Klopt, bij ons bij Dixons ook, maar wat ik zo vreemd vind is dat heel veel launchgames als DOA3, PGR en Halo nog steeds 60 euro kosten. Halo is misschien te begrijpen omdat ie bij het massive pakket zat, maar de rest mag van mij allang naar beneden, en die zie ik dan ook graag als budgettitel verschijnen.
Ik heb liever dat ze gewoon goedkoop worden en niet dat er zo groot platinum op staat dat vind ik er net wat minder uitzien. Maar als ze dat dan doen hoop ik dat in ieder geval het doosje GROEN blijft.:{
I agree with Brutus. Ik wil geen lelijke budgetzooi, ik wil gewoon een mooi groen doosje voor weinig geld.
Wat maakt het doosje nu uit...? Het is zeg maar het verpakpapier bij een cadeau,en als je het zo erg vind,dan kan je gewoon een groende dvd box kopen,en op i-net zoek je de cover print hem uit steek hem erin en je hebt een groene ,het gaat mij ook alleen maar om de prijs en het spel halo heb ik al thps4 ook RSC is onderweg PGR ook onderweg Deathrow heb ik al Halo heb ik ook al Dus doe mij maar oddworld
ik snap het hele gebeuren eigenlijk niet zo. tis toch alleen dat de games goedkoper worden...waarom moet er dan meteen een ander hoesje om heen???
Om de kopers erop te attenderen dat de games goedkoper zijn.. zonder dat ze naar de prijs hoeven te kijken...altijd handig wanneer iemand zoiets van veraf kan zien...smart marketing..
Voor het geval je het nog niet wist, Oddworld is bij Dixons (misschien ook bij andere winkels maar dat weet ik zo niet) al afgeprijsd naar € 39,95. Die is al platinum dus, zou je kunnen zeggen, maar dan mét origineel doosje
over oddworld,geen mediemarkt of dixons hier in de buurt,i know i know..... en dat noemt zichzelf een stad Dus van die prijzen kon ik het niet echt weten(online shoppe is ook niks voor mij.... Maar tsja koop gewoon een nieuw groend doosje,niet eens zo duur,print de kaft ergens van i-net uit,en je hebt hem kost je mischien 1,25 euro extra
Locatie: zeeland Kweenie wat jij een stad noemt, maar Zeeland is volgens mij nog steeds een provincie en geen stad
ik kwam net bij E-Plaza in Veldhoven en daar waren al heleboel spellen afgeprijsd voor 39,95 in het originele doosje ze hadden er een sticker opgeplakt met PAKKET-PRIJS...duzz ze zijn overal al xbox spellen aan het afprijzen
hm... nee zeeland is geen stad,je moet ook niet altijd helemaal naar location kijken,het is trouwens (stad? )Hulst,maar omdat de meeste niet weten waar dat is,had ik er zeeland neergezet,en 40 euro is toch nog niet echt platinum ofwel...?(weet ik zelf ook niet)