TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deGGerr

    deGGerr Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    eeej lui
    is er iets waar ik me aan kan melden voor jullie clan???
    ik speel nog niet lang maar de skills BEGINNEN te komen:cool:
     
  2. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb indd altijd geprobeert relaxt tegen jouw te doen.. maar moet van 2 kante komen he ? en als dat niet zo is kan ik ook scherp uit hoek komen ja .. qG heeft jullie reis naar XL betaald en dan ben je nog zo arrogant en wor je 7e .. ik heb bijv. niks tegen powder die gast ken ik nu ook en bij hem komt het wel van 2 kante.. weinig mensen gezien die zo als jerome zijn.. jammer dat jij dat ok nie bent.. ik hoor zoveel slechte dinge over je , ik heb je zelfs nog mijn msn gegeve om lekker te kletse op msn ? maar heb niks van je gezien? ik zal niks meer over je zegge realistiq omdat ik je niet ken.. maar ik hoop beste in je leve en ik denk dat je gewoon iets tegen CoD4 teams hebt ( misschien omdat het er zo veel zijn?.. kan ik me voorstelle .. maar PRAAT er dan over )


    @rest laat maar ruste .. beste voor iedereen dat hun weg zijn ( iig denk ik ) als je nog wilt prate realistiq : peter_vdbesselaar@hotmail.com .. ik bied nogmaals aan zo kan ik jouw kant van verhaal ook hore ( als je wilt ) .. iig have fun (L) you ?
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    :D ! We zijn nu niet echt bezig met nieuwe members te recruiten, we naderen de mensen zelf. Over welk spel heb je het trouwens?
     
  4. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ook al zou ik terug willen dan zou het toch niet kunnen dus waarom zou ik de indruk geven dat ik terug wil

    je hebt nu zelf gezegd dat het voorbij is met tss voor mij als ik er weer bij zou willen
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  5. Towel

    Towel Guest

    K snap nie waar het hier nou over gaat, masterspy mag wel of niet terug of wtf. Who gives a fuck, laat hem gewoon kijken of hij nog met wat mensen kan teamen. En als fear bij ons vertrekt dan stoppen silencer en ik er ook mee dus dan moet don maar kijke wat hij wilt voor het h3 team.
     
  6. deGGerr

    deGGerr Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ow sorry wist ik niet
    heb sinds kort een 360 en speel dus nu cod4
    leek me gewoon leuker om het met wat andere mensen samen te spelen
    zodoende dat ik hier ff ging kijken;)
     
  7. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    TsS Ontspoort!!! Calm down mensen... Vond jullie altijd chille gasten dus blijf bij elkaar :) Voor de rest zeg ik niets, maar jullie zijn zeker sterk team is zonde om dat weg te gooien IMO! En zoek 't verder zelf maar uit :+
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Jaah, probeer eens op www.consolegaming.eu

    Daar is een competitie online en kan je ook wat makkelijker een team vinden als je wat post in het forum :)

    Idd :/ ik geloof dat het wel goed komt
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter quit je niet montana, zelfde voor silencer (die ik nog steeds op mn lijst probeer te toveren). Trouwens gefeliciteerd met jullie GG winst jongens!

    En jerome, waarom geef je niet gwoon toe dat je terug naar qG wilde, alsof dat niet duidelijk is/was. NIet dat het nu nog uit maakt want er is geen 2de team meer.

    @ Deadbringr, Ik mag jou wel :9.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  10. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens kunnen we niet gwn ophouden over het gezeur met masterspy doe dat ergens anders iig. Dit heeft niets meer met de bedoeling van de clan te maken.... Deze clan is opgericht om gewoon plezier te hebben in het gamen en niet al te serieus overal over doen. dus jongens zullen we stoppen met zeuren.
     
  11. Towel

    Towel Guest

    Zegt silencer terwijl hij een biertje in zn hand heeft:+.

    Bedankt airwave, maar je moet ook begrijpen dat als fear vertrekt weinig zin heeft om nog te teamen. Houdt er dan ook nie van om worden ingemaakt door een team waar je teammate in zit.

    Enige reden dat ik halo3 speel is omdat k een team heb. H2 speelde ik altijd als random maar omdat het spel zelf leuk was bleef ik het spelen. Daarom zou ik het ook jammer vinden als het uit elkaar valt, infernos zei zelf ook dat er erg veel potentie in het team kan zitten.

    Ik heb het er iig met fear over gehad en het is ook wel erg verdraaid door oa twilight die blijkbaar onrust wilt stoken. Want fear zei dat hij erover na zou denken, en het daarom nog niet wilde vertellen. Het wordt dus afwachten wat zijn keuze is en die moeten we ook respecteren...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2007
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het klopt van beide kante niet, maar daar zal ik niet op ingaan.

    Misschien willen joep en vincent nog teamen? Of kappen die ook? of lars overhalen voor jullie h3 team (hij mist het al) met een 4de? Het zou echt zonde zijn, met wie moet nu ro nu zo kk dom doen tijdens random customs?

    Trouwens ik weet wat je bedoelt met tegen een team spelen waar je vorige teammaat in zit.
     
  13. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat was voor mij ook bijna de enigste reden dat ik halo3 speelde, omdat ik een team had, en dan krijg je dat gedoe met fearr, en daarna ook nog er bovenop ander gezeur, en dan vind ik het ook niet meer relaxt.
    maar ik weet nog niet wat ik ga doen... miss nog wel halo3, miss ook wel cod4..
    iig moet ik fearr nog wel een keer onder zijn reet schoppen met halo3.
     
  14. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Maestro Realistiq en Sanddz gaan gewoon verder.. we gaan gewoon een nieuwe 4e zoeken


    Weet iemand nog een leuke teamnaam voor ons :9
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  15. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    wow dat jij zo over mij denkt wow,
    denk je dat ik het leuk vind dat jullie nu allemaal stoppen. Ik had niet kunnen weten dat niels/killer ineens ermee op zou houden. Denk je dat dit een groot meesterplan is om alle concurrentie in nederland uit te schakelen is. Ja man ik ga morgen met Forreal en shin teamen en dan ga ik er overmorgen uit maak ik snel een team met shinato fear twilight en jan dan heb ik van elk goed team er een gejat en is de rest lkkr random.. tuurlijk.

    Ik en Fear spelen nu al 2.5 jaar met elkaar. Ik heb altijd met Fear willen teamen en ik heb me altijd lullig gevoeld dat hij er niet bijzat omdat ik hem gewoon genaaid had ( en dat pikte hij gwoon _O_ ). Jij bent er op het moment een enorm drama van aan het maken. Je kan gewoon nog met Don silencer en killer teamen die zijn allemaal vrij, voor mijn part pak je er iemand anders bij (Lars?) Fear zit nu gewoon bij ons get over it. Hij heeft gekozen voor het betere team so what. Het is toch ook zijn doel om zo goed mogelijk te worden. Geen haat jullie zijn allemaal chille gozers maar echt Echt goed zijn jullie niet (niet dat ik het ben). Fear denkt dat hij grotere kansen heeft met ons dan met jullie om beter te worden en ik geef hem geen ongelijk.
    noem mij nu maar arrogant, het zal wel

    TwiLiGhTopsloffen (XBW support zuigt)
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  16. Towel

    Towel Guest

    wow waarom zit je nu zo te flamen wow:confused: Ik zei het alleen omdat je eerder dan fear bent terwijl het aan hem is om erover na te denken en het aan ons te vertellen. Intussen zit jij op xbw "heeft fear al verteld :p " met zon tongetje alsof je het maar al te leuk vind dat hij naar jullie team gaat. Verder maak ik er geen drama van en zeg ook dat k de keus van fear accepteer. "Echt goed zijn jullie niet (niet dat ik het ben) " . Wauw twilight, maak gewoon die opmerking niet of zeg gewoon dat jij jezel de beste van allen vind. Het is erg triest om ons naar beneden te halen. Ik zeg 1 dingetje die jij verkeerd opvat en daar komt twi met zn kloon accountje zn verhaaltje kwijt..... jammer
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2007
  17. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    haha tuurlijk vind ik het leuk dat Fear bij ons zit, khep vandaag weer veel met hem gespeeld en khep ongelofelijk veel zin om te scrimmen, het gaat gewoon weer ouderwets 'lvl 37 ongeslagen DT(h2 :) )' goed. Het is jammer voor jullie maarja. Dat je mij onruststoker noemt kan ik gewoon niet hebben want daar doe ik het echt niet voor.
    btw congrats met overwinning op qG nu jan en ik nog de andere helft eruit gooien :D
     
  18. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie de FACK ben jij om dat te beoordelen.
     
  19. Towel

    Towel Guest

    Ik noem je geen onruststoker, ik zei alleen dat je onrust zaait. Ik wist namelijk helemaal van niks, en moet dan via jou achterkome dat hij miss overstapt. En fear zou als hij het zeker wist zelf vertellen dus snap niet waarom jullie je er allemaal mee bemoeien. Het is logisch dat als hij vertrekt dat we dat van hem horen nietwaar?

    En ik blijf het zielig van je vinden dat je bij je post weer zit te flamen. We zijn niet allemaal al zo goed in het spel, wij hebben niet allemaal 1600 potjes gespeeld.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2007
  20. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    1600? Sick...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina