Waarom XBoX en geen PC ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rogier, 3 sep 2001.

1. Rogier

Rogier €€€€€€€€€€€€€€€

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een XBoX als je al een PC hebt?

Omdat je dan op de forums van XBoX world kan meelullen :)

Ik zelf zou voor een PC kiezen, PC is up te daten, zodat je altijd optimale prestaties hebt..
    Ik weet niet hoe dat zit met de XBoX, maar zover ik weet kan dat niet..
    Een PC kan je ook naar eigen wensen samen stellen. Als ik een PC zou kopen, zou ik al nooit een Intel processor erin zetten, omdat die dingen veel duurder zijn als AMD Athlon/Thunderbird voor soms nog wel mindere prestaties..

Bij een PC zit video kaart die je ook zelf kan kiezen.
    PC heeft meer mogelijkheden dan alleen spelletjes spelen..

Misschien zijn erop de Xbox wel games die niet op de PC kunnen, maar misschien zijn er tegen die tijd wel programma's om xbox games te porten naar 32bit PC..

Jullie mening erover aub :)

Greetzzzz

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    de xbox is veeel goedkoper dan de pc
    je kan lekker op de bank zitten :) met zijn 4en ff snel kunnen spelen op 1 apparaat zonder een verbinding

heerlijk toch :D en als de PC bezet is..

3. Rogier

Rogier €€€€€€€€€€€€€€€

Leuk Bevonden:
    0
    Netwerk kan je ook met z'n 4en hogere kwaliteit games spelen....
    Wel makkelijk als PC bezet is, maar oplossing = om dan een eigen PC te kopen..

XBoX is idd goedkoper, maar ik weet niet of de prijs/prestatie verhouding ook hetzelfde is.. Iemand een idee erover?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik denk dat je voor $299 geen Geforce III en intel 733 mhz kan kopen hoor :D

met een netwerk hebbie dus al 4 pc's nodig van al gauw 5000,-

om ff gein te hebben met je vrienden 1 xbox en 4 controllers en 1 game, nog voor onder de 1000,-

5. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    1. Je hoeft geen zooi te installeren
    2. Geen kans op conflicten met andere software
    3. Je bent zeker dat het spel wat jij koopt het doet
    4. Geen gekloot met drivers

Nog meer? }:] :+

6. Ejay

Ejay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk dat over een tijd steeds meer mensen op een Console gaan stappen want een pc moet je steeds updaten en dat gaat op den duur erg veel $$$ kosten. En een console is daar erg in het voor deel. Maar ja misschien als je nu een console gaat kopen en over 2 jaar is de pc al weer veel verder kwa prestaties maar ik verwacht dat over nu en 10 jaar niet veel meer op een PC word gegamed dan word de pc gebruik voor Internet - Text verwerken etc Real gamers gaan over tot de Console maar Internet play als CS zal altijd wel blijven bestaan!!

Greetz ejay =(

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik denk dat beide takken van gamen juist enorm gaan groeien! :)

maar consoles zijn ook relaxed :cool:
    waarom heb jij eigenlijk altijd een =( achter je naam :confused:

8. Steev!

Steev! Xbox Fanaat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je goed moet na denken over wat je wilt doen. Ik bijvoorbeeld wil games spelen, tekstverwerken voor school en wat kloten met website's en leuke progs. Dat kan allemaal nog met mijn 'little slow' pc. Behalve natuurlijk games spelen. Ik kan er dan voor kiezen om een nieuwe pc aan te schaffen maar een xbox is dan nog veel voordeliger.

Als je nou gebruik wilt gaan maken van de allernieuwste sofware en hardware, bezig bent met een heeele goede website en nog meer familieleden hebt die ook gebruik gaan maken van de pc is het voordeliger om een nieuwe pc aan te schaffen omdat die er dan ook echt nodig is. En wat je allemaal op een pc kan kan niet allemaal op een console (Xbox).

Dus kijk goed naar wat je moet! :) :cool:

Laatst bewerkt: 3 sep 2001
  9. Rogier

Rogier €€€€€€€€€€€€€€€

Leuk Bevonden:
    0
    Gaming wordt een echte sport..
    als je een Quake3 (of iets wat erop lijkt) toernooit wint, krijg je ongv. $100.000
    Toch leuk :) dus ik denk niet dat dat uit gaat!

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ik wil ook meedoen, alleeen dat is allemaal in amerika...
    anyways, pc en Xbox zjin niet te vergelijken in dit opzicht,
    ze zijn voor iets heel anders bedoelt.
    PC was nooit bedoelt om spelletjes op te spelen, het is er toe uitgegroeid over de jaren.
    De Xbox is van de grond op gemaakt om games te spelen.
    hij is compact, je sleurt het overal mee naartoe om een potje DOA3 te spelen.
    probeer jij dat maar eens met je 19Inch monitor en je hightower van 10 Kilo.
    iedereen heeft een Tv in zijn huis waar je op kan spelen, groot of klein.
    Qua graphische capiciteiten loopt de Xbox ook erg voor.
    Hoewel ikzeker weet dat ze dergelijke spellen ook op de PC kunendraaien nu, maar dan moet het spel specifiek zijn ontworpen voor een heel snel systeem met geforce 3 (ultra) en snelle processor, zelfe OS etc.
    Kortom, voor die prijs die tog wel even 7x zogoedjkoop is als een PC heb je een leuk speele ding.
    Ik persoonlijk ga hem permanent in mjin rugzak douwen zodat ik overal dat ding kan uitladen en spelen (geen moment meer zonder computer games woa!!)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja, veel pc games van nu zijn ook nog 'gebouwd' voor de iets langzamere systemen, alhoewel er steeds meer games komen waar je toch echt minimaal een P600 128 MB ram en Geforce II voor nodig hebt..

12. basix

basix !BO!

Leuk Bevonden:
    0
    Appels en Peren

Ja toch?
    Een console voor mij, is om te gamen, een PC is om te werken. Die moet je niet mixen. Alsjeblief mix die niet!
    MIX DIE NIEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAHHHHHRG!!!
    8)

13. Rogier

Rogier €€€€€€€€€€€€€€€

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Appels en Peren

Wel :)

14. Onimusha

Onimusha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een Xbox inplaats van een PC? Nou ten eerste krijg je nooit voor het geld van een Xbox een pc met de zelfde technologie en kwaliteit. Maarja het ligt er 0ook aan wat je liever doet je moet namleijk wel een gamer (of een console internetter) zijn om plezier aan een Xbox te hebben. Wat ook een voordeel is dat ondanks dat er Windows opzit je eigelijk nooit (alleen in extreme gevallen) zal moeten rezetten ofzo geen blauwe schermen of wat dan ook das wel voordeel,nou dat zijn wel zo'n beetje mijn redens.:p

15. Steev!

Steev! Xbox Fanaat

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het verduidelijken van mijn post!

AAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!!

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    probeer je hiermee een tshirt te winnen ofzo }:] }:] :confused:

17. Steev!

Steev! Xbox Fanaat

Leuk Bevonden:
    0
    K*T, viel het dan zo op?

18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    begrijp me niet verkeerd, ik doe niks liever dan op mijn pc spelletjes spelen
    maar als ik ergens naar toe ga wil ik ook spelen en daarvoor heb ik een xbox nodig!!!

19. Onimusha

Onimusha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow sorry ik had je brief niet gelezen ik had alleen het eerste be4richt gelezen de rest niet.

Nee wouter ik dee het niet voor dat T-Shirt, die heb ik trouwens al! :D ownee niet grapje hahaahahhaha ow wat ben ik ook gestoord!

20. Steev!

Steev! Xbox Fanaat

Leuk Bevonden:
    0
    Deed je DAT soms voor zo'n shirtje?

Deel Deze Pagina