Mijn Gamecard motto is: Play Fair,Play Good.Eigenlijk heb ik dat gekozen voor het Online gedeelte.Zie graag dat men Eerlijk speelt,maar ook Goed speelt .
Motto: Don't make Xbox Live free! Mjah, anders krijgen we allemaal 7-jarige schreeuwende koters die je tijdelijk doof maken...
motto: Jan Kees en nee niet omdat ik zo heet maar omdat het zo'n lekkere simpele oer hollandse naam is
Motto: Owning is not a crime omdat als ik een potje cod 4 speel en het gaat wel lekker ik na afloop vaak berichten krijg van: 'Where did u bougth that cheat' en 'Fuckin cheater, i fuckin filed a complaint to you, haha!'
Ik verander hem soms wel, maar op dit moment is het 'Relax, you'll respawn' omdat ik het eigenlijk soms wel redelijk zwak vind en irritant dat sommige mensen in voice chat toch altijd wel een reden moeten aanhalen als ze/hun team verliezen. Lag, host-advantage, spawnkillers, wallhack, "Im sure I had him first!", etc...
Ik heb "Gamers never die..." Ten eerste is het het eerste deel van "Gamers never die, they'll just respawn". Ten tweede ben ik 28 en nog steeds een gamer (al is het niet meer zo veel).
mijn motto: Obey! gewoon omdat ik de ruler ben en jullie allemaal voor mij moeten buigen en mij moeten gehoorzamen!
Als je een nieuwe gamertag aan maakt wel. Als je je naam veranderd door 800ms points te dokken, dan niet.
Motto: "Silence! I kill you!" Waarom? Omdat ik het goed vind passen bij COD4 en omdat het een geweldig filmpje op Youtube is. [yt]4y-waHLz-TU[/yt]