Verschil tussen Premium en Value Pack

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bodiam, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bodiam

bodiam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allen,

Ik wil dit weekend een Xbox 360 gaan kopen, maar wat me niet helemaal duidelijk is, is het verschil tussen een Xbox 360 Premium en een Xbox 360 Value Pack (een Xbox 360 (Core? Premium? Iets anders?) met 1 a 2 spellen).

Een Premium pack kost momenteel 319 euro, maar een Value pack kost (volgens mijn vriendin :)) 325 euro bij ePlaza (inclusief Forza en Viva Penjata(?)).

Vraag is dus: bevat het Value Pack gewoon een Premium (inclusief accessoires) plus 2 games, of zit het anders in elkaar (bijvoorbeeld minder kabels oid).

Alvast bedankt!

2. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hier niet de wijsneus uithangen. En ik vind het ook zo irritant als mensen het zeggen, maar hier is het gewoon zo op zn plaats. Gebruik gewoon eventjes google om te zien wat er in die pakketjes zit. Daar hoef je toch geen nieuw topic voor te openen?

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nou´ja nu kun je dit snel wel even in een andere topic poste maar om toch ff te helpe.

Value = arcade pack atm (daar zit in, memo stick, 5 arcade games, wireless controller, HDMI port)

Premium = Enigste verschil is dat er een harddisk bij zit en geen arcade games. (HD = live, meer save's etc)

Het verschil ligt vooral aan de harddisk die los toch wel meer dan 100,- kost.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina