen optie want ik heb al die toppers zoals fifa 08, assassins creed, halo 3, bioshock en call of duty 4 al.

    Het lijkt me een erg vet spel en ik ben eigenlijk nooit heel moeilijk.
    Heb me met assassins creed ook heel erg vermaakt ondanks dat het erg eentonig was.

    Maar belangrijk voor mij is dat het wel allemaal duidelijk opgezet is in mass effect.
    En dat je wel een beetje weet waar je heen moet met een missie.
    En dat is dus het geval?
     
  18. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel. In je "Journal" (druk tijdens spelen op start en zie de opties) wordt bijna elke keer precies, of niet te missen informatie gegeven over waar je heen moet. En je kan ook nog eens een waypoint zetten naar de jou uitgekozen bestemming.
     
  19. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik was bang dat je een missie kreeg en dan echt helemaal zelf uit moest zoeken waar je heen moest zonder extra info maar dat is gelukkig niet zo.
     
  20. yunve

    yunve Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf nog met cod 4 bezig maar zoals ik nu hoor ga ik toch mass effect kopen want ik hoor zoveel positieve dingen erover.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina