1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Alles in één keer goed :)

    Scherm halen, Xbox 360 VGA kabel aansluiten op scherm en 360 zelf, opstarten en resolutie kiezen.. :)
    Ik heb het zelf ook zo..
     
  2. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Foto's ?
     
  3. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Helaas heb ik die niet, ik kan je alleen zeggen dat ik aan mijn xbox 360 een Samsung Syncmaster 226 BW met een Logitech Z-5400 speakerset eraan heb hangen. Het werkt allemaal prima vanaf het eerste moment af, uiterst tevreden :)
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ok, true :) Laat ik dan zeggen dat het beeld voor mij perfect is ;) Ik heb gewoon nergens last van :) Waarschijnlijk kan het wel beter/mooier, maar mij hoor je niet klagen ;)
     
  5. LordTB

    LordTB Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou mijn scherm (syncmaster 245B) eigenlijk gister krijgen, maar omdat de postbode mijn huis niet kon vinden (ik lig echt niet afgelegen ofzo...) is ie retour gegaan, en omdat ie onder rembours was is ie geanuleerd. Meteen een nieuwe besteld, krijg ik hem op zijn vroegst maandag.... de eerste heb ik een week eerder besteld..:mad:
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Mwah, afgezien van de minimale uitrekking merk je echt geen bal van een iets lagere resolutie die de 360 uitzend. De pixels op de paneeltjes zijn zo ongelooflijk klein en zitten zo dicht op elkaar dat je ondanks de upscaling vrij weinig verschil merkt. Zal wel een mening zijn, maar ga jij maar eens met je neus op het scherm zitten en dan maar eens zien of je de pixels kan tellen ;) Denk dat je bij de 3de pixels al kwijt bent waar je was. Als het nou een scherm van een meter doorsnede was, ok, maar op deze kleine afmetingen hoef je echt niet te klagen. Zet anders je console op 1920x1080p... dan is het je scherm die 'onder doet'.
     
  7. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik daar verschil in zie dan is dat zo. Dan kan je wel kleine pixels er bij halen, maar het gaat hier wel om 400 pixels verticaal en dat is toch een kleine 24% aan verticale pixels die niet benut worden, dus één op 4 van het verticale scherm.
     
  8. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag ook het microsoft ''setje'' aangeschaft! Aangesloten op me ACER AL1916W

    Echt top! Ziet er goed uit!!
    Ik vind het zeker de euro's waard.

    Halo3 en Forza zien er beide erg nice uit!
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Je hebt geen verschil kunnen zien. Geen enkele 360 zendt native 1680x1050 dus een vergelijking met hetzelfde scherm alleen met een signaal van 1280x1024 wide heeft niemand kunnen maken. Dat je het vergelijkt met je eigen PC is zinloos, omdat dat een compleet ander apparaat is. Een PS3 en een 360 met hezelfde spel kan je ook niet vergelijken, niet eens een 360 met een VGA en een 360 met een component kabel, zelfs dat geeft een compleet ander plaatje. Ik zou zeggen, pak een 24'' 1920x1200 en een 24'' 1680x1050 of van mijn part zelfs 1440x900 scherm, en zet je 360 op 1280x1024 wide. Je zult echt geen verschil merken. Of zoals ik al zei... zet je 360 op 1080p, dan is het namelijk je scherm die onder doet ;)
     
  10. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je mij dan ook vertellen wat er verschilt met de resoluties van de Xbox 360 en de PC?

    Waar slaat die vergelijking op? Het gaat hier over 1680×1050 en 1280×1024, niet over een hogere resolutie. Anders kan ik ook zeggen dat zowel de 226BW als de Xbox 360 beide onderdoen, omdat ze beide geen 2560x1600 uitzenden/ weergeven.
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ok, komt ie:

    Wat is de beste goedkope 19" breedbeeld tft (1440x900 denk ik dan) voor 360 gamen (met die kvm, mag het met een enkel vga input, liefst zoveel mogelijk beeld en zo weinig mogelijk plastic rand)

    Waarom 19"? omdat hij ergens moet passen (en 20/22" te groot zijn (klinkt gek, maar is waar ... zit trouwens op 50 cm van het scherm:)

    Zelf dacht ik aan die Acer AL1916W oid (maar wellicht weten jullie een beter alternatief)
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Met de reso's verschilt niks, met de kwaliteit van het beeld wel. En niet zozeer door de reso maar door het beeld was ze uitzenden en de kabel waardoor het gaat. Met dezelfde instellingen op de PC als die je nu hebt zal hij er waarschijnlijk ook scherper uit zien op 1280x1024 vergeleken met de 360.

    Je zeurt toch dat de Xbox 360 niet al je pixels kan benutten? Zet hem dan op 1080p... dan kan ie dat wel.
     
  13. gudo

    gudo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 vga kabel

    ik heb een fujitsu siemens 17" (1440*900) laptop en ik zit nu een beetje te lezen en heb één mischien wel domme vraag: als ik nu zo'n kabel koop wordt het beeld dan scherper en mooier dan op mijn normale aristona breedbeeld buis?? is het dus de moeite waard om zo'n kabel te kopen en mijn 360 op dit scherm aan te sluiten?

    mvg gudo
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar wil je die kabel dan in stoppen ?
    Op een Laptop zit alleen een VGA-out en geen VGA-in.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Je wilt je Xbox 360 op je laptop aansluiten? Heb je een VGA-in op je laptop?

    Edit:// Melbuuln was me voor...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2008
  16. gudo

    gudo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Wat is het typenummer van je laptop? (kans is zwaar klein dat je de 360 erop aan kan sluiten, maar wie weet).
     
  18. gudo

    gudo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een amilo xi2528

    mja hoe kan ik dn alsnog die audio kabels aansluiten

    /Mod Gebruik voortaan A.U.B de EDIT knop - Melbuuln
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2008
  19. gudo

    gudo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Ik kan geen specs vinden over je in/uitgangen, maar ik weet voor 99,99% zeker dat je er geen Xbox 360 op kan aansluiten. De laptop kan namelijk alleen signalen uitzenden... niet ontvangen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina