TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    dat rijmt8)
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zo hatelijk die tjappies die gelijk al die nades gooien, kan ik gelijk 2/3min spectaten.. GRRRRRRRRRrr 8)
     
  3. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we het niet donderdag rond 3 of 4 uur doen ofzo..... Ik weet niet of towel dan ook tijd heeft maar ik kan morgenavond iig niet.
     
  4. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik als trotse member van Willie Wartaals Army voelde me verpligt om hier even op te reageren..=P

    Maar wij moeten nog tegen nG alleen TuinmaN is niet online dus kan ik niet me hem afspreken wanneer we spelen
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Towel/Niels. We moeten binnenkort even regelen met de host van de site, diegene die de site heeft gemaakt heeft mij wat gegevens doorgegeven en heeft voor een leuke prijs een domeinnaam + webspace kunnen regelen.

    Als we host hebben maakt die gast de site af, dus we kunnen het deze week fixen! Ik hoor van u :cool:

    Oh trouwens, alle cod4 teams. Neem geen matches tegen de DS clan. Het zijn jankende paupern00bs die geen loss reporten!
     
  6. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan dan wel , infern0s ook waarschijnlijk...
    iig niet later dan 20 uur.
     
  7. TwiLiGhT

    TwiLiGhT Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel waar zit je, ik moet je vnv wel eens een x ontmoeten je woont half in Venlo en ik heb je nog nooit gezien :p, of heb je het te druk met 14 jarige meisjes playen
     
  8. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgenmiddag is cool:)
     
  9. perf3ction

    perf3ction Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    TsS clanmatch vandaag??
     
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    met wat?

    halo3 staat wel paraat denk ik
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    voor cod heb ik Bumblebee in mijn lijst, moet waarschijnlijk wel lukken hoor! :)
     
  12. perf3ction

    perf3ction Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    voor cod ja
     
  13. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Eehj infernos en shinato ik kan towel niet bereiken hij zal wel een kater hebben of zo.... Maar voor het geval datie vanmiddag niet online komt kan ik nog rond half 11 spelen vanavond. en jullie
     
  14. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    nope ben dan al weg , anders morgen middag weer, ik en infy zijn er dan ook.
     
  15. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben de win tegen Ds, wordt helemaal moe van hun, ze reporten nooit.
     
  16. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa prima..... als dat tenminste ook kan want einenlijk moeten we vandaag voor 12 uur spelen, maar het lijkt me eigenlijk geen probleem ivm kerstmis.
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Pff, zijn echt mafkezen |:-

    Was een rematch, want we waren echt over de zeik van hun kinderachtig gedoe. In onze eerste match moest Nemo echt weg, wij dus dat potje verder spelen met een man minder, ze speelden TDM op crash, volgens mij de enige map waar ze nog een tactic gebruiken ook. Beetje campen met claymores in het grote gebouw, goedkoop spelen ftw 8) Aan het einde van dat potje kwamen ze met een lulverhaal aanzetten dat ze het niet in de gaten hadden dat er iemand weg was gegaan, yeah right!:+

    Ze weigerden om de clanmatch op een andere tijd verder op te pakken als we weer genoeg man online hadden en ze wouden ook niet 1 persoon droppen uit hun team zodat de teams gelijk waren. Ze gingen natuurlijk voor de easy win, daarna speelde ik met syco 2v3 slayer en verloren die uiteindelijk met maar 2 kills verschil. Echt balen want het zijn simpelweg gewoon dikke paupern00bs.

    Wij dus van de week een rematch gespeelt tegen DS, nu met volledig team en we hadden ze even goed gesloopt, heerlijk om dat volk even op hun plek te zetten :cool:
     
  18. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat al doorgegeven aan Alain.(Captain Alan Be)
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo irritant zijn die noobs op GB worden ze keihard geownd en dan zeggen ja jullie waren aan het glitchen zij krijgen gelijk en je hebt een Loss.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    volgens mij is het op GB wel iets beter gedaan dan CG. Maar jullie hebben ook al tegen ze gespeeld Martijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina