Heb precies hetzelfde en je vergeet natuurlijk altijd weer te saven, weer 1 1/2uur werk naar de klote.
Heb hem uiteindelijk maar opgestuurd, het is inmiddels de 5e die ik via microsoft heb en in totaal de 7e of de 8e (Ik heb er 2 iom microsoft en bartsmit/eplaza in de winkel om mogen ruilen super service)
Heb ook niets anders dan pech gehad, de eerste die ik kocht op de dag van de release heeft het 15 minuten begeven...
Voor de rest zal ik mijn verhaal besparen want dan moet er een nieuw topic worden geopend om alles kwijt te kunnen ...
Helaas is mijn huidige 360 nu dus ook opstuurd.
Het laadje ging niet altijd open en als ik hem dicht deed ging hij wel weer open.
Als je dit een aantal maal deed bleef hij wel dicht maar dan gaf de 360 aan dat deze DVD (masseffect,crackdown bijv.)in een 360 afgespeeld moest worden
LOL
En dan ook nog het probleem dat je soms onder het spelen de drive al minder toeren hoorde maken ,begon te kraken en uiteindelijk vastliep met een dirty disc error of helemaal geen melding...
Zelfs alle na ellende die ik gehad heb met de 360 (xbox 1 ook 2x weggeweest overigens)ben ik toch nog wel steeds blij met de console.
Ook al is het een pleister op de wond ,de service van microsoft blijft grandioos en ik ben dan ook ruimschoots gecompenseerd, al had ik liever mijn premium omgeruild voor een elite met bijbetaling of zo ...
:
De 360 blijft kwa games ,organisatie ,verkoop ,live en alles erom heen een geweldig concept.Maar de kwaliteit van de 360 zelf is gewoon ......SLECHT niets meer niets minder een 360 is gewoon een PRUL...maar toch wil ik niets anders
Klik om te vergroten...