1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    rustig man bij ms wereken MENSEN geen robots

    de wereld vergaat niet morgen komt gewoon de zon weer op
     
  2. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een vraag over mijn Thomson SpeedTouch 780 router.

    Hij doet het prima, maar soms (op willekeurige momenten lijkt het wel) krijg ik een probleem met Xbox Live. Ik blijf wel ingelogd, maar ik kan niet meer spelen. Als ik dan uitlog kan ik niet meer inloggen, de test stopt bij MTU. Soms gaat het vanzelf over na een paar minuten en soms moet ik de router resetten voordat hij het weer doet. Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand wat ik hiermee kan doen? Het is niet echt desastreus ofzo, maar soms wel irritant.

    Bij voorbaat dank :)
     
  3. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt me trouwens op dat sinds die grote update van paar weken terug de Livedienst niet al te best is...
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    er zijn xbox live problemen dus dat kan best de oorzaak zijn
     
  5. JohanV

    JohanV Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook problemen. Ik dacht eerst dat het aan Casema lag, maar nu ik dit lees blijkt er meer aan de hand te zijn.

    Ergens ben ik blij dat iedereen het heeft, dan wordt er tenminste snel iets aan gedaan.
    Ik had overigens tot zojuist dit probleem nog niet gehad.
    Wel maf dat alle tests op de Xbox zelf gewoon goed gaan, alleen inloggen duurt en duurt als het al lukt.
     
  6. Sparerib

    Sparerib Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Status:

    Users may experience intermittent issues logging onto Xbox Live. Our engineers are continuing to investigate and are working to resolve this issue. We apologize for any inconvenience.

    http://www.xbox.com/en-US/support

    Rustig wachten en blijven bitchen op MS!
     
  7. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig, d8 dat t aan me xbox lag, eerst liep me guitar hero 3 demo beetje traag, toen ging ik later weet inloggen, staat er nog steeds, Connect to Xboxlive op me dashboard, komt er opeens een friend online:confused: Gare shit, maar ligt dus aaan live..
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    als je in een spel zit dan kan je el inloggen. op je dashbord niet.
     
  9. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Deze meuk is nu al aan de gang vanaf de kerstdagen... call of duty 4 is al helemaal niet meer te doen online.

    Vind dit persoonlijk maar een beetje een gaar zooitje van M$ te weten dat we hier wel jaarlijks (en sommigen maandelijks) voor mogen dokken!

    Laten die gasten nu es zorgen dat ze de boedel es goed op orde hebben.. :mad:
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb een probleem.

    ik was call of duty 3 online ranked aan het spelen en er waren na 10 seconde zo'n 10 mensen in de lobby dus ik kon leuk spelen.
    de dag erop wil ik weer CoD 3 online ranked spelen, maar als ik in de lobby zit, kan ik uren wachten maar er joinen maar 1 of 2 personen die dan dus weggaan. ik heb alle gamemodes geprobeerd maar niemand joined.
    toen deed ik playermatch en ik speelde gewoon met een hoop mensen online maar ranked komt er niemand in de lobby:mad:

    vervolgens speel ik Halo 3, na even korte tijd is de lobby vol en speel ik een paar potjes, na een tijdje zit ik weer in matchmaking, maar als alle vlakken oranje worden omdat er mensen zijn, worden ze opeens weer grijs en moet ik weer wachten op mensen. uiteindelijk probeer ik andere gamemodes waar precies hetzelfde gebeurt.
    daarna start ik Halo opnieuw op en ga ik weer naar matchmaking en dan staat er ''information could not be recieved from xbox live''
    en dat staat er nu 10 minuten.
    ik kan nu dus helemaal geen matchmaking doen. het lijkt wel of ik geen contact meer kan hebben online met mensen in een lobby, maar bij cod 3 kwamen er soms 1 of 2 mensen wel in de lobby, misschien hebben die het probleem ook??

    maar mijn vraag is hoe ik het kan oplossen????
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Niet er zijn xbox live problemen
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    is het de afgelopen dagen zo dat je niet ranked online kan spelen?????
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    er zijn al een paar dagen problemen ..
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    oke dankjewel voor je snelle reactie_O_
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lees een paar reacties terug en je leest het zelf.:+



    Ik snap dat mensen balen, ik ook, ook ik kan alleen in het weekend online gamen, maar tering wat een zielige reacties staan ertussen.

    Over een heel jaar, 365 dagen, doet Live het een paar dagen niet.

    Nogmaals, het is kut, zeker gezien de periode.

    Maar loop nou niet te zeiken dat M$ en Live sucked en weet ik veel wat.
    Als het nu regelmatig voor zou komen, prima, maar 90% van de tijd loopt Live als een trein. Problemen kunnen altijd voorkomen, het blijven computers!!
     
  16. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme!!!!! Alweer is mn live plat. Ik begin het echt helemaal zat te worden duurt nu al bijna een week!

    Onacceptabel voor een service waarvoor je betaald. MS kan beter snel met een gratis arcade game komen voor alle getroffen gebieden of anders moet Kassa of een andere consumenten vereniging maar ingeschakeld worden.

    Tis absurd als er geen vorm van vergoeding komt voor de periode waarin je geen service heb ontvangen maar wel voor betaald heb.

    @ de gozer hierboven, lol 90% van de tijd zie jij als acceptabel? In de ict branche is dit onacceptabel, al zijn het computers.. Als bij ons op het werk iets voor 10min plat gaat worden we meteen gebeld en moet het snel opgelost worden want elke minuut kosten duizenden euro's. Als het MS ook zoveel geld aan vergoedingen zou kosten, dan hadden ze het probleem echt wel sneller opgelost. Of betere capaciteit gepland.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  17. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, natuurlijk mogen wij "zeiken"! Ik huur een VPS server voor mijn websites en als mijn hostingbedrijf 90% uptime heeft dan zal dat bijna al zijn klanten kosten inclusief mijzelf. Ik betaal MS voor een onlinedienst LIVE en hun servers, dan mag ik verwachten dat deze een uptime van 99% hebben. Nu hebben we al 3 avonden problemen, in mijn ogen onacceptabel!

    @badname: je was me voor.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Jank niet zo man! Wij balen maar microsoft baalt ook hoor... of denk je dat ze het wel grappig vinden dat hun normaal fantastisch draaiende service nu als strond draait?
     
  19. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom al dit domme geklaag over Microsoft? Ze doen hun best om dit te fixxen, dat weet ik wel zeker. Wees blij dat Xbox live normaal altijd heel goed werkt, Ik heb liever een Hele snelle Live service die soms even der uit licht dan een altijd slome Live service.

    Op het moment, Connect ik met XBL (Vanuit dashboard), krijg ik een ladertje (Xbox plaatje met rondje erom heen) Krijg ik de waarschuwing : "Can't sign in to messenger" en dan "## Friends online" en dan weer terug bij af, offline..

    ## = Aantal..

    -Mr Skargan:x
     
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het maar irritant
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina