Call of Duty 3 en 4 zijn al lang uit maar ik zit hier nog met mijn goude oude Call of Duty 2. Omdat het online nog steeds best leuk is wil ik mensen vragen om met een man of acht heerlijk Call of Duty 2 te gaan spelen. Gewoon lekker s'avonds ofzo. Zijn er mensen die weer even terug willen stappen op CoD2 en weer lekker plezier te hebben?
Geen probleem ik speel zowel cod2 als 3, beide games hebben hun kwaliteiten. Voeg me anders toe tot je friendslist
Ha HyPr... haha coole montage joh. Wat heb jij goed beeld zeg! Nja ik speel dan op zo'n gare 37cm TV. Ook niet bepaald mijn beste potje toen [Edit 1] Ow wacht toen probeerde ik iedereen met het pistooltje neer te schieten zie ik lol! [Edit 2] lol en dat potje dat ik heel de tijd in de lucht ging schieten. Maar ik moet toch bekennen dat ik jou de beste CoD 2 speler vind die ik ben tegengekomen serieus! Jij bent echt te fucking snel
Komt er weer een reünie? Ik zag dat je gisterenavond CoD II speelde Bonbridge, ik zat er nog overna te denken of ik zou joinen. Als er weer een hoop mensen van Xbw mee gaan spelen, wil ik ook best wel mee doen hoor.
Wil ook wel weer eens meedoen, ben 's avonds meestal wel even online. Edit: zolang we maar niet dat klotelevel uit bovenstaande filmpje doen. Ik haat die zandlevels, zowel in sp als mp.
Nja er is nog niet écht een reunie geweest. Eigenlijk heb ik dankzij dit topic een groepje mensen gevonden waarmee ik dagelijks kan spelen. Mja als ik jullie online zie en ik speel cod 2 dan invite ik jullie wel een keer oke?
Ik heb ook nog CoD 2 en die wil ik inderdaad weer eens uit de kast trekken als ik weer opnieuw Live heb aangeschaft!
Er is weer plaats in mijn friendslist dus degene die echt graag even wil spelen moet even mij toevoegen. Ik ben redelijk vaak in Cod2 te vinden.
Grote bump! Ik las net dat mensen interesse hebben in COD 3. Nu heb ik die game helaas niet, maar wel deel 2. Aangezien de multiplayer daarvan nog steeds echt vet is vraag ik om met wat XBW mensen dit spel te gaan spelen. Echt heerlijk snipen, of lekker rifle-en met de mauser.