1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij werkt hij ook weer niet, vanmiddag gewoon normaal kunnen spelen... Maar s'avonds (gsister ook al) niet meer..
     
  2. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    de laatste 4 dagen is het kut. omdat het vakantie is en de servers het niet aan kunnen. ze hebben te weinig capaciteit en doen er geen fuck aan, omdat het wat centen kost
     
  3. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot een uur geleden kon ik nog perfect online spelen maar nu kan ik helemaal niks meer spelen. Iemand die hier nog meer last van heeft?
     
  4. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het doen als die hond boven je hangt. Je moet dan even wachten en dan kan je op een bepaalt moment meppen en dan draai zijn kop om.
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dus (standaard) op de rechterstick duwen = meelee attack.
    wanneer de hond op je ligt
     
  6. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    als je level 55 bent en je gaat dan overnieuw ben je dan alles kwijt?
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Jep..
    Behalve je eigen skills:+
     
  8. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha maar je moet dus alle wapens unlocken en de challanges?
    dat zuigt keiharde ballen :p
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Da's hard
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    DAMN, wat een heerlijke game. En kan je nagaan, niet zo lang geleden had ik zoiets van 'mja'.

    Maar ja, één grote fout die ik maakte was de game op een vrij lelijke beamer en/of een sdtv van 60 cm ongeveer. Zo'n hectische game als dit moet je echt niet spelen op zo'n scherm...althans, ik zou dat voor geen goud meer willen. GEWELDIG gewoon nu met mijn plasma, ongelooflijk vet.

    Damn, er zitten echt veel memorabele momenten in zeg, stukje met president om te beginnen en dan met die nucleaire bom, prachtig gemaakt zeg. Tjonge.

    Maar de actie ook, constant vuurgevechten , echt geweldig gewoon. Ik ging er echt helemaal in op zeg.
    Ik ga nadat ik COD4 uitgespeeld heb ook zeker weten echt volop beginnen met deel 3, die heb ik nooit een eerlijke kans
    gegeven , al heb ik em wel. Ineens zien games er fucking mooi uit en het 'leeft' gewoon veel meer.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  11. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    COD4

    goedenacht alweer:)ik had een vraag is er al bekend wanneer
    er nieuwe maps komen voor cod4?niet dat ik ze nu al zat ben
    maar ik ben er wel benieuwd naar weet iemand dat toevallig
    alvast bedankt:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    De overheid!!

    Maar goed.. denk maar niet dat MS hier helemaal niks aan gaan doen, ze zijn er gewoon mee bezig. Zal te gek voor woorden zijn als ze het zo maar laten terwijl de groep mensen met gold alleen maar gaat groeien.
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zelf de PS3 versie en kan sinds gisteren weer vrij snel in een lobby komen. Een paar dagen geleden duurde het allemaal wat langer, een paar keer zelfs een minuut of 40. Zojuist sprak ik even m'n achterbuurman, en hij kan de afgelopen dagen helemaal slecht online komen (360 versie). Ik weet niet hoe het nu is, maar volgens hem had het iets met Live te maken? Wel zonde dat het net in de vakantie gebeurd. :eek:
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    40 minuten? Whoa 8)

    Vind het ook jammer dat het in de avond uren lastig spelen is, servers overbelast oid. Heel raar omdat ze zo'n periode toch aan zien komen ofniet?
     
  15. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, helemaal mee eens. maar tot een uur of 9 uur 's avonds is het allemaal wel te doen, af en toe een slechte verbinding, maar je kan wel joinen.
    had gister toch een lekkere team deathmatch 9 vs 9 in bloc. ik vond dat eerst een kutlevel, maar na gister niet meer. wat was dat lachen: ik zat in een party met 8 nederlanders en we gingen gewoon campen rondom dat zwembad daar. voordat we dat gingen doen stonden we 200 punten achter tegen zo'n amerikaanse clan waarin zulke verwende kleine kindjes zaten met hun irritante achterlijke kinderstemmetjes. je kent het wel.... maar dat campen was echt een succes. er zijn 3 doorgangen naar dat zwembad en daar legden we heel veel claymores neer en c4. en toen ze kwamen gingen we gewoon lekker snipen vanuit dat kamertje voor de kleedkamers en lieten we wat c4 ontploffen. ze werden helemaal gek. het leek het level 1 shot, 1 kill wel, zo gruwelijk was dat snipen en mijntjes laten ontploffen:D:lol:
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    noobs
     
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha, ja maar zo maak je van zo'n kutlevel toch iets leuks;)
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon in die gebouwen aan de zijkant rondrennen, valt genoeg te schieten. als je sniper bent kan je van ene gebouw naar andere snipen.

    vind jou verhaal beetje van, liever winnen als meisjes, dan ten onder gaan als mannen. beetje slim spelen is leuk, maar echt zo ingraven, als ik die amerikanen was bleef ik dan ook gewoon bij mn spawn lol
     
  19. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Bloc? Sinds wanneer zit daar een zwembad :confused:
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ergens in zo'n gebouw, een overdekt zwembad :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina