1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. V1NC

    V1NC -/_V

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer aan COD4 dat die geen online Archievements heeft :mad: zoals BF:MC2 wel had (die waren ook niet allemaal even super) maar sommige zijn toch echt wel te doen :D

    nou ben je namelijk gedwongen COD4 op veteran uit te spelen voor de archievements :confused: en dat vind ik toch best wel jammer..
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Vind ik juist heerlijk, ik heb het geduld er niet voor om online achievements te halen
     
  3. V1NC

    V1NC -/_V

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    over geduld gesproken :p check de challenges online van COD4 maar eens :p

    150 kills x 25 weapons ;) that lots of time }:] EN JE KRIJGT ER IET EENS ARCHIEVEMENTS VOOR :lol:

    voor de rest vind ik het spel egt meesterlijk:)
     
  4. Remco

    Remco Guest

    wat boeien die achievements nou, speel gewoon het spel. En speel het voor de rangen niet voor die stomme achievements.
    Je kan er voor de rest niets mee.
    Het zou pas echt tof zijn, dat je bijvoorbeeld bij elke 1000 gamerscore, 100 ms points krijgt, die je kunt besteden op marketplace.
    Dan hadden die achievements tenminste een beetje nut..
     
  5. V1NC

    V1NC -/_V

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat er 1 iemand is die niet af en toe een leuke achievement wil vrij spelen :p

    voor de rest gaat het zich inderdaad niet om de achievements maar split ze op z'n minst op ;)
     
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Zijn er nog mensen die uberhaupt in clans spelen of niet? Ik zie iedereen op live een tag voor zn naam hebben staan maar meestal houdt dat weinig in.
     
  7. Remco

    Remco Guest

    ja das waar, maar bijvoorbeeld bij RB6:Vegas. Daar heb je die elite rank, en als je die haalt krijg je een achievement van maar liefst 40 g. terwijl als je bij fifa road to world cup in de world cup komt, krijg je 300 g.
    Maar even terug naar rb6, ik was blijer met het feit dat ik elite was en die custom camo had, dan die lullige achievement..

    Je hebt natuurlijk wel echte clans, maar die hebben het meestal gewoon in hun naam staan en niet in die prefix. Ik zit met 2 andere in een "clan". Stelt dus eigenlijk niets voor, gewoon voor de fun...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2007
  8. V1NC

    V1NC -/_V

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    true, lijkt een beetje op GoW ;) daar zie je verschil tussen de hoge en lage ranks d.m.v. andere jassen (en kapsels?? d8 ik)

    nja Go Wdie moet ik me ook weer zien te fixen :D krijg alweer zin om te gamen als ik terug denk aan dat spel}:]
     
  9. Remco

    Remco Guest

    COD4 is wel beter, though8)
     
  10. V1NC

    V1NC -/_V

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ze beide egt SUPER maar ze verschillen toch beide wel "wat" van elkaar ;) wat ik bruut vind aan GoW is die ELITE atitude en dat ze egt gwon zo log zijn :p 2bij2 haha

    ligt ook aan m'n mood die dag ;) welk spel ik liever speel + die chainsaw is egt de bom ^^
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Ik hou toch iets meer van de realistische battle zoals cod, ben niet echt een monster fan
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    woohoo.\o/
    net eindelijk de "Mile High Club achievement gehaald!!!!
    3 uur mee bezig maar heb nu 1000/1000:thumbs::)
     
  13. V1NC

    V1NC -/_V

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Remco

    Remco Guest

    Kut MHC, heb ik echt geen zin in:)
    Echt klote, was bezig met die intels, moest ik er nog 1, maar ik had ff voor de gein zo'n cheat aangezet, kreeg ik die achievement niet.
    Maar als 'New Game' doe kan ik niet opnieuw die klote intels halen, dus daar gaat mn achievement
     
  15. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn kwil echt COD doen maar moet voor Geschiedenis een samenvatting maken van een k moeilike tekst.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je dat dan ook ging doen i.p.v. hier rondhangen. Des te eerder kun je COD4 doen. :):
     
  17. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal,

    weet iemand antwoordt op mijn volgende vraag?

    als ik level 55(online) ben en ik begin opnieuw op level 1, ben ik dan al mijn gehaalde challenges kwijt??
     
  18. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht van niet maar ik kan het je niet zeker vertellen
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij ben je zowel je challenges en je wapens kwijt.
     
  20. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    challenges, wapens, alleen je stats blijven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina