Lol dit durven zeggen terwijl hij paar posts geleden nog zei dat Wixx deze game gekopieerd heeft terwijl hij dit helemaal op niets heeft kunnen baseren.
*WouteR redt zich er natuurlijk uit! Wixx heeft al eerder gezegd dat hij backups heeft, dat soort dingen blijven bij mij hangen. Ik denk dat dat al genoeg zegt, niet?
Hmm je behoord 'tegen' backups te zijn. Waarom zou je zoiets verdedigen? De term 'backups' wordt gewoon gebruikt voor de schmigten-kopietjes die niemand ook daadwerkelijk als backup gebruikt en voor een euro of 7 koopt ipv de ontwikkelaars te steunen. Waarom zou je, als je gaat voor zekerheid door echt backups te gebruiken, je Xbox chippen (zodat de garantie vervalt!!) om die backups te draaien? Interesting
Maar je kan wel zeggen dat hij backups gebruikt! maar waar bazeer je dat dan op?! Je zegt zelf je moet feiten hebben, of hangt er een verborgen camera in zijn huis waarmee je hebt gezien dat hij die DOAX illegaal heeft ofzo.
Ik vertrouw hem op zijn woord als hij zegt backups te draaien. Lijkt me een logische conclusie toch? Waarom verdedig je hem? Snap je mijn conclusie niet of hangt hij tegenwoordig op je forum rond
Ik verdedig hem niet ik snap alleen niet dat jij gelijk masterape tegen begint te spreken terwijl jij hetzelfde aant doen was. Maargoed lijkt me beter dat deze doelloze discussie stopt en weer ontopic gaan .
Mag ik dan even het draadje zien waarin ik dit heb gezegd??? Ik heb het altijd erover gehad dat een vriend (atmoz ja) copys draait.
lol Trouwens DOAX op een rip dvd? Lijkt me zwaar onwaarschijnlijk.... waarom? Pffff moet ik dat hele verhaal weer gaan uitleggen, nee mail maar als je het zo graag wil weten DOAX kan niet gecopy't worden.
Re: lol ik kan wel even melden dat het atmoz al gelukt is om hem te "backuppen" dus wat jij zegt is nie waar.
Hier verlul je jezelf (dat wouter dat niet opgevallen = verbaast me enigzins) waar bazeer jij die FEITEN op, je geeft zelf toe dat het een feit is dat je gekopieerde spellen hebt!!!!
Originally posted by WouteR Uhum. Nee hij valt bij mij onder de kopieer-schmiechten. En ja dit is een gegronde uitspraak en waar bazeer jij die feiten op? En je kan 3 vakantieĀ“s saven en zack kan ineens engels praten (je kan hem ook op japans zetten) Dat is niet wat hier staat, "die feiten" verwijst naar de de post van wouter die zegt: kopieer-schmiechten!
Met het 1e ben ik het eens. wouter ben niet zo eigenwijs je kunt iets pas zeggen al heb je het met eigen ogen gezien niet eigen oren! En panzer de Amerikaanse versie kan toch anders zijn of ze hebben nog op het laatst dingen verandert. Nu JULLIE(Wouter en Panzer----><-----Masterape en simmetje) weer