1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 16].

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de Samsung zit een normale D-sub (VGA) aansluiting.

    Je hebt bij de VGA-kabel 2 keuzes wat betreft audio.
    1. Via de normale cinch-stekkers ( Adapter voor de Samsung LCD's wordt meegeleverd ).
    2. Optisch.

    De audio-stekkers van de Component-kabel kan je rechtstreeks achterin de Samsung doen.
     
  2. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt! ga nog even twijfelen, ben geen die hard gamer...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Blijf het zo raar vinden dat VGA er gewoon duidelijk minder mooi uitziet dan component op mijn Samsung plasma. Mijn broer kon het ook niet geloven toen ik het hem vertelde...want op zijn beamer (ok, een totaal ander iets dan mijn plasma,maar toch) was het met VGA schitterend.

    En ook de meeste mensen op forums zeggen het...maar bij mij ziet het er met VGA gewoon duidelijk minderscherp uit, wat wazigjes, het springt er totaal niet uit, het leeft niet...zoals dat bij component wel het geval is. Ik heb nu de 360 op de setting gezet waar ie de mooiste kleuren en zwartweergave moet geven....maar ik vind VGA nog altijd niks speciaals. Hoe kan dit?
     
  4. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook VGA gehad, en hoewel het niet helemaal goed werkte, vond ik het ook minder mooi. Die paar extra pixels kon ik er niet (veel) duidelijker door zien, maar de kleur was bij mijn tv wel echt een stuk minder geworden!! Ik heb nu dus ook gewoon weer component, en het ziet er prachtig uit. :)
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind t ook niet bijzonder mooi op mn plasma. Maar dat is ook precies de reden waarom wij n plasma hebben gekocht toch? Wij vinden beeldkwaliteit, kleur-en zwartweergave belangrijker dan n hogere resolutie of meer scherpte. Niet om n discussie op gang te brengen, gewoon n andere smaak.
    Het kan ook aan de plasma's liggen. De lcd's hebben vaak ook n iets hogere native resolutie dan n plasma, al is mijn plasma ook 1366x728.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb hem wel aangesloten op vga. Beide uitgeprobeerd en ik vond component veel te verzadigd.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan, ik heb net even wat fotos gemaakt van mijn Samsung PS50C91.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Fucking mooi. Ik kan niet wachten tot ik mijn tv hier in m'n kamer staat. Ik ga voor de 32 inch R81 van Samsung. Ietsje kleiner dan de jouwe maar groot genoeg voor mijn kamertje van 3 bij 5 en een kijkafstand van 1,5 meter:).
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh ja zeker weten, 1,5 meter...dan zou een PS50 iets teveel van het goede zijn denk ik inderdaad :p


    EINDELIJK vandaag een game echt wezen spelen, vorige week maandag toen ik de plasma hier kreeg ben ik vooral games gaan
    testen en kijken hoe ze eruit zagen. Met kerst ben ik niet thuis geweest, en een aantal dagen in het weekend ook niet....maar vandaag echt begonnen met gamen, en god oh god wat vet.

    Call of duty 4. Ik weet nog dat ik de game kocht toen ie uitkwam en dat ik em echt niet mooi op mijn beamer vond en qua scherpte was ie gewoon mooier op mijn televisie, alleen ziek klein. En ik ging door een aantal levels heen en dacht nooit van 'OMFG, wat vet' . Nou ik heb besloten om de game helemaal van begin af aan te spelen weer (al was ik niet echt ver eerst) nu hebik bij elk level zoiets van ' WTF!!!!!!' . Het LEEFT :p.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  10. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een sony Full HD TV gekocht maar nu krijg ik m'n 360 niet hoger dan 1080i. Ik gebruik RGB kabels, het zou dan toch op 1080P moeten kunnen??
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Wij twijfelen tussen de volgende 2 modellen:

    JVC LT-37P80B



    Philips 37PFL5322/12



    Punt richt zich met name op de aansluitingen. Volgens mij gelijk maar dan nog. Ik heb nl. een Xbox 360, digitale televisie en een dvd-recorder. Alleen hebben allen GEEN HDMI-aansluiting. Dus 3 Scarts.
    Ik las weliswaar in de handleiding van de 360 dat een HDTV anders aangesloten kan worden (componenten, soort van tulp-aansluiting). Die stekkertjes hangen nu dan ook los naast mijn huidige tv.
    Kan ik dan bij beide toestellen zonder meer alles aansluiten??
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De meeste LCD's van Sony ondersteunen geen 1080p via Component.

    Een Xbox360 moet je bij een HDreay LCD niet op de Scart aansluiten , gebruik hiervoor de Component-kabel.
    Deze zit standaard bij de Premium.

    Een HDready LCD heeft bijna altijd een aparte component-ingang ( Tulpstekker Rood , Groen , Blauw ).
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    Goede keus! Heb ik ook, en hoewel het een lcd verbaas ik me soms nog wel over het contrast! Beeld is echt super bij mij, moest hem echter wel aansluiten, maar dat ligt denk ik meer aan het feit dat de kabel heelmaal naar zolder moest worden doorgetrokken en daardoor het analoge signaal nogal verzwakt was. Verder ook echt nogsteeds super tevreden met dit toestel :)
     
  14. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heb zowat zo samsung tv lijkt het wel
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  15. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Prijs/kwaliteit leveren ze goede tv's.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    veel plezier big kabuto! heb dezelfde plasma
     
  17. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niemand wat het is:'-(:'-(
    hij stond eerst op een HD-ready scherm aangesloten (27s71) toen ook via HDMI. en hij stond toen op 1080i. maar toen ik hem op mijn nieuwe tv aansloot (37m87 Full-HD), en de instellingen veranderde naar 1080p begon het beeld te flikkeren (had hij nie op 1080i, en als ik hem weer op 1080i zet flikkerd hij niet meer). wat moet ik doen:'-(. joey_is_de_man@hotmail.com voor degene die er op msn over wilt praten.
     
  18. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een Samsung LE32R81B :)

    Is het instellen van de "game mode" de beste cq mooiste instelling ? Niet dat het niet mooi is maar wil weten of het nog mooier kan *)

    Moet ik nog iets aanpassen in het dashboard van m'n 360 ?

    Alvast bedankt voor de hulp.
     
  19. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewwon bij display settings hem op 720p zetten , en tja die gamemode ?

    Ik gebruik hem niet iemand enig idee wat het voordeel is?Ook al wordt het beeld wat minder.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik de Game Mode ook niet op mijn R71B.

    Dit zegt Samsung.
    Samsung LCD TV’s bieden een ongeëvenaard beeld kwaliteit dat geoptimaliseerd kan worden voor gaming met de druk op een knop.

    Persoonlijk vind ik de beeldkwaliteit in de Game Mode niet mooi.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina