Ik heb hem DOAX

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 29 jan 2003.

1. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Lol dit durven zeggen terwijl hij paar posts geleden nog zei dat Wixx deze game gekopieerd heeft terwijl hij dit helemaal op niets heeft kunnen baseren.

2. masterape

masterape Guest

Ja wouter wat heb je nu te zegguh.....

3. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    oehhhhhh Wouter red je hier maar eens uit!!!!

IK HELP JE WEL HOOR!;)

denk ik:confused:

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    *WouteR redt zich er natuurlijk uit!

Wixx heeft al eerder gezegd dat hij backups heeft, dat soort dingen blijven bij mij hangen.

Ik denk dat dat al genoeg zegt, niet?

5. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Een backup maken van een game is niet illegaal dus ik weet niet wat je zat te zeuren.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm je behoord 'tegen' backups te zijn. Waarom zou je zoiets verdedigen? De term 'backups' wordt gewoon gebruikt voor de schmigten-kopietjes die niemand ook daadwerkelijk als backup gebruikt en voor een euro of 7 koopt ipv de ontwikkelaars te steunen.

Waarom zou je, als je gaat voor zekerheid door echt backups te gebruiken, je Xbox chippen (zodat de garantie vervalt!!) om die backups te draaien? Interesting :+

7. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kan wel zeggen dat hij backups gebruikt! maar waar bazeer je dat dan op?! Je zegt zelf je moet feiten hebben, of hangt er een verborgen camera in zijn huis waarmee je hebt gezien dat hij die DOAX illegaal heeft ofzo.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vertrouw hem op zijn woord als hij zegt backups te draaien.

Lijkt me een logische conclusie toch? Waarom verdedig je hem? Snap je mijn conclusie niet of hangt hij tegenwoordig op je forum rond :+

9. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verdedig hem niet ik snap alleen niet dat jij gelijk masterape tegen begint te spreken terwijl jij hetzelfde aant doen was.

Maargoed lijkt me beter dat deze doelloze discussie stopt en weer ontopic gaan :).

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah, mail me maar, dan gaan we ff verder met die discussie :)

11. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Mag ik dan even het draadje zien waarin ik dit heb gezegd??? Ik heb het altijd erover gehad dat een vriend (atmoz ja) copys draait.

12. cK1

cK1 KotorLightSideScout

Leuk Bevonden:
    0
    lol

Trouwens DOAX op een rip dvd? Lijkt me zwaar onwaarschijnlijk.... waarom? Pffff moet ik dat hele verhaal weer gaan uitleggen, nee mail maar als je het zo graag wil weten DOAX kan niet gecopy't worden.

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Re: lol

ik kan wel even melden dat het atmoz al gelukt is om hem te "backuppen" dus wat jij zegt is nie waar.

14. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0

Ok Wouter hmmmm nog wat te zeggen...

*voelt zich trots :9 *

15. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Hier verlul je jezelf (dat wouter dat niet opgevallen = verbaast me enigzins) waar bazeer jij die FEITEN op, je geeft zelf toe dat het een feit is dat je gekopieerde spellen hebt!!!!

16. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik bazeer die feiten op een ntsc box met een ntsc spel, nu jij weer.

17. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Originally posted by WouteR
    Uhum. Nee hij valt bij mij onder de kopieer-schmiechten. En ja dit is een gegronde uitspraak

en waar bazeer jij die feiten op?

En je kan 3 vakantieĀ“s saven en zack kan ineens engels praten (je kan hem ook op japans zetten)

Dat is niet wat hier staat, "die feiten" verwijst naar de de post van wouter die zegt: kopieer-schmiechten!

18. masterape

masterape Guest

Met het 1e ben ik het eens. wouter ben niet zo eigenwijs je kunt iets pas zeggen al heb je het met eigen ogen gezien niet eigen oren!|:- En panzer de Amerikaanse versie kan toch anders zijn of ze hebben nog op het laatst dingen verandert. Nu JULLIE(Wouter en Panzer----><-----Masterape en simmetje) weer

19. cK1

cK1 KotorLightSideScout

Leuk Bevonden:
    0
    lol

Ahhhh die uitspraak w8te ik al op van jou ;) Ik stel Wouter in het gelijk :D

20. masterape

masterape Guest

Re: lol

1 Omdat het een MOD is
    2 omdat je wil slijmen
    3 Omdat het je eigen mening is(uhmuhm)

Deel Deze Pagina