TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    1600.. da's echt niet sick hoor..

    Ken zat mensen die over de 2500 heen zitten



    @ Towel :

    Oorspronkelijk geplaatst door Towel
    twilight die blijkbaar onrust wilt stoken.

    Dat is eigenlijk wel iemand een onruststoker noemen..
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  2. Towel

    Towel Guest

    Ja wat jij wilt realistiq, kom jij hier ook nog even bijdehand doen...

    Over de naam van je nieuwe team. Wat dacht je van:

    - Team Kicked Out - KO Realistiq
    - Team Trashcan - Trash Realistiq
    - Team BadBR - BBR Realistiq
    - RealistiqGetsCarried - RgC Realistiq

    @Deadbringer onder mij: Als die drol van een indoxy nou even zn huiswerk doet was die site allang af en zouden we ook een deel 2 plaatsen :).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 dec 2007
  3. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens jullie zijn al toe aan een [Deel 2] gefeliciteerd jullie horen bij de grote kereltjes ^^ haha
     
  4. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    als je van soaps houdt ga dan halo spelen :)
     
  5. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    YOU CHEATIN:mad:
     
  6. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is geen soap, Halo is LAUWWW!\o/
     
  7. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je dit hier allemaal leest begint het er wel op telijken :lol:
     
  8. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we anders een nieuwe gouden kooi televisie serie maken met allemaal halo spelers erin
     
  9. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die grote dikzak spelen :cool:
     
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, towel op z'n teentjes getrapt, waar staat die team kicked out eigenlijk voor? die klopt niet echt
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wooow tom, dat was echt nergens voor nodig, je maakt het alleen maar erger (en ik ben het helemaal niet met je eens btw).

    Ik ben vandaag 19 geworden btw \o/
     
  12. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd Jan!\o/:D
     
  13. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Das nou een opmerking van een over het paard getilde jongen die door opmerkingen van anderen over zijn speelwijze zichzelf is gaan verheerlijken. (@twilight)

    Amen.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  14. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, maar ik zeg et niet8)
     
  15. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok heb mijn pc weer weten op te starten hij was kapot \o/ (wat 1 paar goedgemikte voetbewegingen al niet kunnen doen }:]

    Ok wtf wordt er hier op mij gebitcht echt van alle kanten?
    Doe eerst ff fucking normaal en luister naar MIJN verhaal (want dat is waar het om gaat hier toch?) en niet naar die domme speculaties van allemaal random nerds. Towel, ik dacht dat wij flink wat hadden gepraat gister (ruim 20min private chat) en je snapte mij en ik snapte jou, wtf ga je nu dan van die random dingen posten van fear dit fear dat, we hadden het daar toch over gehad?
    Ok ff wat raadsels uit de wereld helpen:
    1. Wat gebeurt er nu met niels (tss killer) stopt hij helemaal? Stopt hij uit zichzelf of is hij uit het team gekickt? :confused: im confused. En niels als je dus stopt is dat omdat er gedoe met mij was? Naja lekkere reden maar wat jij wil.
    2. Mensen moeten ophouden voor mij te beslissen van wat ik al heb gedaan en wat ik nog moet doen en wat ik denk enz. Dat kan IK alleen doen. Ik hoefde (volgens mij een halve week geleden ofzo) maar echt 3 min met twilight over een eventuele teamswitch te hebben en ong. 5 custums met airwave kamachi en airwave te spelen en overal wordt gezegd: Gaat fear weg? Ja fear gaat weg, ja wat een lul, wat 1 clanhopper laat hem dood gaan. (Toch niels?) En overal hoor ik die domme roddels dat is gewoon te dom en al helemaal belachelijk dat zon beetje al mijn teammates dat METEEN aannamen ipv eerst naar mij toe te gaan? Maar dat klopt ook wel ik denk dat bijv 1 of andere Jelto94 of iemand anders beter kan vertellen wat ik ga doen dan ik zelf.
    Die random shit is gewoon te dom voor woorden want ik had verder zelf nog geen enkele uitspraak gedaan van wat ik wou doen.
    3. Ik zal NOOIT weggaan zonder mn clanmatties ff te informeren op zijn minst.
    Dat lijkt me duidelijk.
    4. Wat wil ik nu?, Ok omdat allemaal mensen dingen hebben gezegd die niet waar/niet helemaal waar zijn lijkt het alsof ik mijn beslissing al heb genomen. Iig geef ik toe dat het me echt vet lijkt om met twilight airwave en kamachi te gaan teamen (omdat ik dus al bijna 2.5 jaar met tom speel, en omdat airwave echt een goede teamspeler is en omdat kamachi geen teamwork nodig heeft) Het probleem is dan natuurlijk dat ik in TsS zit. Ik kan het super goed met towel en silencer vinden, gewoon altijd dikke lol (wie is mike) en dat is gewoon vet. Nadeel alleen is dat onze teamwork nooit écht goed was. Dat was altijd heel frustrerend omdat ik weet dat silencer en towel gewoon goed zijn alleen dan werden we bijv. weer geownd door randoms. Dat was altijd een beetje ons probleem dat we de ene game keihard rapen en de andere game ingemaakt worden door randoms. Nooit leuk natuurlijk als je weet dat iedereen in je team het wel kan maar het er niet uitkomt.
    Ook daarom leek het me leuk om met hun te gaan teamen omdat daar de teamwork wél goed ging en met hun heb ik ook lol.

    Voor mij is het dus echt lastig want aan de ene kant heb ik gewoon echt een goed team waar ik ook lol mee kan hebben (airwave, twilight en kamachi).
    Alleen hier was ik niet helemaal zeker of ze mij wel écht wouden hebben in hun team en of het misschien meer was van: ja, we willen weer teamen lars is weg uhm fear is wel redelijk goed gooi die er maar in want hij teamd ook wel redelijk met twilight.
    En aan de andere kant heb ik 2 echt goede spelers waar ik ook super veel lol mee heb maar waar de teamwork niet altijd even goed gaat + heb ik als ik bij tss blijf nog steeds de onzekerheid of het wel gaat werken. In jullie (towel en silencer) heb ik zeker wel vertrouwen en als ik bij jullie zou blijven zouden we op den duur zeker wel goed worden. Alleen probleem is, we hebben geen 4e. En op dit moment zie ik niet iemand rondlopen waarvan ik denk, dáár gaan wij heel goed mee worden.

    Het liefst zou ik nu dan ook nog geen beslissing nemen maar omdat iedereen wel moet weten waar ze aan toe zijn, is het logisch dat ik dat wel snel moet gaan doen. Daarom is het ook extra lastig om met tss die 4e man te vinden omdat ik dan niet de tijd heb om te kijken of het werkt, enz.

    Het is wat ik ook kies een hele moeilijke beslissing voor mij (omdat towel en silencer dan misschien stoppen) dat is wat ik wel duidelijk wil hebben. Heb tegen towel gezegd dat ik hem message over wat ik doe en dat ga ik ook doen vandaar dat ik mijn beslissing hier niet post.

    Jongens lees ze, dit is weer een echte soap post ( heb er flink mijn best op gedaan :))

    O en zullen we ophouden met zeiken over masterspy, ik heb er nog 1 ding over te zeggen: Masterspy jongen, hier, in Nederland, gaat het er heel anders aan toe dan in dat land waar jij vandaan komt. En dat verklaard misschien waarom jij sommige dingen hier niet zo goed begrijpt. Dat maakt helemaal niks uit daar kan jij ook niks aan doen. _0/

    PS krijg ik ook een medal voor langste post ooit?
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  16. Towel

    Towel Guest

    Okeej fear ik begin aan je verhaal maar las in het begin al een onduidelijkheid: Die random dingen die ik over je poste was aantal pagina's terug = voor het gesprek. Dat gesprek deed me goed en ik begrijp je ook hoor, daarom zei ik laterna "ik respecteer je keuze".

    Airwave, gefeliciteerd jannemans!

    EDIT na het lezen van het boek:

    Het is inderdaad ook verkeerd gelopen dat iedereen voor jou ging beslissen, maar het begon er dus mee van dat niels ofzo op xbw erover begon en twilight al gelijk bevestigde dat het zeker was. Lees zijn post maar is door en het is al allemaal al bevestigd (fear is vertrokken dit en dat etc). Als IK dat lees en ik zie dat je ook nog met hun hebt gecustomt ja dan neem ik dat maar van twilight aan. En dan raak ik inderdaad teleurgesteld in de fear die ik ken en had ik dus totaal niet verwacht.

    Gelukkig legde je me uit in die chat dat iedereen eromheen allemaal al die beslissing hebben genomen. En daarom zei ik dus "twilight komt onrust stoken". Jij komt hier in het forum bevestigen dat fear vertrekt, terwijl dat ZIJN beslissing is en aan HEM om dat aan ons te vertellen. En dan ook nog kinderachtig om kloonaccountje aan te maken en te flamen. Wat is er met je oude gebeurd, gebanned? Zoals don al zegt "Over het paard getild" en nu al de arroganste van allen. Kun je niet zoals airwave, kamach, fear, infernos, shinato etc goed zijn en sportief blijven? Nee is lastig....
    Zoals Niels gister al zei, jij laat het weer lijken zoals de H2 exp in het begin was: Zeggen dat andere niet goed zijn om hunzelf goed te laten lijken. Wij zijn daar inmiddels uitgegroeid twilight, nu jij nog!

    Niels is er trouwens zelf uitgegaan, maar dat was dus ondermeer door het gezeik wat hij al eerder had met robbert en die dag met mij. Al die irritaties waren hem de beslissing en ik vind dat ook beter. Zelfs ik gedroeg me daardoor alleen maar kut en kinderachtig tegenover hem.

    Ik ben iig blij dat ik met silencer de zware qg ronde door ben gekomen in het tournooi, dan hopen we de halve finale wel te halen. Dat zou dan een leuke afsluiter zijn. Ik weet niet of ik echt stop met h3, maar voorlopig zal ik nietmeer willen teamen. Als ze het spel leuk maken net als hoe leuk h2 was na een tijdje, kom ik gauw terug als random. In die tijd kan ik mn tijd weer invullen met stage etc....

    Ik lees dalijk wel je post op live, ga ervanuit dat je met twilight gaat teamen. Daarom wens ik je veel succes daar, hoop dat je daar nog beter wordt dan je al bent:).

    Don T.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2007
  17. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel ik maakte een 'kloonaccountje' omdat ik niet meer op de gewone Twilight kon en ik zag jouw dingen over mij zeggen die niet waar zijn en dat pik ik niet. Dus ik maak een acc aan om dat even recht te zetten. Het zit hem er gewoon in dat Fear de indruk aan mij gaf alsof hij zijn keuze al gemaakt had en het lullig vond om aan jullie dat te vertellen. Hij heeft maandag ook tegen mij en Airwave gezegd dat hij het al aan jullie verteld had. Hier hebben we het gistermiddag (2 uur) al over gehad in een lobby met silencer en jan. DAARNA ga je dit forum lezen en blije dingen over mij zeggen terwijl je het verhaal van Jan en mij al wist. Dat vond ik zwak van jou en toen werd ik een beetje emotioneel :) . Dat jullie niet zo goed zijn was mijn MENING, die mag ik nog altijd uiten. Ik baseer dit op het feit dat jullie 50/50 gaan tegen randoms wat niet echt indruk op mij maakt maar goed, ik ben weer aan het vlammen

    PS: Als je qG joined krijg je gratis arrogantie en flame lessen, zoals jullie zien ben ik Cum Laude geslaagd
    PS2: Ik ben er aan de andere kant van het paard afgevallen

    Flame on:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  18. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelpost
    Keizer Jan de Grote 19
    Proficiat
     
  19. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    hey willen jullie morgen (zondag) rond 8 uur clanmatch spelen op call of duty? 6vs6, domination via gb.
     
  20. Towel

    Towel Guest

    Klopt ik weet dat je dat ook zei, maar dan vind i khet nog kut dat het hier eigenlijk openbaarlijk op het forum wordt over gepraat. En je schepte mij dus het idee van "muhaha heeft fear het eindelijk verteld dat ie weggaat?", alsof jullie het al ALLEMAAL wisten en ik er pas net achterkom.... Dat komt voor mij over alsof ik ben voorgelogen. Airwave zei me niks over fear als hun 4de. Als je dat vanuit fears perspectief (nadenken en dan zelf bedenken) dan is het ook beter om dan nie op msn te zeggen. Maargoed fear gaf misschien jullie al de indruk dat hij gelijk zn beslissing had.

    Het is gewoon vreemd gelopen. En over je mening, die kun je ook voor je huoden. Ook ik vind de een beter in h3 dan de ander maar da ga ik nie roepen. Het kwam ook bij jou beetje over alsof je aangevallen werd door mij, wat niet de bedoeling was... We verlieze idd soms van randoms (veel beginperiode), maar bij ons is H3 nog niet zo ver gevorderd dat we dik verschil kunnen maken met set ups. Ik als enthalpy noobje die net om de hoek kwam kijken tegen Pino's die al over de 1000 zaten was het best een karwei om te winnen.

    Okeej van mijn part laten we het hierbij...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina