Meestal krijg je boekje toch pas aan kassa met cd erbij, zit volgens mij niet al in de doosjes. Maar goed, hoe is de game?
Meestal krijg je boekje toch pas aan kassa met cd erbij, zit volgens mij niet al in de doosjes. Maar goed, hoe is de game? [/QUOTE] Heb ik op XA ook al een hele discussie over. NIW, je hoort dat boekje dus te krijgen als je hem koopt, niet ervoor. Ik had dus geluk met die FRS bij mij. En de game? Valt wel mee. Tis geen topper ofzo, maar tis imo zijn prijs wel waard. Met een boot lekker schieten op andere schepen en een soort hutten en olievaten langs het water. Ghehe Maar hij vroeg ut zelf: "Ik kan je er ook 10% korting voor geven". Nou, waarom niet?
Die 10 % krijg altijd met zoon pas van de FRS, ik vraag me af wat je had gekregen als je zoon pas had, dan word het pas interessant!!!!
Hij lag er niet. Ik ben in twee verschillende winkels geweest en was er zo ziek van dat ik maar Battlefield heb gekocht uit ellende hahahaha.
Das niet veel voor een game.....maar bij mij weten is het niks....gewoon laten liggen...koop maar wat nuttigs van dat geld...na 15 min. ligt Bloodwake op de stapel van de stoffige games...!
Ik heb ooit is een demo van Blooswake gesppeld, het was niet helemaal mijn spel, maar dat water effect ziet er echt super vet uit! Maar ik haal m niet, kheb nog een hoop games liggen dus ja.....
Tis gaar mja, met een bootje op andere boten schieten.. Maar zo slecht is het niet. Het water is zelfs bijna mooi..