SEGA GT2002 C-rijbewijs, moelijk?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ROb, 29 jan 2003.

  1. ROb

    ROb prins der pozzebocke

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    okee ik heb de treads gelezen waarin diverse type's um al in n daggie uitspeelde en alle rijbewijzen onmiddelijk vergaarde, maar ehhh..
    ik dus niet, nou ja het racen zelf gaat prima in
    m'n opgevoerde oto'tje maar nu wil ik het C-Bewijs halen en moet in die NSX rijden, en doe
    er steeds 4 sec. te lang over, ik moet voor 1.46.00 eindigen.

    Heeft iemand n tip om um toch te halen, zoals
    gebruiken jullie de handrem wel eens?, (ik niet),
    ik schakel wel handmatig, spin contrl, en trc control heb ik op aan staan.

    Je kunt ook blijven gassen terwijl je remt, doen
    jullie dat ook wel eens, m.a.w. hoe kom ik onder die 1.46.00 ???

    kan ik die NSX ook nog opvoeren?
     
  2. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    bijve probere het moet mogelijk zijn! :cool: khem het spel zelf ni maar probeer (als da ga) u bocht goe af te snijden ni remme gewoon gas loslaten en u bocht snijde! :cool:
     
  3. Gameslave

    Gameslave Guest

    Het is mij ook gelukt zonder dat ik zelf schakel, het duurde dan ook wel eventjes maar uiteindelijk is het me gelukt. Ik probeer gewoon per bocht te kijken hoe je die het best en minst slippen kan nemen, zodat je er snel uit kan, goed insturen want dat kan ontzettend veel snelheid schelen en dus ook tijd. Je kan de wagen waarmee je rijbewijs moet halen niet veranderen, je moet het daarmee doen, na veel oefenen is het me dan ook eindelijk gelukt. Als je zelf al goed kan schakelen moet dit ook zeker wel lukken. Ik merkte dat mn tijd steeds dichter bij de 1min46 kwam te zitten totdat ik er wel een keer onder zat en weer verder kon.
     
  4. Katzenjammer

    Katzenjammer Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer zo min mogelijk te remmen. Je hoeft over het algemeen minder te remmen dan het lijkt. Dat scheelt natuurlijk ontzettend veel tijd. Of je laat gewoon ff het gas los en dan het gas er weer op.
     
  5. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ik zit vast bij de S-license |:- . Ik word echt gek van die testauto... bij elke bocht slipt i een paar meter door.
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    joh zo moeilijk is et niet. ff doorbijten. en die gas knop zeeeeeeeeeeeeer voorzichtig indrukken in de bochten. k moet toegeven ik werd er soms ook gek van, maar het is me gelukt :)
     
  7. Wervel

    Wervel Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij rij je niet met je eigen auto met licence test maar weet niet zeker of dat bij alles zo is.
    'k zit trouwens ook vast bij de S licence test (stomme Lancer Evo slipkreng :mad: )
    naja de NSX is wel duur maar niet echt goed (niet zo heel erg goed dan). Ik vind de Lotus Exige beter en het is niet zo duur, als je het upgrade is het zekur een snel wagentje.
     
  8. Wervel

    Wervel Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    De S licence is echt moeilijk. Het snelst was ik nog 3 sec. te laat. 'k word er gek van 8) . heeft iemand nog een goede strategy voor de S licence test?
     
  9. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zelf schakelen dat is alleen maar moeilijker en het is echt niet sneller.
    Maar als je al moeite hebt met de C-licence dan wordt het halen van de S en vooral de SS licence probeem denk ik.
    Dus ik zou stoppen met zelf schakelen zodat je beter op de bochten kunt letten en zo het tijdslimiet wel haalt.:cool:
     
  10. ROb

    ROb prins der pozzebocke

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had niet goed gekeken, het gaat over de
    B-Licence, de C is de eerste die je haalt, die
    heb ik dus al, dat was n makkie !!

    Dus als ik het goed begrijp: niet zelf schakelen,
    (hoewel je wel meer door kan trekken dan), en
    weinig remmen, en ehhh... die handrem, doet
    iemand daar iets mee bij de B-Licence?
     
  11. Gameslave

    Gameslave Guest

    Absoluut geen handrem gebruiken, daardoor verlies je erg veel tijd, onder andere omdat je zo gaat slippen. En ik vond de licenses tests over het algemeen redelijk gelijk. Ze worden wel moeilijker, maar je wordt ook zelf beter, dus dat krikt elkaar weer een beetje op, die licenses tests zijn echt ff doorbijten, de rest van de races en ook 2de seizoen is zo gedaan, ik werd ook wel eens erg frustrerend van de license, heb toen ff een daggie het spel niet meer gespeeld en de volgende dag rustig en kalm aan opnieuw geprobeert waarna het eindelijk wel lukte.
     
  12. Katzenjammer

    Katzenjammer Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral niet de handrem gebruiken en niet zelf schakelen. Probeer eens in plaats van te remmen gewoon het gas los te laten, je zult zien hoe snel je wagen nog afremt door de zijwaardse beweging die je wagen wil maken. Gewoon een paar keer proberen en de meest ideale lijn kiezen uiteraard. Het is echt te doen.
     
  13. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, niet remmen soms, gewoon gas los, bij beetle crazy cup :D ben ik 6e van de wereld geworden, mede wegens niet remmen en niet gassen in de bocht/voor de bocht

    ik doe btw handschakelen en alle hulpshit uit in sega gt. gaat tot nu toe vrij ez allemaal. ik verkoop mijn gewonnen auto's niet, en heb gekocht en getuned:

    206
    integra 96
    mustang gt
    subaru impreza wrx

    ik doe het rustigaan, ik koop niet meteen een ford gt en ga daarmee racen. mijn volgende koop word een skyline gtr, ik ga nu ff met mijn subaru stage 6 van seizoen 1 winnen
     
  14. ROb

    ROb prins der pozzebocke

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    godverdomme ik heb het geflikt... 1.44.946 min.
    hahahaha , ik dacht "nu pak ik um" en na 4 x was
    ik er, en nu verder :D

    bedankt voor de steun & vertrouwen, ik moest
    natuurlijk lekker veel bochten afsnijden, dan kom je er wel.
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    in wat voor karren rije jullie?? ik heb nu een Ford GT concept.
     
  16. Gameslave

    Gameslave Guest

    En nou op naar de volgende tests, waar je hetzelfde kan verwachten maar nu weet je hoe je ze moet halen:D
     
  17. ullievangobbel

    ullievangobbel Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke kar?

    Ik heb een fortuin bij elkaar geschraapt met m'n opgefokte 206je.

    Maar als je dan vervolgens duurdere auto's aanschaft, lijken het absolute modderschuiten. M'n 206 lag als een blok beton op de weg, maar de NSX die ik nu heb is gewoon een baggerkar (ondanks het feit dat ik alle mogelijke tune-opties heb geprobeerd en een vermogen heb uitgegeven aan verbeteringen)

    Kortom: welke duurdere auto heeft een fatsoenlijke wegligging?

    (ik heb inmiddels een s-license)
     
  18. nees

    nees n33s

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor een ford gt-concept gaan die kan je tunen tot +/- 1244 pk :9 Hij's niet echt sneller als een gewone gt 40, maar hij ziet er wel zeer veel beter uit. Beetje jammer dat hij eigenlijk alleen maar slipt :9
     
  19. ullievangobbel

    ullievangobbel Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en dat slippen daar word ik dus helemaal kierewiet van......

    Kijk: ik wil best mijn rijstijl aanpassen, tunen, onderdelen kopen tot ik een ons weeg......maar dan moet dat ding daarna wel een beetje fatsoenlijk rijden.
     
  20. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    1244 pk??? ik weet niet waar jij je Ford GT concept car hebt gekocht maar in mijn sega GT 2002 kan je hem toch echt maar opvoeren tot 736pk, meer echt niet....
     

Deel Deze Pagina