1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Beller gaat 10 keer sneller ja!
     
  2. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja thanks ik heb gebeld en ze zouden labels sturen nou heb ik geluk gehad ik heb de xbox360 van iemand gekocht die zei dat die kapot was door die 3 lampjes maar die gingen maar 1x aan soms haha dus ik kijken naar garantiezegel die was nog intract ik 7 spellen erbij en 3 draadloze controllers voor 110 euro gekocht. Hij speelt nu op de PS3.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2007
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk is me 360 nu ondertussen al in Duitseland... -_- 19e is hij opgehaald. Hopelijk kan ik er de 2e week van de vak nog op spelen.
     
  4. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    O-)
     
  5. kooiker84

    kooiker84 Helaas weer dood....

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het nog steeds en ik hoop dat hij dat nog jaren doet.

    ps. is die enquete die bij je gerepareerde of vervangen xbox zit verplicht????
     
  6. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Iedere maand houdt Microsoft een razzia voor mensen die het niet in hebben gevuld.
     
  7. Mathijs-360

    Mathijs-360 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeding [360] maakt hard geluid

    De voeding van mijn 360 maakt een hard irritant geluid, het stoort gewoon als je aan het gamen bent. :confused:
    Het geluid is harder dan de Xbox zelf.

    Ik heb trouwens de voeding gewoon op de grond staan en in een vrije omgeving (zit dus niet opgesloten in een kastje enz.)

    Ik hoop dat hier iets aan te doen is. :confused: _0/
     
  8. akineyle

    akineyle Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne achter 11 maanden ook de befaamde ROD. Dus de 13de december op post gedaan bij UPS vandaag de 26ste terug ontvangen + 1 maand gratis XBOX live GOLD erbij. En 2 keer raden wat er gebeurt na 15min gamen. TERUG de ROD!!! Dus nu terug het ganze zootje op de post. En hopen dat het deze keer wel goed gerepareerd wordt!
     
  9. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben vandaag precies 2 maanden bezich met me kapotte 360..:mad:
    ik word er echt schijt ziek van.|:-
    gelukig is hij wel al weg voor een week:{
     
  10. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox360 doet het nu al 2 jaar zonder problemen, maar oppeens geeft hij bij elke Disc aan dat hij Unplayable is. En niet bij 1 game, nee bij alle 25. Resetten heeft geen zin gehad, en vraag me egt af wat het beste is wat ik nu kan doen.

    Het lijkt me dat de laser van mijn xbox360 oppeens op vreemde wijze is stuk gegaan na 2 jaar gebruik ?

    hopelijk weet iemand wat ik nu het beste kan doen.

    Alvast bedankt ;)
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    helpdesk bellen :)
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat is zuur, aangezien dat niet meer binnen de garanatie zal vallen :eek:
    Zou even met MS bellen. Als dat niet werkt, moet je hopen op de RoD 8) Zou dat verder nooit aanraden maar deze keer komt dat denk ik wel gelegen ;)

    Die van mij wordt morgen opgehaald door de UPS. Kijken hoelang het duurt voordat ie terug komt.
     
  13. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je xbox nou heb laten maken doet die het dan ook gewoon. of heb je dan nog steeds een groote kans dat je weer een RoD krijgt?
     
  14. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren heb ik een uurtje Forza2 gespeeld. Mijn controller gaf vanaf het begin aan dat'ie bijna leeg was, dus halverwege heb ik de play&charge kabel aangesloten.
    Na een uurtje spelen zet ik de 360 uit en dan blijft hij deels aanstaan, totdat de controller weer is opgeladen. Kijk ik een minuutje later, zie ik de RROD! :eek:
    Heb toen direct de xbox uitgedaan en vanmorgen leek hij het weer te doen...

    Zal ik nu de helpdesk bellen of het nog even aanzien? Ik dacht dat je alleen een RROD kon krijgen tijdens het spelen? Graag advies.

    Oja... de xbox is van maart '07 en nooit problemen mee gehad.
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb sinds kort dat er rare ronde strepen op een aantal discs verschijnen. Ze zijn erg vaag en lijken niet echt op krassen. Een vriend van mij had dat eerst ook en hij zei dat hij ze eraf kon poetsen. Heeft iemand hier ervaring mee en kan hij mij dan vertellen of het krassen zijn of niet, want ze doen het nog wel ook al zitten ze helemaal onder. :confused:
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer net de hulplijn te bellen, maar die werkt momenteel niet? wtf?

    Hoofdmenu wel, maar als je iemand wil spreken niet?
     
  17. wamberto

    wamberto Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu ruim anderhalf jaar zonder problemen op de 360. Eigenlijk alleen maar PES. Sinds vorige maand problemen met het beeld gekregen. Tijdens het spelen werd het voetbal veld ineens heel onduidelijk, terwijl de spelers en de letters wel normaal bleven. Na verloop van tijd had ik geen beeld meer en wel geluid. Soms deed hij het wel weer even goed, maar na een paar potjes weer hetzelfde beeld. Helpdesk gebeld en die stelde me voor om spel bij een andere 360 te testen, leek me erg onwaarschijnlijk omdat andere spellen bij mijn xbox hetzelfde probleem vertonen. Inderdaad het spel deed het dus gewoon op andere 360. Andere kabeltjes geprobeerd maar niks helpt. Geen ROD gezien. Maar nu net haalde ik de componenten kabel eruit en toen knipperde alle 4 de lampjes rood, nu weet ik niet of dit dus de ROD is, want als ik de componentenkabel er weer in doe, dan zijn de lampjes niet rood meer maar gewoon groen.
    Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt of beter nog wat is er met mijn 360 aan de hand en wat kan ik eraan doen?
    Alvast bedankt voor de reacties.
     
  18. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je componentenkabel uittrekt zijn die 4 rode lichtjes normaal. Ik zou toch het eens met de Helpdesk praten.


    Ik moet zeggen. Soms als ik game krijg ik lichte storing op mijn beeld. Niet slecht beeld of zo. Maar zoals je bij gewoon TV kijken gewoon een lichte storing kunt krijgen.( kleine stukjes sneeuw of hoe noemt men dat op TV.) maar bij Gamen nog nooit gehad. Kan dat aan mijn componentenkabel liggen? Storend is het niet maar viel me op.
     
  19. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je bedoelt dat de strepen meegaan met je disc, zo ja dit heb ik ook gehad. Bij het ene spel 1 'streep' bij het ander 2 'strepen'. Dit zijn gewoon krassen ze kunnen het dan ook nog wel doen maar ze kunnen ook een eror aangeven niet altijd trouwens. Als dit het is moet je hem gewoon opsturen!
     
  20. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker xbox loopt ineens 2 keer vreselijk vast na maanden geen problemen en xbox.com doet het ook ineens niet meer, xbox oververhit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina