1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LordTB

    LordTB Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen, ik had hem eigenlijk vandaag verwacht maar zal wel zijn ogehouden door de feestdagen. Ben ook nog op zoek naar een VGA kabel voor de Xbox, die zijn opeens overal uitverkocht :confused: Dixons, gameshop, nergens verkrijgbaar, morgen maar even de Media Markt proberen.
     
  2. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, kan je op de Samsung 22" 226BW ook tv kijken? Hoop het wel dan is het wel een intresant schermpje:)
     
  3. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee kan niet aangezien er geen tuner in het scherm zit ingebouwd. Je kan natuurlijk wel tv kijken via de 226BW als je een losse tv kaart voor in je pc aanschaft.
     
  4. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok bedankt dan wordt het een stukje moeilijker.
     
  5. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik me xbox 360 hier op aansluit heb ik dan scherp beeld en geen achtelijke balken ofzo? want dan wil ik hem mischien wel gaan nemen eigenlijk.
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    226BW geeft geen balken :)
     
  7. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe bedankt voor het snelle antwoord;) Mooi om te weten.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    [​IMG]

    Zo komt het eruit te zien ;) Geniet er zelf nu zo'n half jaar van :)
     
  9. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vond ik het niet echt genieten met een Samsung SyncMaster 226BW op een Xbox 360 Premium. Dat kwam omdat een resolutie van 1680×1050 niet ondersteund wordt door de Xbox 360. Bij een resolutie van 1280×1024 normal heb je volledig beeld met lichte oprekking, met een resolutie van 1280×1024 widescreen heb je balken. Het is de vraag of je dat zelf erg vind.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Die "lichte oprekking" zou er theoretisch wel zijn, maar ik zie hem echt niet. Gewoon volledig en perfect beeld :)
    1280*1024 geeft volgens mij ook geen balken. Ga dat nu even proberen ;)

    Testresultaten zijn binnen ;)
    1280*1024 geeft geen balken
    1360*768 geeft geen balken

    Uitrekken/induwen merk ik verder ook niets van!
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik heb EINDELIJK de (schijnbaar) perfecte kvm switch gevonden. Dus om te schakelen tussen PC en 360 beeld

    Een nog goedkoop ook. 12E!!! Ik heb um net binnen, werkt PERFECT (zonder kwaliteitsverlies zo te zien), btw, hij is wel actief, dus heeft stroom nodig, die trekt hij van een usb pc port. Als je ALLEEN de monitor kabels erop aansluit, heeft ie geen stroom en kan je niet switchen

    [​IMG]

    http://www.prijzenstunters.nl/acatalog/KVM___VGA_Switch.html

    (Wellicht iets voor de top post, want er zijn er meer die hier naar vragen)

    Btw, perfect snelle service ook van die prijzenstunters.nl site
    Btw2, voor audio had ik al een (passieve) switch box:)
    Btw3, met zo'n switch box kan je een monitor overwegen die geen dual input heeft (die zijn toch weer een stukkie goedkoper, en switchen met die kvm knop is heerlijk simpel)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  12. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    @ geertbargeman

    Ik heb dat lelijke blauwe energy stickertje eraf gepulkt, ziet er dan toch iets mooier uit. Mooi zwart geheel..
     
  13. Silent522

    Silent522 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand toevallig ervaring met dit scherm.

    de Acer AL2423WD

    24 inch full HD voor iets meer dan 400 euri.

    lijkt mij tot nu toe het goedkoopste HD scherm.

    maar ja hij moet toch niet voor niets zo goedkoop zijn.

    PS. Pro Street ziet er fuckin ugly uit bij mij op 1280x1024 4:3 iemand anders ook last van?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Check de datum van die foto ;) Toen hij daar stond, kwam ie net uit de verpakking. Natuurlijk heb ook ik die sticker eraf gehaald :) Samsung heeft wel in de peiling wat style is :)
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus zo'n ding waardoor jeje PC en Xbox op dezelfde monitor aan kan sluiten?
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Yep, en dan met een switch kun je switchen. Moet je wel zorgen dat je er eentje met een switch koopt. Ze zijn er ook die met een toetsenbord knoppencombinatie werken, maar dat werkt dus niet met de 360 ;)
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Hij werkt Perfect!
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik gebruikte er zelf 1tje van Belkin dacht ik. Nu gebruik een een samsung 226BW, die zowel vga, als DVI heeft. Maar KVM switch is zeker wel een uitkomst als je maar 1 aansluiting hebt.
     
  19. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij het 'volledig en perfect beeld' vind dan is dat een mening, en dan moet je het niet brengen als een feit. Een resolutie van 1280×1024 over een breedbeeldscherm van 1680×1050 geeft grotere en opgerekte pixels weer zonder balken, om de reden dat het een lagere resolutie is en een ander formaat. Dit kan dus niet perfect zijn. Of je daar aan stoor is iets persoonlijks, maar optimaal is het niet.

    Moet je met de 226BW even op de Xbox 360 gamen op 1280×1024 en daarna op de PC met een resolutie 1680×1050. Dan kan ik me niet voorstellen dat je de oprekking niet ziet. Ik vind het zo zonde dat je een scherm hebt met een hogere resolutie die je vervolgens niet helemaal kan benutten omdat de Xbox 360 dit niet ondersteund.

    Omdat het ongetwijfeld een TN-paneel is. :)
     
  20. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag er waarschijnlijk gewoon van uitgaan dat als ik een Samsung 226BW koop ik alle spellen vlekkeloos op 60Hz kan draaien?

    en als ik die monitor koop moet ik dan eerst hem aan mijn pc hangen om drivers te instaleren of kan ik hem gewoon "out of the box" meteen aan mijn 360 hangen met een VGA kabel?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina