eindelijk ik heb een xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door ikah, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikah

ikah Guest

whaaha eindelijk ik heb een xbox met halo jetset radio en sega GT.
    Halo is gewoon super cool alleen de graphics vielen mij er een beetje van tegen ze zijn wel goed maar xbox kan veel meer maar ik vergelijk het ook met gamecube games want ik heb ook een gamecube en daar heb ik mooiere spellen op dan halo dat is eigenlijk raar want de xbox heeft meer power.
    Sega GT vind ik wel goed.
    Jet set radio vind ik ook goed mooie graphics.
    Maar ik heb een vraag aan jullie welke xbox games moet ik kopen welke als eerste??
    En ik hou erg van rally games en colin3 vind ik nep omdat de auto onrealistich meebeweegt, dan blijft rallysport challenge over,Is die veel beter dan colin3?

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hmm. had je niet liever een massive pack gehad. voor 50 euro extra ook nog eens een dvd kit en halo drbij.

maar goed gefeliciteerd natuurlijk. je hebt net de allegeilste console in huis gehaald met een gouden toekomst!

3. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    halo niet mooi? :{

4. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    jah, halo niet mooi:{

5. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    HOERAAA NOG EEN XBOXER!! GEFELI!!!
    enne, gc spellen mooier dan halo? ik zit het wel ff in perrrspektief mien kind:
    GC grafix----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------halo:+

en CMR slechte wegligging?! Wad is verrkeerrd med jouw yongen? (hij is vast high ofzo):+

Laatst bewerkt: 29 jan 2003
  6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Colin McRae is velen malen meer realistisch dan Rallysport challenge(RSC). RSC is een arcade racer( wat hem btw geen slechtere game maakt). En als je van race games houdt kan je altijd nog gaan voor. Project gotham racing, racing evoluzione, moto gp of quantum redshift.

7. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ow w8. hij zei dat ie halo niet mooi vond. en daarom geen massive pack. cmr 3 onrealistisch?

k verwelkom ikah als grootste forum idioot :). want je kan een hoop zeggen van halo, maar niet dat het niet mooi is. k verbaas me er elke keer weer over.
    check die particle engine, met die effects van de vonken die van de jeep af komen als je er met een assault rifle op schiet!

en

CMR 3 DEFINES THE MEANING OF THE WORD REALISTIC YOU FUCKIN TWIT!

no offense btw. :)

(k heb namelijk altijd ged8 dat mensen met een iq onder de dertig niet levensvatbaar waren)

Laatst bewerkt: 29 jan 2003
  8. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    wel aardig blijven he:p

9. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Halo niet mooi? are you on crack????!! Speel de game in singlepayer / co-op t/m minimaal silent cartographer!!!Kijken of je
    em dan niet mooi vind..:{

10. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Colin3....onrealistisch...?!

mensen, ik moet ff huilen :'-( hoe onwetend :'-(

11. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah ingnorant indeed!!!!:D

12. ikah

ikah Guest

hij is wel mooi maar het kon zo veel mooier sorry ik ben gewoon eerlijk als je het eenmaal speelt ziet het er geweldig uit maar de filmpjes zijn minder maar jouhoe ik ben blij met mijn xbox!

13. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Tja de filmpjes zijn in-game graphics..geen FMV :)

14. ikah

ikah Guest

colin 3 is wel realistich maar niet hoe de auto`s meebewegen ik krijg het gevoel of ik over de baan zweef.

15. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    meschien ligt het aan je tv? want wij zijn ook eerlijk, geen fanboys, maar halo is gewoon echt mooi om te zien!

16. ikah

ikah Guest

Splintercell lijkt me ook zo cool ik heb er hele goede dingen over gehoort maar ook minderen is hij beter dan MTGS2?

17. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    als je echt al je graphics wilt halen uit je xbox, koop dan DOA3

18. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Binnenkort kan je Project Gotham Racing proberen,ten eerste,probeer het x-bazar forum,lkkr veel games voor weinig geld,en als je ze niet leuk vind ruil je ze weer door.

En hou even veel geld voor Maart bij,veel goede games :)

I.I.G. Gefeli met je xbox :)

Join the club :)

19. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  20. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd

de xbox heeft zijn plekje in het "walhalla der consoles" al gereserveerd dit is zeker geen miskoop.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina