Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo erg is dat niet hoor, ik ben erg blij met mijn ps3. Mooi, degelijk, compleet, heeeeeeeeeeeel stil en ook zat goeie games.
    Heb COD4 bijna uit en vorige week Uncharted uitgespeeld.

    Come over to the other(dark) side.
     
  2. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    I know het is tenminste een console waar je ongestoord op kan gamen zonde je hart vast te houden uit angst wanneer de eerst volgende faillure zich weer aandiend.
    Terug naar mijn eerste oude echte liefde, de playstation
    En toch vind ik het jammer xbox had toch wel ergens (verdiend) een een plekie in mn hart veroverd, wat totaal de grond in gestamt word door die waardeloze 360 van ze.:mad:
    jeez ken ik weer die malle molen van ze in, als ik het zo lees op het forum is er nog niks veranderd, weken je 360 kwijt zijn en gewoon kapotte terug krijgen shit man en dat dan voor de 5e of 6e keer!
    Pfhh zie het niet zitten na wat ik van de zomer allemaal heb meegemaakt met ze, ken ik weer keer op keer die mongolen achter hun broek aan zitten om uiteindelijk een apparaat terug te krijgen die het niet eens een half jaar vol houd.

    enige kutte is dat sony ggen vga kabel heeft speel namelijk op een lcd monitor...
     
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wnap niet goed sommige weken lang moeten wachten eer ze hun Xbox 360 terug hebben. ik had hem op de de 10de werkdag terug. En blijt nu ook werken. maar niet veel hitte en zo. Ik dnek dat UPS er ook wel mee te maken heeft voor een deel dat je lang moet wachten. Ik heb niet te klagen want bij sony heb ik met psp langer kunnen wachten. Ik ga me ook wel een een PS3 halen maar nu nog niet. Exclusieve games blijven lang wat weg.

    Ik ben tevreden bij xbox 360. Ook al is de kans groot dat mijne ook nog wel een keer dood kan gaan dan neem ik dat er maar bij. Zijn ergere dingen in de wereld. Heb toch dingen genoeg te doen.
     
  4. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee nooit. Maar ik heb hem al en keer geruild vor nog een assassins creed(daar zaten een paar krasjes op , het was wel een nieuwe) die had het zelfde probleem
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het zo dat als je je box gerepareed terug krijgt weer opnieuwe 2 jaar garantie krijgt en als je de roD hebt je zelfs 3 jaar hebt.
     
  6. Veno Xavier

    Veno Xavier Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt 1 jaar garantie na een reparatie. Verder heb je 2 jaar garantie op je xbox en 3 jaar op RoD. Staat in je handleiding ;).
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, moet hem nu (volgens de helpdesk) uiterlijk voor volgende week vrijdag weer hebben. De eerste 2x had ik hem de 7e werkdag al terug :confused:

    Zit nu al sinds november zonder een goed werkende 360..
     
  8. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 3de is net ook weer kapot gegaan =( alweer een RoD...
     
  9. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is de switch ook gemaakt, na lang nadenken ben ik het "gedoe" met de 360 ook spuugzat. (mijn xbox360 doet het verder nog wel maar na de 3e keer dat dat ding het begeven heeft en weer gerepareerd heeft)
    Vastlopers, RROD,s, Failende hardware, Geluid van een Dieselaggregaat is mij wat teveel van het goede. Ik hou de 360 en zijn spellen er nog wel bij, Misschien als alle problemen opgelost zijn met de Xbox dat ik weer dedicated aan het 360en sla. Maar tot die tijd mag Sony mij weer als klant verwelkomen....
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  10. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit.... Sinds de 360 uit is (~2jaar) heb ik al 4 xboxen gehad|:-. Altijd die rode lampen error. De 360 die ik nu heb gaat al 3/4 jaar mee zonder problemen.

    Maar nu is er weer iets! Heb net splinternieuwe COD4 gekocht. Speelt lekker. Maar nu zit ik midden in het spel en zit op de DVD 2 kleine krasjes van ongeveer 3mm lang! Tijdens het laden van de single player krijg ik een error dat ik de cd schoon moet maken. Al 100x geprobeerd maar altijd op datzelfde punt die error! De muliplayer doet het wel gewoon. Nu kan ik de single player dus niet uitspelen!:mad: Ik weet zeker dat ik die krasjes niet heb veroorzaakt. moet de 360 zijn geweest. hoe kan ik dit aantonen?

    Ben al teruggegaan naar de winkel maar hun kunnen niks doen. Ze kunnen de DVD wel polijsten maar dat kost me 5€.

    Wat met ik nu doen??|:-:mad:
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoef je niet aantetonen dit is een veel voorkomend probleem zie thread-titel. Als je terug gaat naar de winkel is het meestal zo eigenlijk altijd dat ze zeggen dat ze niks voor je kunnen doen. Je moet gewoon de help-desk bellen, (zie de eerste pagina) en ze komen hem ophalen.
     
  12. Veno Xavier

    Veno Xavier Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het een ronde kras? Anders ff activision bellen of M$ en was dat uit t doosje al zo? want dan heb je zoiezo 90 dagen fabrieksgarantie.
     
  13. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 nu geregistreerd op service.xbox.com om de reparatie te kunnen volgen. Alleen nu staat er:

    Status van de reparatie:Geen uitstaande reparatie

    Verder staat er dat mijn garantie eind 2008 verloopt, ook dat klopt niet omdat ik mijn 360 begin september 2007 pas gekocht heb.

    Hoe kan dit? :confused:
     
  14. Baggerman

    Baggerman Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb anders te horen gekregen dat je op de reparatie 3 maanden garantie krijgt en geen jaar!.





     
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    nu, nog geen jaar later gaat ook de mijne naar t reparatie centrum!

    Ik bleef maar vastlopers krijgen, textures die te laat komen(mass effect), banen die verdwijnen(forza2), en bij mijn laatst gekochte spel goed gekeken voor krassen en jawel, hij maakt krassen! Het is wel zo dat ik geen kras over heel de rondte van t schijfje krijg maar wel typisch 2x dezelfde kras op dezelfde "hoogte" en mooi in de rondte van het schijfje.

    Mijn vastlopers cyclus: meestal eerst een soort schrapend geluid hoor, dan het beeld vastloopt en vervolgens de error krijg "disc unreadable". Haal je de disc eruit, disc erin en je kunt weer verder spelen. Even later loopt ie gewoon volgens dezelfde cyclus weer vast.

    Mijn lijst van vastlopende spellen:

    Gears Of War
    Cod4
    Mass Effect
    Saints Row
    Forza 2

    Dit zijn wel allemaal spellen die ik (los van GoW) zo vanaf de zomer gekocht heb. Alle andere spellen die ik daarvoor gekocht heb en eigenlijk niet meer speel zijn nooit vastgelopen (pes6, cod3, lostplanet, tdu, homecourt, viva pinata, pga 07, most wanted)

    Ook loopt er geen enkel arcade spel vast, en maakt het niet uit of de HD bevestigd is of niet!

    Maar goed, net xbox service lijn gebeld, xbox geregisteerd. De labels worden opgestuurd want ik heb geen printer |:-. Maar ik speel gewoon vrolijk verder totdat ups 'm komt halen! :) Zou 5 werkdagen duren voor labels hier zijn en dan +/- 14 dagen totdat ie gemaakt is.
     
  16. Baggerman

    Baggerman Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Soort gelijk probleem ook gehad.
    Opgelost als volgt. Tandpasta uitsmeren over de DVD (de onderkant van de DVD) klein beetje water over laten druppelen. vervolgens met je vinger de tandpaste goed uitpoetsen over de dvd!. (zeg maar oppoetsen)

    Met water daarna afspoelen en vervolgens afdrogen. Daarna laten staan om een beetje te drogen. En weer gamen ! (werkt top)
















     
  17. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit het einde van mijn 360 wordt alleen geeft hij nou de laatste week een harde hoge toon af. Erg irritant. Iemand een soortgelijk iets gehad? Ook heb ik nou steeds vaker last van een Dirty Disk met PGR. Of dat hij gewoon in het menu van PGR ff blijft vasthangen.

    Btw als hij nou weer kapot gaat en ik moet hem opsturen, mag ik dan gewoon mijn harddisk houden? (de vorige keer dat hij kapot was, een RROD had ik hem met HDD en al opgestuurd alleen verklaarden sommige mensen mij voor gek omdat je de HDD bij je mocht houden volgens hun) en kan ik hem dan niet meteen inwisselen voor een premium met HDMI :p? Bij mijn vorige 360 kreeg ik ook een nieuwe thuisgestuurd namelijk.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  18. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Op eigen risico natuurlijk. Ik heb het ook geprobeerd en werkt totaal niet. ^_^
     
  19. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ergste van alles is dat microsoft er zelf ook niks van snapt.
    maar goed vanmiddag opgehaald en ben weer benieuwd hoe lang de spoed procedure deze keer gaat duren,van de zomer beloofde ze hetzelfde nadat ie gelijk stuk ging vanaf dat ie "gerepareerd" terug kwam en ben ik 'm een week of 4/5kwijt geweest.
     
  20. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een mail gekregen van xbox met die label van UPS maar welke label is het?

    - Instructies over UPS retourdocumenten bekijken

    - Uw UPS Retourlabel ophalen .

    - Ontvangstbewijs ophalen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina