Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens amazon.co.uk komt hij mei 2008 uit en is hij te koop voor UKP 40,- (pre-order). Ik weet niet of het een foutje is, of dat hij daar een half jaar eerder uit komt, maar hij staat in bestelling.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Lijkt me sterk dat Amazon.co.uk het bij het rechte eind hebben. Er is namelijk nog geen release datum, op geen enkele site Peter heeft hier ook nog niks over los gelaten. Het is niet eens zeker of Fable 2 in 2008 gaat uitkomen, uiteraard zie ik de game ook liever aankomend jaar verschijnen maargoed we zullen toch even af moeten wachten.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maar, als ik 'm nu pre-order voor 40,- (!!) dan heb ik 'm sowieso! Pre-order is pre-order? Als ik 'm voor 40 heb en dan nog wel wat moet wachten, maakt mij niet uit. ;)\

En dude, ALLES wat je op die screen ziet zit en is mogelijk in Falbe. :+

Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wel jammer speelde 2 dagen geleden fable uit (xbox original gedownload)
    En na het eindfilmpje is het opeens patsboem! afgelopen :{
    Ik dacht dat je nog een beetje rond kon lopen etc..

Maar was dus echt meteen weer "new gamewat ik wel jammer vond.
    Maar verder erg genoten van dit spel.

5. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooowhh damn zonde. Je had wel verder kunnen spelen als je die credits niet had geskipped aan het einde :mad:. Maar ik weet niet wat ik daarna moet doen behalve alle huizen kopen... zijn er nog speciale kleding die je kunt kopen ofzo ?

Ps: Wel jammer dat die kasteel helemaal afgebrand is.

6. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    jullie hebben lost Chapters niet he?
    voor 15€ heb je die, kan je nog allerlei nieuwe quests doen, nieuwe armors, 15 xtra silverkeys, nog een stuk langere verhaallijn (die is nog gaaf ook nog), kasteel is weer gemaakt en je hebt nog een paar extra spells.
    moet je die maar doen

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Lost Chapters is gewoon een must! Heb Fable en Lost chapters! Allebei met de release gekocht! Lost chapters moet je gewoon spelen! Echt geweldig! Hoop ook dat nadat je fable2 hebt uitgespeelt je verder kan! Dat vond ik zooooo'n grote pluspunt! Moeten ze in meer RPG's doen! \o/ _O_

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De Xbox Originals is wel Fable hé. Niet Lost Chapters maar Fable. Dat snap ik niet! :eek: Waar slaat dat op? :eek:

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik was er over aan het denken om Fable via Xbox Originals te kopen, maar kan ik dat dan beter niet doen aangezien het niet Lost Chapters is? (ik heb Fable nooit gespeeld)

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar fable the lost chapters is dus niet allleen de uitbreiding van fable, maar de het is dus fable+ de uitbreiding?
    of moet ik en fable, en fable the lost chapters kopuh?

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    In de xbox original versie van fable zit geen lost chapters bij.
    Hadden ze er wel bij mogen doen zeg.

12. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    het is niet een uitbreiding,
    het is gewoon fable EN nog een langer verhaal.
    dus eigenlijk heb je dan niets aan alleen Fable.
    je hebt ze dus niet allebei nodig, Alleen lost chapters;)

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Oki ik niet snap! Ten Eerst Lost Chapters was een expansion van Fable. Zo werd het toen gezegt geloof ik...kostte ook niet de volle prijs meer! Kostte toen geloof ik 33 en dan fable erbij dus 1 pakket. Ze zijn geloof ik ook niet los tekrijgen? Er is gewoon een stuk bij fable aangeplakt! Een stuk die idd gewoon bij de xbox bij mocht...en ook met downloaden ervan...is zeker een paar uur extra en een vette wereld extra! Is een hele gave expansion als je het mij vraagt! :thumbs:

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok das duidelijk fable the lost chapters is dus hetzelfde als fable, + iets langer verhaallijn en wat extra shit.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is Lost Chapters nou echt een must? Het waren toch maar 5 extra gebieden en een paar wapens? Als je Lost Chapters nou gewoon kon downloaden had ik het wel gedaan, maar om nou helemaal naar de winkel te gaan hoeft het van mij niet meer. De BC van Fable is trouwens heel erg slecht, ik heb geprobeerd de orginele Fable op mijn 360 te spelen en ik kreeg geen breedbeeld en had last van vastlopers.

16. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heyy kijk dat is wel weer leuk dat die kasteel gemaakt is en dat er ook nieuwe levels in die fable lost chapters zitten. Die moet ik zeker hebben dan :cool:.

Weet iemand hoe ik het makkelijkst aan magic experience points kan komen ? Hopelijk ben je toch niet verplicht om steeds magie te gebruiken want ik ben er niet zo goed in :eek:

17. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik werd wel altijd een beetje gek van de laadtijden! als je van A naar B moest ging je wel ongeveer soms door 5 checkpoints die weer moesten laden.. hopelijk is het hebben ze het een beetje gemaakt zoals assasinscreed

18. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha om eerlijk te zijn vond ik dat de enigste minpunt van Fable voor de rest was die perfect (mijn mening hehe) anders had ik hem zeker wel vaker gespeeld want het blijft verslavend.Maar als je naar zo een filmpje van Fable 2 ziet waar die met de hond aan het spelen is dan zie je tot hoe ver die level gaat, en het gaat behoorlijk ver dus ik weet bijna zeker dat die lange laadtijden verleden tijd zal zijn :).

Maar als je bijv. The Lost Chapters gaat kopen moet je dan helemaal overnieuw beginnen of kan je ook nog je savegame kiezen van de normale Fable.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Opnieuw beginnen.
    En daar is ook een Fable topic voor. Hou hier ff 't Fable 2 nieuws. ;)

20. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik vond fable top maar het einde was alleen wat zwakker..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina