Ja ik weet dat ik geen uitvinder ofzo ben Alleen dit apparaat kan geen gewone lampen enzo schakelen, alleen maar apparaten die je kunt bedienen met een infrarood afstandsbediening. EN: je moet het apparaat in de buurt van AL je andere apparaten zetten, anders werkt het niet meer. Maarja buiten dat allemaal is het natuurlijk een super vet ding voor weinig geld, waar die van mij niet aan kan tippen. Maarja ik heb em zelf gemaakt en dat is gewoon mijn hobby
Ik heb ook grote bewondering voor je werk begrijp dat niet verkeerd ik wilde alleen ff zeggen dat ik (inderdaad in de PU) ook zo`n dingetje zag staan dat viel me gewoon op, denk zal ff aan de rest laten zien dat het ook echt te koop is.. Nogmaals absoluut een geweldige prestatie van jou om zo`n ding te maken, ik zou dat nooit maar dan ook nooit kunne
vraag ey atmoz, sinds jij veel (bizar veel) weet van xboxen modden, heb ik een vraag voor je. hoop dat je me ermee kan helpen. ik wil die leds bij de aan uit knop vervangen door blauwe leds. vind blauw wat leuker, maar weet jij dan wat voor leds ik moet hebben en weet je misschien een site waar ik ze kan bestellen. alvast bedankt enne anderen mogen ook gerust antwoorden natuurlijk mzzl
petje af......absoluut respect! p.s ATMOZ laat mij de "jupe"maar regelen ,kom maar bij mij in de kroeg drinken(of roken). adres: de Berekoul ,Onze Lieve Vrouweplein 25 Maastricht!
Het lijkt mij dat je de LED wat er nu in zit (2 kleurig toch?) eruit moet halen, en op diezelfde plaats de blauwe moet solderen. Deze kun je overal kopen bijvoorbeeld bij electronica winkels of ergens op internet (www.conrad.nl) Maar er zullen vast en zeker guides op internet te vinden zijn waar dit allemaal precies staat beschreven. Lol, moet ik eens langskomen als ik weer eens in Maastricht ben Dan roep ik wel: "Atmoz is hier" haha, en dan kijken wie er reageerd
We've got a TEKNIK ((TECHNIC))... Petje af ,, serieus!! Alleen verkeerd muziekje bij je filmpje, je moest de tune van The A Team erbij zette... Want je kan zo erbij ... Nuthin' but respect Out,, MOst ((THE CHiQUEST))
Ik vind MacGyver toch wat beter passen want zijn uitvindingen waren een stuk geavanceerder en beter uitgedacht dan de eierklopper van The A-team.
wooooooooooooooooooooow atmoz maakt te dope dingen!!!!! echt superrrrrrrrrrrr vet, sowieso dat je je apparaten aan en uit kan roepen, maar dat ding ziet er onwijs lau uit!!!! propz propz propz!!!
RESPECT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hé Atmoz, Heb je dit ding al in de pre-order (misschien met head-set, van de Xbox live) ? Ik moet iedere keer weer lachen als je ergens een berichtje achterlaat en vraag me bij jou naam al af: wat je nu weer gaat verzinnen ! Succes, A
Ok , die is ook wel lekker maar ......... A-Team ; fanta... ( fantasie dus ) Maar MacGyver .. jeetje man die kerel ziet ze echt vliegen.. Een bom maken uit zand... Dat is gewoon een KRAT FANTA ... En het theme song van The A-Team is doperrrrrrr out , MOst