okee ik heb de treads gelezen waarin diverse type's um al in n daggie uitspeelde en alle rijbewijzen onmiddelijk vergaarde, maar ehhh.. ik dus niet, nou ja het racen zelf gaat prima in m'n opgevoerde oto'tje maar nu wil ik het C-Bewijs halen en moet in die NSX rijden, en doe er steeds 4 sec. te lang over, ik moet voor 1.46.00 eindigen. Heeft iemand n tip om um toch te halen, zoals gebruiken jullie de handrem wel eens?, (ik niet), ik schakel wel handmatig, spin contrl, en trc control heb ik op aan staan. Je kunt ook blijven gassen terwijl je remt, doen jullie dat ook wel eens, m.a.w. hoe kom ik onder die 1.46.00 ??? kan ik die NSX ook nog opvoeren?
bijve probere het moet mogelijk zijn! khem het spel zelf ni maar probeer (als da ga) u bocht goe af te snijden ni remme gewoon gas loslaten en u bocht snijde!
Het is mij ook gelukt zonder dat ik zelf schakel, het duurde dan ook wel eventjes maar uiteindelijk is het me gelukt. Ik probeer gewoon per bocht te kijken hoe je die het best en minst slippen kan nemen, zodat je er snel uit kan, goed insturen want dat kan ontzettend veel snelheid schelen en dus ook tijd. Je kan de wagen waarmee je rijbewijs moet halen niet veranderen, je moet het daarmee doen, na veel oefenen is het me dan ook eindelijk gelukt. Als je zelf al goed kan schakelen moet dit ook zeker wel lukken. Ik merkte dat mn tijd steeds dichter bij de 1min46 kwam te zitten totdat ik er wel een keer onder zat en weer verder kon.
Probeer zo min mogelijk te remmen. Je hoeft over het algemeen minder te remmen dan het lijkt. Dat scheelt natuurlijk ontzettend veel tijd. Of je laat gewoon ff het gas los en dan het gas er weer op.
ik zit vast bij de S-license . Ik word echt gek van die testauto... bij elke bocht slipt i een paar meter door.
joh zo moeilijk is et niet. ff doorbijten. en die gas knop zeeeeeeeeeeeeer voorzichtig indrukken in de bochten. k moet toegeven ik werd er soms ook gek van, maar het is me gelukt
volgens mij rij je niet met je eigen auto met licence test maar weet niet zeker of dat bij alles zo is. 'k zit trouwens ook vast bij de S licence test (stomme Lancer Evo slipkreng ) naja de NSX is wel duur maar niet echt goed (niet zo heel erg goed dan). Ik vind de Lotus Exige beter en het is niet zo duur, als je het upgrade is het zekur een snel wagentje.
De S licence is echt moeilijk. Het snelst was ik nog 3 sec. te laat. 'k word er gek van . heeft iemand nog een goede strategy voor de S licence test?
Niet zelf schakelen dat is alleen maar moeilijker en het is echt niet sneller. Maar als je al moeite hebt met de C-licence dan wordt het halen van de S en vooral de SS licence probeem denk ik. Dus ik zou stoppen met zelf schakelen zodat je beter op de bochten kunt letten en zo het tijdslimiet wel haalt.
ik had niet goed gekeken, het gaat over de B-Licence, de C is de eerste die je haalt, die heb ik dus al, dat was n makkie !! Dus als ik het goed begrijp: niet zelf schakelen, (hoewel je wel meer door kan trekken dan), en weinig remmen, en ehhh... die handrem, doet iemand daar iets mee bij de B-Licence?
Absoluut geen handrem gebruiken, daardoor verlies je erg veel tijd, onder andere omdat je zo gaat slippen. En ik vond de licenses tests over het algemeen redelijk gelijk. Ze worden wel moeilijker, maar je wordt ook zelf beter, dus dat krikt elkaar weer een beetje op, die licenses tests zijn echt ff doorbijten, de rest van de races en ook 2de seizoen is zo gedaan, ik werd ook wel eens erg frustrerend van de license, heb toen ff een daggie het spel niet meer gespeeld en de volgende dag rustig en kalm aan opnieuw geprobeert waarna het eindelijk wel lukte.
Vooral niet de handrem gebruiken en niet zelf schakelen. Probeer eens in plaats van te remmen gewoon het gas los te laten, je zult zien hoe snel je wagen nog afremt door de zijwaardse beweging die je wagen wil maken. Gewoon een paar keer proberen en de meest ideale lijn kiezen uiteraard. Het is echt te doen.
idd, niet remmen soms, gewoon gas los, bij beetle crazy cup ben ik 6e van de wereld geworden, mede wegens niet remmen en niet gassen in de bocht/voor de bocht ik doe btw handschakelen en alle hulpshit uit in sega gt. gaat tot nu toe vrij ez allemaal. ik verkoop mijn gewonnen auto's niet, en heb gekocht en getuned: 206 integra 96 mustang gt subaru impreza wrx ik doe het rustigaan, ik koop niet meteen een ford gt en ga daarmee racen. mijn volgende koop word een skyline gtr, ik ga nu ff met mijn subaru stage 6 van seizoen 1 winnen
godverdomme ik heb het geflikt... 1.44.946 min. hahahaha , ik dacht "nu pak ik um" en na 4 x was ik er, en nu verder bedankt voor de steun & vertrouwen, ik moest natuurlijk lekker veel bochten afsnijden, dan kom je er wel.
En nou op naar de volgende tests, waar je hetzelfde kan verwachten maar nu weet je hoe je ze moet halen
Welke kar? Ik heb een fortuin bij elkaar geschraapt met m'n opgefokte 206je. Maar als je dan vervolgens duurdere auto's aanschaft, lijken het absolute modderschuiten. M'n 206 lag als een blok beton op de weg, maar de NSX die ik nu heb is gewoon een baggerkar (ondanks het feit dat ik alle mogelijke tune-opties heb geprobeerd en een vermogen heb uitgegeven aan verbeteringen) Kortom: welke duurdere auto heeft een fatsoenlijke wegligging? (ik heb inmiddels een s-license)
ik zou voor een ford gt-concept gaan die kan je tunen tot +/- 1244 pk Hij's niet echt sneller als een gewone gt 40, maar hij ziet er wel zeer veel beter uit. Beetje jammer dat hij eigenlijk alleen maar slipt
Ja, en dat slippen daar word ik dus helemaal kierewiet van...... Kijk: ik wil best mijn rijstijl aanpassen, tunen, onderdelen kopen tot ik een ons weeg......maar dan moet dat ding daarna wel een beetje fatsoenlijk rijden.
1244 pk??? ik weet niet waar jij je Ford GT concept car hebt gekocht maar in mijn sega GT 2002 kan je hem toch echt maar opvoeren tot 736pk, meer echt niet....