1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ook echt précies vandaag hé!! kut zooi!
     
  2. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    xboxlive

    Ik heb net wat achievements gehaald en die werden
    ook niet opgeteld bij mijn gamerscore,bij xbox.com
    stonden ze wel zal dat er ook mee te maken hebben?:'-(
    iemand dat ook meegemaakt?vreemd allemaal hoor=(
     
  3. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat een mega software-en internet-bedrijf als MS zulke problemen kan hebben met een service als Xbox Live.. Dit is namelijk niet de 1e keer dat Xbox Live traag is of zelfs helemaal niet (goed) werkt.. Ik begin me echt steeds meer af te vragen waarvoor ik 60 euro per jaar betaal? Xbox Live had wat mij betreft allang gratis moeten zijn, ze verdienen volgens mij genoeg met de games en alle DLC die ze aanbieden op de marketplace.. Dat je voor online gamen moet betalen is voor mij al op het randje (op de PC is het namelijk al 15+ jaar gewoon gratis!!), maar als ze het dan ook nog niet eens een beetje werkend kunnen houden zijn ze bij mij echt aan het verkeerde adres.. MS zit volgens mij gewoon weer op de centjes en heeft waarschijnlijk niet genoeg capaciteit ingekocht voor deze 'piek' periode.. Zoiets simpels zal het wel zijn vermoed ik, maar dat geven ze natuurlijk nooit toe, er zal wel weer een andere smoes verzonnen worden die de "fans" zullen slikken..

    Mijn Xbox 360 logt al een aantal dagen niet normaal in, staat alleen maar rondjes te draaien op alle tabbladen behalve die van systeem.. Gare troep! =(

    Ik ga weer lekker CoD4 spelen op de PC.. Dat werkt tenminste, en kost niks extra voor online MP!!!!
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Iedereen heeft wel eens last van dingen. Ik begrijp niet dat iedereen zo boos wordt omdat Xbox Live het gewoon een x niet goed doet.. Ik bedoel, voor de storing deed hij het gewoon perfect toch? Ik hoorde niemand klagen, het was/is gewoon allemaal top. En nu zijn er wat storingen, en iedereen wordt allemaal boos. Vind het een kut service etc etc. Speel gewoon anders wat singleplayer spellen nu.. Of doe eens wat anders..
     
  5. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je 60 euro per jaar betaald en dit niet de eerste keer dit jaar is.
    Het probleem is dat niemand weet waar al dat geld naartoe gaat en zolang wij op de meest irritante momenten niet online kunnen gamen met een paar vrienden is dat gewoon frustrerend. Ik heb er totaal geen problemen mee te betalen voor het online gebeuren, maar ik verwacht er wel veel meer voor terug dan normaal en dat krijgen we niet echt vind ik.
     
  6. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben iig blij dat het niet aan mn xbox zelf ligt!
    maar wel jammer dat de server het niet zo goed doet.. waarom moeten al die mensen nou weer een xbox krijgen voor de kerst :p
     
  7. Justjoop

    Justjoop Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet het weer! :)
     
  8. ThomasFresh

    ThomasFresh Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste,

    Omdat mijn xbox360 een maand weg was voor reparatie, kreeg ik va n xbox een maand gratis lidmaatschap. Nu in de vakantie besloot ik die aan te sluiten. Ik voer de code in, ik klik op redeem now, maar dan komt er een foutmelding. Het is een foutmelding met de error status: 8015000a. In ieder geval heb ik nog geen xboxlive. Ik dacht misschien ligt het aan de maand, dus ik had vandaag 12 maanden gekocht. Ik wil die aansluiten maar ik krijg precies de zelfde foutmelding; 8015000a. Weet iemand misschien wat het is, want ik wil graag weer Live hebben :D?
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  9. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Ondanks meldingen dat xbox live weer zou werken, geloof ik er niets van. Ik krijg nog steeds allerlei problemen met het joinen van games in b.v. Forza II. Jouw probleem zal ook we te maken hebben met de troubels op dit moment.
    Gewoon ff 24-48 uur wachten dat heeft MS dit probleem wel opgelost (hoop ik dan)
     
  10. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou via je profiel-pagina op xbox.com kunnen proberen de code te verzilveren...

    Profiel-pagina -> Profiel beheren -> Prepaid-code gebruiken

    -- edit --

    Volgens mij gaan we weer op de oude tour verder... \o/

    Wordt achter elkaar uitgelogd van Xbox LIVE
    Kan niet inloggen op Xbox LIVE
    Xbox.com -> Dienst is niet beschikbaar
    etc...

    Volgens mij moeten ze de boel daar gewoon eens flink resetten ipv de boel met garen in de lucht houden :)
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  11. dery1990

    dery1990 ///M3 Power

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar is LIVE nog steeds down. Want ik heb weer het oneindig laden van de LIVE menu's......gare shit=(
     
  12. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    heel de dag ging het goed en net als gister avond om 8 uur kapt ie er weer mee
     
  13. Veedix

    Veedix Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, de amerikaanse invasie is weer begonnen en live doet het niet.

    En daar betaal je 60 eu voor per jaar... :']
     
  14. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gekut zeg, weer niet normaal met LIVE connecten. Heb ik eindelijk vakantie, kan ik al 3 avonden niet normaal gamen. Begin het echt zat te worden :mad:
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    slechte zaak... vooral omdat het al zo lang zo is.
     
  16. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn jullie echt no-lifers :confused:, kunnen jullie nou niet 1 dag zonder xbl, '' ja maar we betalen 60 euro per jaar'' doen jullie moelijk over 60 euro :confused:, over het hele jaar is xbl misschien 1 week offline hoogstens 2, alles heeft onderhoud nodig en dus ook xbl.

    Dus ga lekker TV kijken of een boek lezen maar ga niet zeuren over die 60 euro per jaar of een slechte service.

    PS : Of ga lekker naar buiten lekker vuurwerk afsteken.
     
  17. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij niet om het geld het gaat er mij om dat ik een heel jaar werk en nu vakantie heb. Nu kan ik al 3 avonden niet normaal gamen en daar baal ik goed van.
     
  18. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    3 ? maar daar maar 2 avonden van , gister en nu vandaag, maar xbl was vanmiddag online dus maak er dan maar weer 1 dag van ;).

    En in dat geval dan is dat gewoon pech hebben :confused::'-(, heb je geen zomervakantie ?
     
  19. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al vanaf vrijdag hoor en of ik wel of geen "life" heb het is gewoon een slechte service van M$.

    Je moet betalen om online te gamen dan vind ik dat het probleem binnen redelijke tijd moet zijn opgelost.

    Ik ga maar een boek lezen en daarna vuurwerk afsteken bedankt voor deze geweldige tip.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  20. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, met je no life rond hangen op dit forum. Het is toch gewoon klote als je heel de week werkt en in het weekend ben je vrij en dan denk je: Hehe eindelijk vrij, ff gamen. En dan krijg je dat je niet online kan spelen. Dat is gewoon klote|:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina