1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel er zijn veel falcons in omloop met 203watt, inprincipe maakt dit niets uit omdat de xbox "maar" 175 watt tekt en je dus 28watt niet gebruikt van je voeding.

    Denk dat dit is gedaan om de "oude" voedingen te slijten die ze nog hadden.

    Het waren 100% zeker falcons, te zien aan die twee rondjes en de aluminium koel blokken!
     
  2. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde en je vergeet natuurlijk altijd weer te saven, weer 1 1/2uur werk naar de klote.
    Heb hem uiteindelijk maar opgestuurd, het is inmiddels de 5e die ik via microsoft heb en in totaal de 7e of de 8e (Ik heb er 2 iom microsoft en bartsmit/eplaza in de winkel om mogen ruilen super service)
    Heb ook niets anders dan pech gehad, de eerste die ik kocht op de dag van de release heeft het 15 minuten begeven... :'-(
    Voor de rest zal ik mijn verhaal besparen want dan moet er een nieuw topic worden geopend om alles kwijt te kunnen ...

    Helaas is mijn huidige 360 nu dus ook opstuurd.
    Het laadje ging niet altijd open en als ik hem dicht deed ging hij wel weer open.
    Als je dit een aantal maal deed bleef hij wel dicht maar dan gaf de 360 aan dat deze DVD (masseffect,crackdown bijv.)in een 360 afgespeeld moest worden 8) LOL
    En dan ook nog het probleem dat je soms onder het spelen de drive al minder toeren hoorde maken ,begon te kraken en uiteindelijk vastliep met een dirty disc error of helemaal geen melding... :'-(

    Zelfs alle na ellende die ik gehad heb met de 360 (xbox 1 ook 2x weggeweest overigens)ben ik toch nog wel steeds blij met de console.
    Ook al is het een pleister op de wond ,de service van microsoft blijft grandioos en ik ben dan ook ruimschoots gecompenseerd, al had ik liever mijn premium omgeruild voor een elite met bijbetaling of zo ... :):

    De 360 blijft kwa games ,organisatie ,verkoop ,live en alles erom heen een geweldig concept.Maar de kwaliteit van de 360 zelf is gewoon ......SLECHT niets meer niets minder een 360 is gewoon een PRUL...maar toch wil ik niets anders :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet dat sommige zoveel problemen hebben. Ik zit aan mijn tweede en deze doet het uitstekend. Ik wil ook niet anders dan Xbox 360. Ik wel PS3 ook wel hoor. Maar PS3 kan niet bieden wat Xbox 360 biedt. En dan vooral over games gesproken!
     
  4. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben langzaam aan alles aan het verkopen. Voor het geld ga ik denk ik een ps3 kopen, maar daar zijn wel erg weinig leuke spellen voor. Maar ik heb gewoon geen zin meer om geld te investeren in de 360 en MS daarmee te steunen met hun falende hardware.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn dude, ik dacht dat ik het al erg had zitten. Maarja, ergens heb ik ook zoiets van, xbox heeft de games op dit moment, bioschock, mass effect,... zo'n games moeten nog komen op de ps3. Maar we zitten ondertussen in 2007, bijna 2008, dan zou de hardware op zijn minst toch wat beter mogen zijn. Dit voelt gewoon onprofesioneel aan. Je wordt er naarmate zelfs irritant van. Als ik op mijn ps3 speel, hoor ik gewoon af en toe eens de machine laden, maar voor de rest, muisstil. Met de xbox, tja, als je dat ding opzet, begin je al automatisch te bidden of alles goed gaat gaan die avond. Beetje schandalig wel. En dit heeft Microsoft een barst gegeven. Hierdoor gaat ps3 sneller op xbox 360 inlopen dan verwacht, 'denk ik'. Maarja, zoals al gezegd, de software compenseert veel :). Tuurlijk, van het moment dat ik Final fantasy, mgs, gran turismo op de ps3 heb. En dan nog zoveel problemen heb met de xbox. Dan ga ik wel niet meer zo vergevingsvriendelijk blijven...
     
  6. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal ergens echt heel erg van, ik heb assassins creed vandaag gehad en eerst als ik het een tijdje speel is het geluid weg danen daarna hangt hij vast! zeer irritant,iemand dit ooit ook gehad, het licht niet aan de aansluiting want ik kan wel muziekluisteren in dat menutje als je je spel aan het spelen bent. licht het aan de cd (die 1 dag oud is) of aan de drive(die al verniewt is na de reparatie omdat die cd's bekraste)
     
  7. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    In 2008 heeft de ps3 best wel leuke spelletjes hoor spelletjes doe er nu zijn:uncharted, warhawk etc zijn best wel leuk maargoed wat jij nu hebt had ik dus ook. Heb ook me 360 maar verkocht ben nu aan het sparen voor de ps3:thumbs:,jammer dat er soms 360's ''kapot'' gaan.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  8. kbenjila

    kbenjila Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik nu ook, ondanks dat andere spellen zonder problemen draaien...iemand een antwoord?
     
  9. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0

    Irritant he , ik heb al naar xbox gebeld, ik moet hem opsturen maar da doe ik niet want da heb ik pas al gedaan:confused:
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, me 360 is nu al een tijdje weg i.v.m. RRoD dus. Geeft UPS eigenlijk ook aan dat ze hem al ophalen? Want zoja dan is het het even waard om even dag ff te checken. \o/
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    je moet ms bellen voor een tracking nummer van de terug reis
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat ben ik na 2 jaar ellende en meerdere kapotte 360's (ben de tel kwijt) dus niet meer. Heb sinds een tijdje een Elite en die heeft ook problemen. Ik moet de console +/- 10 a 15 keer aan en uit zetten eerdat de console opstart en ik in m'n dashboard kom. Daarnaast kraakt en rattelt het ding als de ziekte. Laatste 360 game die ik heb gekocht is in begin oktober geweest, heb daarna niks meer gekocht en kopen doe ik ook niet meer. Er gaat van mij geen euro meer richting dat bedrijf. Ben het nu gewoon zat en ben er onderhand klaar mee. Zorgeloos kunnen games is heel erg belangrijk en dat kun je gewoon niet op de 360. Het ding is nu 2 jaar uit en de problemen zijn er nog steeds, vind ik echt schandalig. De kwaliteit van de hardware is gewoon bedroevend slecht, het lijkt wel een stukje lowgrade Chinees speelgoed.
    Ben gewoon volledig overgegaan op de PS3 en als 2e console op de Wii, apparaten die wel goed werken.
     
  13. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn xbox doet ook heel raar, 3 weken geleden kreeg ik de ring of death, dus 3 rode lampjes de 1ste de 3de en de 4de waren rood. Ik deed men xbox toen uit en daarna weer aan, toen deed die het weer, maar sinds maandag doet doe echt raar het ene moment doet die het, daarna geeft die die 3 rode lampjes doe ik hem uit en weer aan dan start die normaal en dan gebeurt het weer! dus ik ga microsoft maar ff bellen want ik word hier gek van heeft iemand dit al eerder gehad?
     
  14. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mij xbox 360 terug gehad met een "gerepareerde" moederbord. Start mn hele xbox niet meer. Ik ben er best boos over vooral als je leest dat ze uitvoerig hebben getest.

    Dat nummer van de service lijn doet het trouwens ook nooit. Dit is de 2e keer dat mijn xbox kapot is dus de 2e keer dat ik bel, en deide keren deed de lijn het niet de hele tijd.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  15. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad met een RoD Heb ik 3 jaar garantie tog? Ik heb nog steeds niet gebeld omdat ik het nogal druk heb.. maar zal dat binnekort eventjes doen.. als dat niet werkt.. hoe kan ik er dan voor zorgen dan ik een RoD krijg ? :9:eek::eek: ik wil hem zo snel mogelijk.. :+

    iemand tips ? :x:lol:
     
  16. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Die brief die je erbij krijgt is gewoon standaard gebral volgens mij. Uitvoerig testen my ass! Ik kreeg vrijdag mijn 360 terug (1e keer overigens) deed het 2 dagen goed, sluit ik dat ding gister aan op het internet en vrijwel meteen na de dashboard update loopt ie een paar keer vast. Even later zet ik hem aan krijg ik alleen het opstartgedeelte wat vastloopt, nog keer opgestart en ja hoor ROD.

    Had ik overigens al verwacht hoor toen ik zag dat het mijn eigen 360 was en alleen het moederbord was vervangen. Heb gelukkig ook een 360 Arcade staan dus voor mij is het niet zo heel erg dat ik hem weer op moet sturen. Krijg btw ook een game ter compensatie, kon kiezen uit een rits MS games, meeste had ik al dus Forza 2 maar gekozen :thumbs:

    Toch leuk van ze, had gedacht dat ze pas met goedmakertjes zouden komen als je al 3 of 4 keer je Xbox hebt moeten opsturen. Ik denk eigenlijk dat ik aan die 3e keer ook wel toekom, die hele Xbox 360 spoort van geen kant. Die UPS medewerkers halen volgens mij per dag wel 5 a 10 van die dingen op.

    Schandalig die hardware.

    @ Just Another Gamer: de Towel Trick werkt denk ik ook wel in de omgekeerde volgorde ;), oververhitting veroorzaakt vast wel een ROD.
     
  17. gompie68

    gompie68 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mij hier (helaas) goed in vinden. Heb in een jaar tijd 4 xboxen gehad, de laatste 2 zelfs in een dag tijd, prima service van Dixons :thumbs:, kreeg steeds een nieuwe mee, maar een nieuwe is dus schijnbaar geen garantie dat de problemen verholpen zijn. Vind ook de service van MS in principe prima, maar het is wel een beetje mostert na de maaltijd. Blijf het gevoel houden dat 33 % een probleem gaat geven, en voor MS is het goedkoper alleen de probleemgevallen te repareren dan alles terug te nemen, maar da's meer mijn idee. Blijf het spijtig vinden, want de games zijn werkelijk geweldig:{
    Heb m'n laatste nieuwe meegekregen xbox met games verkocht en een ps3 gekocht. De toppers zullen ook wel komen, vermaak me ondertussen prima met Uncharted, Resistance FOM en The Darkness.
    .........hoop voor alle game liefhebbers dat MS het goed op gaat lossen.
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt krijg je der standaard bij, daar moet je niks van geloven.

    Klopt.
     
  19. sherudo

    sherudo Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    oke iemand anders ook problemen met het service nummer? al twee dagen lukt het me niet om contact te krijgen.. overigens een week geleden ook geprobeerd zelfde resultaat wordt er nu echt schijt ziek van (360 stuk)
     
  20. Veno Xavier

    Veno Xavier Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Bel je mss met je mobiel naar dat 0800 nummer want dat lukt niet, daarvoor moet je 0202036606 bellen(zelfde service lijn overigens).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina