Eindelijk hebben we weer een bewijs dat niet alleen PS2 veel spellen uit kan brengen. Ik heb even zitten kijken op www.tothegame.com en de opkomende games vergeleken met de andere 2 consoles en wat blijkt: In de komende jaren brengt Xbox (met een klein verschil op PS2) evenveel games uit! zie hieronder: PS2: 330 games XBOX: 307 GC: 201 Ik laat dit even zien omdat er (door PS2 fans) altijd gezegd word dat XBOX zo weinig spellen heeft. Dit is dus niet waar. En als MS doorgaat met het opkopen van spellenmakers denk ik dat XBOX de PS2 nog inhaald! Dus PS2 mensen die beweren dat er weinig spellen op XBOX komen, wat is jullie antwoord?
Alleen bij de PS2 worden er minder spellen uitgesteld dan de Xbox. Dacht dat ik dat ergenst had gelezen .. kan ook van niet. Maar is wel goed nieuws. Boeit me geen flikker hoeveel games er voor de PS2 of GC uitkomen. Als er maar veel voor de Xbox komen.
Ja dat is waar. Ik zag dat Battlefield nu ook definitief is gecancelt. Maar ik vind het hele goede vooruitgangen. Laatst ook het nieuws dat (volgens deskundig onderzoek) XBOX de spelconsolemarkt gaat domineren.
Console wars forum? maar je moet wel meerekenen,dat je het over aankomende spellen hebt,diegene die er nu al liggen zijn nog niet meegerekent.... edit:voor de games die er nu al zijn voor de *xbox: 214 *Playstation2: 386 *NGC: 166
Ook al zijn dr op de ps2 10.000 games, als daarva 99% zuigt heb je dr nog nix aan, je moet dit soort dingen eigenlijk niet gaan vergelijken, je kunt beter vergelijken hoeveel GOEIE games er op elke console is, maybe wint de xbox dan wel
Nu wint de xbox dat denk ik nog niet, er zijn wel goede games maar niet heel veel, er zit ook nog wel wat prut tussen. Dit is natuurlijk ook het geval met Ps2 maar die hebben op dit moment nog meer betere spellen. Het is niet dat ik hier blij mee ben het is echter op dit moment de realtiteit, iets wat niet raar is anngezien de ps2 er een tikkie langer is....
Precies !! Het is niet belangrijk hoeveel games eruit komen, als er maar goeie games voor uitkomen. Alleen de Xbox telt nog maar weinig echt goeie games, dat moet ik wel zeggen.
Maar sommige Ps2 bezitters beweren telkens dat er op de Ps2 veel meer games komen dus daarom even dit topic om te bewijzen dat het NIET waar is.
haha laat die PS2'ers denken wat ze willen. PS2 heeft goeie games, Xbox heeft goeie games, GC heeft goeie games. Welke de beste spellen heeft, is ieders eigen mening. Tot nu toe heeft de PS2 heel veel spellen en zitten veel goeie bij. Xbox is nog zeer erg aan het opkomen dus er zijn nog niet echt super veel toptitels. Zolang er maar goeie games uitkomen voor de Xbox is het goed.
Nu kunnen "we" nog zeggen, er komen veel meer bagger spellen uit op de PS2 dan toppers.... Als het zo doorgaat, gebeurd dat ook met Xbox en krijgen "we" dezelfde argumenten terug geslingerd..... Ik heb liever heel weinig spellen, maar goede dan zo'n hele berg waarvan niets € 60,- waard is...
Idd. Hoeveel games er op ook zijn op de ps2 Ze zijn lang niet allemaal zo goed als de MEESTE games van de Xbox.,
Ik ben het heel erg met jullie eens. Toen ik een PS2 had kwam ik altijd thuis met K*T spellen!!! Wat heeft de PS2 mij teleurgesteld!!
ik verlang niet naar een ps2 hoor. Aleen dat ze GTA hebben is jammer, maar die komt ook op de Xbox later (?) voor de rest ben ik superblij met mijn box, linkmoglikheden, Inet, goede games, buurjongen met Xbox de meeste PS2 games vind ik gewoon ruk.
GTA: Vice City komt uit op de PC. Whoppa je hebt een pc (anders zat je niet op XBW ). Beter wordt Rockstar overgekocht ofzo of tenminste multiplatform. GTA is inderdaad wreed. Ze moeten duidelijk een GTA in de sfeer van GTA1-2 maken. Lekker topview en niet zoals GTA3. Veel stoerder
Ik vind ook dat je naar de goeie games moet kijken, niet naar de hoeveelheid games het gaat daarom ook om de kwaliteit niet om de kwantiteit