Nou, ik heb me hier ook maar even geregistreerd, dit is m'n eerste post hier... Maar goed, ik ben dus ook "slachtoffer" geworden van de RoD, foutcode 0102. UPS heeft hem vandaag opgehaald, ben benieuwd hoe lang het gaat duren... En hoe lang de volgende het uit gaat houden...
mijn Xbox was ongeveer een half jaar oud. Nooit problemen mee gehad, tot een paar dagen geleden. Hij begon regelmatig vast te lopen. Eerst was resetten voldoende om weer een paar uur te kunnen gamen, maar daarna was het exit; de RoD verscheen... Ik heb een goede ervaring gehad met de M$ helpdesk, kreeg een hele aardige Nederlandse jongen aan de lijn, die al m'n vragen heeft beantwoord. Bij UPS daarentegen kreeg ik vanochtend een chagerijnige medewerker aan de lijn, die ook niet echt veel tijd leek te hebben. Daarna werd ik terug gebeld door een chauffeur (of het o.k. was als ie het pakketje eerder kwam halen dan afgesproken), en dat was ook een niet zo vriendelijk figuur, die ik door een of ander curieus dialect maar nauwelijks kon verstaan... Dus voor mij: + voor M$, - voor UPS...
Btw, dat handdoek truckje schijnt ook te helpen tegen de RoD, right? Iemand dat al geprobeerd? Maar aan de andere kant hoor ik verhalen dat Microsoft een hekel heeft aan gefrituurde Xboxen, en dat de garantie vervalt zodra je de handdoek truck probeert? Lijkt me ook een beetje vaag, want dat zou betekenen dat de garantie vervalt als ie een keer overhit is geweest?
Laatst bewerkt: 3 jan 2008