Hoi, ik heb een probleempje, als het niet hier moet moet je dat effe zeggen. Ik verbind mijn Xbox 360 met de pc, hij vind hem ook en in Media Player staat hij geaccepteerd, maar als ik dan op de Xbox kijk tussen Music, staat er niks behalve voorbeelden van Muziek, verder krijg ik er niks op, moet mijn muziek persee in Mijn Documenten staan ofzo? Alvast bedankt, groet Richard
je moet bestanden delen met je 360 in vista deed ik dit ergens via netwerk instellingen zie topic media extender
Had ik pas ook omdat ik mijn muziekmap naar een andere partitie had verplaatst opgelost door: in WMP naar Extra > opties > Mediabibliotheek > In mappen zoeken > OK Dan wordt de map die je nu dus niet kan vinden op je 360 toegevoegd aan de mediabibliotheek van WMP. Vanaf dat moment kan je hem wel vinden, omdat je Mediabibliotheek is gedeeld met de 360
Jingga hartstikke bedankt! Je hoort zo of het gevonden wordt het is een beetje veel wat ie moet vinden EDIT: En ja hoor dankeshön Jingga, het is gelukt dankje
Welkom op het forum. Veel van je vragen, ook deze, worden al beantwoord dan wel beantwoord in andere threads. De zoekfunctie is je vriend zeg maar -slotje-