1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Oja! :+
    Achja, mij maakt het niet uit.
     
  2. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag, ik overweeg om morgen de HD-DVD addon van MS te kopen maar is het nu echt zoveel mooier dan normaal dvd op 720p hd ready, of valt dat wel mee. M.a.w. is het echt die 170 euro waard?
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Tsja moeilijk te zeggen of jij het waard vind.
    Ik en vele anderen vinden van wel.
    Het beeld ziet er gewoon superscherp uit! en de kleuren komen ook mooier over.

    En ligt het aan mij of is de audio bij de HD-DVD films ook een stuk beter?

    En Bart je heb nu tijdelijk een actie dus mocht je alsnog de hd addon willen kopen dan krijg je er 5 films bij;)
     
  4. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei :D... Waarom ook eigenlijk niet. Zo duur is ie nou ook weer niet he. Ik ga het morgen gewoon wel merken! Bedankt voor je antwoord
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Je gaat er alleen van profiteren als je een HD ready of Full HD tv hebt ... ;)
     
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6

    Ik ben benieuwt hoe de format van de aankomende biosfilm The dark Knight Batman II gaan doen.. want die is geschoten op IMAX Formaat... wat nog steeds boven alle kwaliteiten als beste boven staan..
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja er is ook meer bandbreedte voor de audiostream dus dat zal vaak wel kloppen ja (en er zijn uiteraard die nieuwe typen audiostreams)
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ik zit te twijfelen om een HDDVD speler cadeau te doen aan mijn ouders voor kerstmis. Enige wat me tegenhoud is het zwakke aanbod films, want kan je al ergens HDDVD's huren? Videoland ofzo?
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Denk dat je ouders het verschil nauwelijks kunnen zien. Of het moeten echte film liefhebbers zijn, met bijbehorende apparatuur?

    Mijn ervaring met oudere mensen die wel eens een filmpje kijken: beeld kwaliteit speelt een zeer kleine rol, geluid is belangrijker (immers het oor is kritischer dan het oog) maar het gaat toch om de film zelf.
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    TV: Pioneer PDP-436RXE
    Audio: Kan ik zo 1-2-3 niet vinden want ik weet de serienummers niet, maar alle zooi is stand alone en van Marantz. Speakers zijn van B&W en er hangt een aardig prijskaartje aan :9 Helaas wel 2.0.

    Dat ze het vet vinden weet ik vrijwel zeker. M'n pa helemaal. Maar ik vroeg me dus af of je die HDDVD's ergens kunt huren?
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er zijn verschillende videotheken die ze verhuren. Welke weet ik niet.
     
  12. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet om het een of ander maar 2:35:1 is Cinemascope, dat is een totaal ander beeldformaat dan Widescreen, Widescreen is namelijk 1:85:1.
     
  13. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    The slogan van Universal is niet voor niets "The look and sound of Perfect" ;).

    Het geluid is zeer zeker ook vele malen beter. Op HDDVD staan zeg maar de lossless geluidssporen, zeg maar het geluid van een .wav file. Het geluid van een DVD is dan vergelijkbaar met dat van een MP3. Het is alleen nog lastig om de beste kwaliteit uit het schijfje te halen. Het kan namelijk alleen via HDMI naar een versterker gestuurd worden. Die versterkers zijn nog redelijk schaars of aardig aan de prijs. Het is in ieder geval beter dan een paar maanden geleden, toen waren er nog helemaal geen HDMI versterkers te koop 8)
     
  14. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je een goede hd film zien die het volledig beeld vult (16/9), dan is children of men zeker een films die je moet gezien hebben. Ik vind de film zelf heel goed, en heel goede hd kwaliteit. Ook pip, waarin hun speciale cameratechnieken worden uitgelgd. Normaal kijk ik die dingen niet zo, maar bij deze film vond ik het echt wel de moeite
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Children of Men en Poseidon zijn mijn 2 favorieten in mijn collectie voorlopig.

    Children of Men heb ik eerst op mijn oude 32" gekeken (HD ready), toen ik net mijn HD-XE1 speler en eerst HD-DVD films binnen had. Twee weken later nog een keer gekeken toen de nieuwe 40" full hd tv binnen was en *blam* het beeld was weer zó veel mooier. Is echt een heerlijk deprimerende film met prachtige sfeer en beelden.
     
  16. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Children of the Men is inderdaad geweldig.
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Poseidon nou niet echt geweldig.... Weinig tot geen spanning en de acteurs konden (ons) niet overtuigen...

    Qua specialeffects etc. zeker leuk om te zien maar de echte diepgang kwam pas na de golf ;)
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Net even "the departed" gezien op hd-dvd en wat blijft het toch een meesterlijke film!

    Vooral het einde wat je (tenminste ik) niet snel zag aankomen!
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vandaag ook de add on gekocht bij de MM.

    Morgen eevn dat formuliertje invullen voor de 5 gratis HD DVD's.

    Weet niet goed wat ik moet kiezen...

    Alleen Serenity staat vast (van de maker van Buffy...een must dus!!)
    Children of Men heb ik al gezien en is een film die maar leuk is voor 1 keer IMO, en de rest is niks aan.....

    Uit catagorie 2 wordt het Troy en waarschijnlijk de Prestige...

    Cat 3 weet ik nog niet....


    Effe opzoeken waar de andere films over gaan en wie er in speelt.
     
  20. Crazyt

    Crazyt Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0

    Ha Cable,

    leuk dat je ook die HD-addon hebt gekocht!

    Hou er bij het bersturen van je post wel rekening mee dat je het aangetekend verstuurd en dat het heeeeelll eeerrgg lang gaat duren voor je ook maar iets hoort of krijgt.

    Er zijn hier mensen die begin november al de boel hebben opgestuurd en nog geen enkele hd-dvd hebben gekregen of een reactie hebben gekregen op hun mail.

    Voor de rest.. Succes! en veel plezier met je drive!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina