Ook zo'n hekel aan een waardebon als cadeau?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ramon NL, 26 dec 2007.

1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
  2. Josso

Josso Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja had laatst ook zoiets, krijg ik voor m'n verjaardag een bioscoop bon.
    Beetje jammer dat ik er werk en gwn gratis mag.8)

3. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Vind het wel grappig, en handig dat ik niet helemaal naar de winkel zou hoeven gaan om punten te kopen. Vraag me af hoe lang het gaat duren, als ze het al doen, om het naar Europa te brengen. Ligt natuurlijk aan het succes in Amerika!

4. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    nou joepieeeee.... :mad:... hoezo genept van ninty.. vind dit een beetje kanslooos en niet echt zinvol.... alsof je zomaar geld cadeau gaat geven online..., ik niet iig, kom altijd al MS points tekort!

5. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het thanks zin vol, je hoeft het niet te zien als gewoon geld te doneren, maar als je de persoon goed kent en die zegt al lang die ie een bepaalde uitbreiding van bv(1200 MP) wilt kopen of dat hij graag arcade games speelt, dan doneer je 800 MP voor een arcade game naar keuze, of die 1200 MP voor die content te kopen :)

6. BrokenTable

BrokenTable ehh?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens gehad dat ik een Arcade game tegen een vriend wilde spelen. Hij had niet genoeg points en geen Creditcard. Ik heb destijds nog gezocht naar de mogelijkheid om points te sturen, amar lukte niet. Handig dit!

Waardebonnen zijn niet origineel om te krijgen, maar soms krijg je totaal nutteloze dingen. Dan liever een waardebon.

7. cruelduty

cruelduty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit ik me helemaal bij aan. Voor de kerst weer een flesje douchegel gekregen. Ik ben allergisch voor zowat alles. Bedankt voor wat nieuwe vulling in de kast |:-

Deel Deze Pagina