1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hulp bij overzetten bestanden xp/vista in netwerk

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sickness, 31 dec 2007.

  1. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuwe computer gekocht en wil nu dus mijn oude bestanden op mijn nieuwe pc zetten.

    ik heb een netwerk liggen in mijn huis, ( router met kabel naar oude pc en één naar de nieuwe (zitten op verschillende verdiepingen))

    en nu is mijn vraag hoe ik precies die bestanden over kan zetten. ik weet dat het iets met shared folders was maar hoe precies weet ik niet. zou iemand mij dit uit kunnen leggen.
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik ook al last van. Hij deed het wel ineens. Het is altijd gekloot met dat soort dingen.
     
  3. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ah oke, weet je ook hoe je het hebt gefixt :p
     
  4. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je een folder selecteerd kan je rechtermuisknop bij Eigenschappen kiezen om deze map te delen. Vervolgens kijk je op de andere computer bij "Mijn Netwerklocaties"
     
  5. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ah oke, dus zorgen dat ze allebij hetzelfde heten, en dan kun je gewoon rechtermuisknop en delen doen, straks proberen heb nog geen monitor voor me nieuwe pc, komt vandaag binnen
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Wireless met XP en Vista is in ieder geval hell, eer dat je dat aan de praat hebt ben je aan het huilen...

    Ik weet niet of het met een kabel wel makkelijk gaat, maar veel succes er mee, mij is het een verbinding tussen XP en Vista nog niet gelukt.
     
  7. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik heb nu een verbinding, ik zie de andere computer ook, maar krijg een foutmelding als ik erin wil. dat gaat dus niet..

    ik zie hem wel, alles staat op bestanden delen maar toch kan ik er niet in. weet iemand een oplossing
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, dat is het punt dat ik ook niet verder kom, ik ben daar toen een uur of wat zoet mee geweest. Ik heb daarna maar besloten om gewoon een externe hardeschijf eraan te hangen en de bestanden daarmee over te zetten...
     
  9. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zat ik ook aan te denken, gewoon laptop aan hangen alles overzetten en dan weer alles terugzetten met laptop

    pokkenwerk. netwerk zou het gewoon moeten doen
     

Deel Deze Pagina