Kane & Lynch: Dead Men

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 4 apr 2007.

  1. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook de demo gespeeld en het schieten voelt inderdaad redelijk raar aan, zeker als je COD 4 en Halo gewend ben. Het verhaal en de sfeer zit verder wel goed volgensmij, misschien dat ik hem voor 30 euro wel zou kopen om hem met een vriend in coop te spelen.
     
  2. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo echt heerlijk!
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Leuke game om te spelen, de controls voor het schieten zijn wel een beetje wennen. Het lijkt wel of het wat aan de langzame kant gaat.

    Graphics zien er goed uit, dus ben benieuwd hoe het verder gaat! :thumbs:
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De graphics vind ik er absoluut niet uit zien. Sommige dingen zien er misschien oké uit maar merendeels zuigt gewoon. Als je bovenop dat gebouw staat in de demo en je kijkt een beetje rond naar het uitzicht, dat ziet er gewoon niet uit! Ook zie ik amper gezichtsuitdrukkingen amper op mijn teammaten. Nee, dit is totaal niet mijn spel. Geef mij dan maar Hitman. Het verhaal van K&L is wel tof, maar meer is het ook niet.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De game heeft een bepaald grafisch stijltje, zelfde stijltje als in hitman. Ik vond het tenminste wel tof.

    Heb de game gister co-op gedaan en vond het echt vet! Alleen jammer dat de controls niet altijd even goed werken, coveren werkt heel erg kut en mikken gaat heel traag(heb het meteen ff sneller gezet). Maar ik erger me vooral aan de AI, ik heb ze nog nooit cover zien zoeken. Ze rennen net als zelfmoord terroristen gewoon recht op je af, zo erg is het :mad: ...

    Multiplayer heb ik nog niet gedaan, dat ga ik misschien vandaag doen.
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    kan je deze game nu wel Online co op doen of niet?
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Wat ik nog veel erger en ouderwetser vind is dat als je met een missie bezig bent je deze helemaal af moet maken. Stop je omdat je geen zin meer hebt dan kun je rustig overnieuw beginnen.

    Ook het overnieuw moeten doen in een missie (is dan zo scripted) is ook niet echt geweldig.
    Er zit ook een zeer donker level in de game, no chance dat je die fatsoenlijk overdag kunt spelen. :{

    Ik vermaak me verder prima, vind de graphics wel goed en het speelt verder ook wel lekker. Maar die kleine dingen kan ik me toch enorm aan irriteren. :x

    En voor iedereen die moeite heeft met de kiepwagen:

    je kunt de driver alleen killen door het linker raam kapot te schieten en daarna de driver. Dit kan tijdens de eerste sessie al, direct achter de truck aanlopen en met een machinegeweer blijven schieten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2007
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ah thx voor die kiepwagen, daar zat ik namenlijk vast :9 .
     
  9. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ey man, toffe game heb hem gehad voor kerstmis,
    had ik ook gevragen.

    maar helemaal niet sloom met schieten,
    je moet in de options wel de dingen veranderen dat je sneller beweegt enzo, :)
    vette game.
    ik was 12 uur aan het game en het was zo 2 uur in de nacht haha
    en toen daarna belleefde ik het in me dromen :p whaha

    goeie game jongens :)
     
  10. SysanApse

    SysanApse Guest

    Cker vette game , de aim is gewoon realistisch , zo gaat het in het echt ook.
    Het enige minpuntje is het missen van een onine Co-op.
    De multiplayer is ook zeker orgineel en verslavend.
     
  11. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wel snel uitgespeeld.

    heb er 2 dagen over gedaan :confused:
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Multiplayer is orgineel maar maakt weinig goed. De game is slecht door de slechte AI en achterlijke besturing. Hoe moeilijk is het wel niet om een oplossing te vinden voor het probleem dat je niet fatsoenlijk dekking kan zoeken. Eigen mannetjes die zonder reden naar de vijand stormen terwijl je ze net nog had verteld dat ze achter moesten blijven.

    Over de multiplayer hebben ze ook duidelijk niet nagedacht, hoe kan je nou je zelf verdedigen tegen de verraders? Als je terug schiet en je killt die persoon dan wordt je opeens zelf als een verrader gezien terwijl jij alleen je zelf aan het verdedigen was.

    Snap echt niet waarom deze game nu gereleased wordt terwijl de game nog lang niet af is. Als ze iets langer er over hadden gedaan had de game makkelijk achten en negens kunnen halen. Helaas brengen ze deze game tegelijk uit met al die toppers.

    Ik raad deze game niemand aan, Kane and Lynch is een walgelijke game geworden die alleen maar frustrerend is. Het spel is nog te doen als je co-opt, co-op is namenlijk altijd leuk en je hebt ook geen last meer van de slechte AI van je teammates. Als je op zoek bent naar een goeie singleplayer titel of multiplayer kan je beter een andere game kopen.
     
  13. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het niet met je eens!.

    voor ik dit spel kreeg had ik hier ook gelezen veel mensen hadden het ook niet aangeraden toen toch maar gevragen voor kerst, ik had hem gekregen en ging gelijk naar me xbox... ik vind (vond) het een goede game,
    een aanrader!!..
    ik denk gewoon dat daar veel menings verschil in zit,
    maar de besturing ik heb er geen last mee.
    heb bij options alles wat sneller gezet, en het werkt prima !

    ik vind het wel een aanrader , zit een goede verhaal in, alleen iets te kort.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hoezo is K&L nou weer een aanrader? Omdat het verhaal goed is en je je aim sneller kan zetten?

    Ik snap het niet... Er zijn vele betere games dit jaar uitgekomen.
     
  15. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet ervan houden of je vind er geen ene hol aan.

    denk dat 't zo een soort game is.

    wil hem nog wel halen vind alleen die 60 eurie ietwat veel, en daarnaast wil ik AC ook nog ff halen dus denk dat 't nog word wachten.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik vond de demo erg goed qua gameplay maar er rammelde toch nog aardig wat dingen aan, vooral besturing & AI .... Misschien dat ik K&L2 in huis haal maar dit deel laat ik toch echt liggen, zat betere titels voor minder geld.
     
  17. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies en dat is de reden dat deze game door mij op xbazar is gezet.
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Er zaten een paar foutjes in de game die nogal storend zijn, maar om de game direct als walgelijk te beschouwen gaat denk ik toch iets te ver.

    De game is kort, te kort wellicht als je het vergelijkt met andere titels. Echter als je alle achievements wilt halen zul je de game sowieso 2x moeten spelen.
    Daarnaast vond ik de missies wel erg leuk om te doen, ik heb me er prima mee vermaakt.

    De besturing is anders, je kijk mee over de schouder van het personage maar eenmaal je daar aan bent gewend speelt het net zoals een andere game.

    Ik kan de game daarom best aanraden als je geen moeite hebt met de paar bugs die er in zitten en de korte verhaallijn.

    Daarnaast, welke game is nu tegenwoordig wel bugvrij? Die zijn er niet. :{
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua bugs is het net mass effect.. \o/

    Deze game is niet walgelijk, je moet er van houden natuurlijk, maar het heeft z'n goede momenten en z'n mindere momenten.
    Helaas is de game niet echt netjes afgemaakt.. het is wel duidelijk dat de publisher deze game precies voor kerst op de markt wou brengen, en dan krijg je een game met veel potentie, die hier en daar toch wat tekort schiet... maar walgelijk? nee... verre van dat.

    walgelijk zijn games zoals hot wheels:beat that, of pimp my ride.. :lol: waar duidelijk geen moeite wordt gedaan om een goede game neer te zetten.. dat kun je van kane & lynch niet zeggen.
     
  20. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    een spel is nooit perfect.
     

Deel Deze Pagina