1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Bij mijn originele faceplate is het klepje naar de USB poorten kapot, zit er eigenlijk garantie op de faceplate?
     
  2. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige keer heb ik helaas geen antwoord gekregen, dus bij deze stel ik mijn vraag nog maar een keer.

    Mijn Xbox360 geeft telkens aan dat elke disc Unplayable is.
    Dit is mijn eerste, en hij heeft het 2 jaar zonder problemen gedaan.
    De garantie is al verlopen, maar met een RoD heb ik nog wel garantie (3 jaar).
    Ik heb nog nooit een RoD gehad, en vroeg mij af hoe ik de meeste kans heb om die te kunnen krijgen.

    Als ik alles hier zo doorlees zie ik dat er genoeg mensen zijn die ervaring hebben met een Ring Of Death.

    Iemand? :)
     
  3. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Inpakken in een dikke handdoek, gears of war of iets dergelijks erin, aanzetten en een kwartiertje gamen.
    Lijkt mij voldoende.

    Volgens mij had je BTW de ROD moeten krijgen binnen de 2 jaar garantie, om in aanmerkimng te komen voor 3 jaar.
     
  4. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dubbel klote, Want mijn probleem is juist dat hij die games niet meer opstart, en dus nooit op volle toeren draait.

    En RoD Binnen 2 jaar zodat je 3 jaar heb.?
    Die snap ik niet helemaal, maar ik hoop van niet. :+

    zal wel ff kijke met welke bezigheid mijn xbox de meeste herrie maakt en dan in een handoek stoppen... lijkt me.

    en dan maar bellen en hopen.

    :thumbs:
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt dat je boXje binnen de standaard 2 jaar gerantie een roD moet krijgen en dat je dan 3 jaar gerantie krijgt. Hij denkt dat omdat je buiten de standaard 2 jaar zit geen nieuwe meer krijgt. (nieuwe = dezelfde in mijn spelling)
     
  6. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je dus nog een jaar extra garantie krijgt omdat je een RoD heb gehad. En dit is enkel zijn gedachte of is dit ook werkelijk zo.?

    Edit: Mijn Xbox360 viel uit en ik zag de RoD.. maar de Xbox360 ging daarna weer gewoon aan..?
    Moet ik dit vaak herhalen ofzo....... ?

    Ik zal evengoed vanmiddag microsoft bellen..
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  7. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Is het vandaag al iemand gelukt om naar de service lijn van Microsoft te bellen? Ik heb net een half uur proberen te bellen maar krijg telkens zo'n ingesprek toon. Kapotte 360's, live is zo brak als wat en nu ook nog een kapotte service lijn. Kan het daar nog erger.8)
     
  8. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei, de beloofde 10 werkdagen, zijn inmiddels al 12 dagen! Toppers!
     
  9. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch gewoon onacceptabel? Wanneer gaat microsoft nu eindelijk eens wat doen aan die krakbak! Ik heb gewoon een PS3 erbij gekocht omdat ik gewoon iedere keer weer bang ben dat dat ding het begeeft!
    Is het nu zo moeilijk om een goed werkend product op de markt te brengen?
    Vroeger had k een playstation 1 bij de release gekocht. Dat ding doet het nu nog steeds!! en even goed als toen. zelfs een Megadrive en die doet het zelfs nog! Maar een 360 houdt het gemiddeld maar een jaartje vol? Diep treurig. Al moet ik het dubbelen betalen voor een 360 die gewoon niet stuk gaat binnen 10 jaar zou dat mij geen reet uit maken.
    Het is dat er mega vette spellen zijn op de 360 anders had k m van het dak geflikkerd.
    AUB MICROSOFT Breng een 360 uit die niet stuk gaat!!!!
     
  10. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bellen, krijg je een nieuwe opgestuurd.

    Een andere vraag; als je je xbox verkoopt, moet je dat dan doorgeven aan Microsoft vanwege de garantie? De xbox staat nu op mijn naam ingeschreven.
     
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb net eindelijk de helpdesk te pakken gekregen en een normaal goed nederlands pratend persoon aan de lijn gekregen. De vorige paar keer dat ik belde kreeg ik een of andere half nederlands pratende duitser aan de lijn. Hij was erg aardig en geduldig zelfs nadat ik de telefoon uit me handen had laten flikkeren.:+
    Ik wacht nu op de mail met die labels en dan kan ik UPS bellen. Ik hoop dat ze hem dan morgen nog kunnen ophalen aangezien het 2 tot 3 weken zou duren voordat ik mijn xbox terug zou hebben vanaf het moment dat hun hem hebben ontvangen. Dan krijg ik natuurlijk 1 dag voordat ik op wintersport ga mijn xbox terug ofzo.|:-
    Ik zit er nu serieus over na te denken een wii of playstation 3 te kopen. Jammer alleen dat de xbox zoveel goede spellen heeft.
     
  12. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, ik heb zondag Assassin's creed voor mijn verjaardag gehad en toen ik het ging spelen deed na 3kwartier het geluid opeens niet meer, als ik op het bolletje op mijn controller druk en ik wil dan zelf ene muziekje op zetten dat doet hij wel, dus het licht niet aan de aansluiting, na dat het geluid wegvald hangt mijn spel ook vast, als het geluid wegvalt, valt hij ongeveer 5 min daarna vast. Het rare is bij mijn andere spellen gebeurt dit niet. Dus ben ik naar Freerecordshop gegaan en een nieuwe assassins creed gevraagt, die heb ik gekregen maar ook die heeft het probleem.
    Wil iemand aub hierop reageren

    Dankjewel alvast
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het beste is gewoon weer even langs gaan en een nieuw exemplaar vragen. Ik heb dit ook gehad met Halo 3, na twee keer geruild te hebben kreeg ik er een die het wel gewoon goed deed. Heb je dit welleens vaker gehad bij andere games?
     
  14. Mdb_sinner

    Mdb_sinner Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb me hier ook maar even geregistreerd, dit is m'n eerste post hier... Maar goed, ik ben dus ook "slachtoffer" geworden van de RoD, foutcode 0102. UPS heeft hem vandaag opgehaald, ben benieuwd hoe lang het gaat duren... En hoe lang de volgende het uit gaat houden...

    mijn Xbox was ongeveer een half jaar oud. Nooit problemen mee gehad, tot een paar dagen geleden. Hij begon regelmatig vast te lopen. Eerst was resetten voldoende om weer een paar uur te kunnen gamen, maar daarna was het exit; de RoD verscheen... Ik heb een goede ervaring gehad met de M$ helpdesk, kreeg een hele aardige Nederlandse jongen aan de lijn, die al m'n vragen heeft beantwoord. Bij UPS daarentegen kreeg ik vanochtend een chagerijnige medewerker aan de lijn, die ook niet echt veel tijd leek te hebben. Daarna werd ik terug gebeld door een chauffeur (of het o.k. was als ie het pakketje eerder kwam halen dan afgesproken), en dat was ook een niet zo vriendelijk figuur, die ik door een of ander curieus dialect maar nauwelijks kon verstaan... Dus voor mij: + voor M$, - voor UPS...

    Btw, dat handdoek truckje schijnt ook te helpen tegen de RoD, right? Iemand dat al geprobeerd? Maar aan de andere kant hoor ik verhalen dat Microsoft een hekel heeft aan gefrituurde Xboxen, en dat de garantie vervalt zodra je de handdoek truck probeert? Lijkt me ook een beetje vaag, want dat zou betekenen dat de garantie vervalt als ie een keer overhit is geweest?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  15. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat handdoek trucje daar gaat ie weer van aan, maar vanaf dat moment blijft hij 9 van de 10 x vastlopen, totdat je opnieuw de ROD krijgt...
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee opnieuwe 3 jaar gerantie en niet 1.
     
  17. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Krijg je elke keer als je een nieuwe/gerapereerde console van microsoft terugkrijgt opnieuw je garantie. Dus 2 jaar garantie voor alle mankementen en 3 jaar voor de ring of death? Ik kreeg daarstraks namelijk te horen dat mijn garantie net 3 dagen was verlopen maar dat ik geluk had dat het om de ring of death ging en daarom nog een jaar extra garantie had. Als het klopt wat jij zegt zou ik nog dik anderhalf jaar garantie hebben voor alle andere dingen en nog 2 en half jaar voor de ring of death.
     
  18. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn inmiddels 4e xbox360 heeft nu zonet ook weer ring of death wat een geluk heb ik toch dat microsoft zo'n goede garantie regeling heeft.....
     
  19. MekZ

    MekZ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ontzettend blij dat ik em pas heb gekocht en dus geen kapotte heb :p Overigens ook een HDMI aansluiting en alles, dus vind em wel nice :)
     
  20. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    wees gerust je komt vanzelf aan de beurt bij microsoft, jezus wat een bagger zooi verkopen die gasten, ben het echt goed zat dit word m'n 5e of zelfs 6e 360 al! ben de tel een beetje kwijt van de zomer notabene 13 weken zonder gezeten door die klootmongolen. denk dat ik ook maar de overstap naar ps3 gaat maken, sad but true
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina