Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zie mijn aangepaste post. Je betaald BTW en inklaringskosten, het is helaas niet anders of je moet vals spelen. ;)
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan maar hopen dat inklaringskosten niet procentueel omhoog gaan maar gewoon een vaststaand bedrag is.
    Bedoel je met valsspelen het bestempelen als 'gift'? Wat is hier eigenlijk het nadeel van?
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, de inklaringskosten verschillen op een of andere manier en het lijkt dat het bij hogere bedragen ook hoger wordt. Met valsspelen bedoel ik inderdaad dat de verzender aangeeft dat het een Gift is met een lagere waarde, maar als Gift mag je maar tot €45,00 invoeren. Het nadeel hiervan is dat de goederen niet of onvoldoende zijn verzekerd. Mocht het kwijtraken of beschadigen heb je geen poot om op te staan en het bedrag van jouw is nogal hoog, dus of dat verstandig is weet ik niet.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    hmpz

    Hi mate,

    Most of EA games for X360 are not region free. Only X360 Half-Life 2: The Orange Box is region free at the moment. So we probably not selling this game for X360. Really sorry mate.


    Wilde burnout paradise importeren, maar zit er dus niet in.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja het is nog niet 100% zeker. Dus we hopen maar het beste :9
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Laat het dan even weten, want ik heb 'm ook nog niet besteld. En kopen ga ik 'm sowieso, logisch met zo'n game! \o/
     
  8. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor snoep kan je nou het beste bij bestellen bij PA dat je op boven 50 dollar uitkomt.
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    laat me raden, gamehubs.com? :lol:


    het beste kan je noodles bestellen, en dan wel die kip noodles! hmmp

    maar 50 cent,
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik had nog een coupon code voor play-asia van 8 dollar voor de kerst, die zou werken tot eind 2007 maar hij werd gister gewoon nog geaccepteerd. _O_

    Heb Mass Effect besteld en een portie spicy beef noodles om boven de 50 dollar te komen :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  11. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe er een exclusieve ds stylus bij ;) zijn ook best zeldzame bij :)
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik bestel altijd een snoepreep. Dit is plat en kan dus in een klein doosje. Noodles worden verpakt in een grotere verpakking waardoor de pakkans groter is bij de douane.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit is mijn eerste keer dat ik iets wil ''importeren'' uit het buiteland. Nu is mijn xbox live gold verlopen en zou ik wel die actie van Play Asia willen kopen. Voor 60,- krijg je 12 maanden xbl gold, een vision webcam, een bedrade headset, twee arcade games en ik dacht 400 microsoft points. Is de kans groot dat dit onderschept wordt? En heeft iemand dit al een keer eerder besteld? Aangezien dit mijn eerste keer is wil niet met lege handen thuiskomen.
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    De eerste keer dat ik bij Play Asia bestelde was het direct raak. Direct een naheffing op een game van de douane. Was €9,- geloof ik. De 2e game is zonder problemen aangekomen.

    Ik denk dat je er niks van kunt zeggen. Ze pakken er gewoon een aantal uit. Als je van een gokje houdt kun je het gerust doen. Ik denk zelf dat de wijze van verzenden ermee te maken heeft. Er staat een webadres op de envelop, en dat doet de douane denk ik al snel aan commerciele dingen denken.
    Als het een blanco envelop zou zijn is de kans denk ik nog kleiner.
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoe maak je play-asia duidelijk dat je het als gift aangemerkt wilt krijgen? Of doen ze dit gewoon als het pakketje onder de x euro valt?
     
  16. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat PA dat niet doet, is namelijk gewoon een groot bedrijf.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als gift doen ze niet, maar ze halveren wel je de totale factuurwaarde als je daar om vraagt. Dat kan ook schelen.
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    waaro mdoen ze dan niet een grote sticker met gift erop? zo gezegd zo gedaan toch?
    of helemaal nix erop, heb je toch nergens voor nodig...
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is een winkel met "Merchandise", geen particulier. Als ze voor bijna alle orders "Gift" gaan noteren, dan gaat dat een beetje opvallen en dat kan ook in hun nadeel gaan werken. Het halveren mag eigenlijk ook niet, maar als je dit vraagt wordt de factuur ook niet meegestuurd dus weten ze niet precies wat de waarde is en het komt ook nog 's uit Hong Kong met andere prijzen. Ze kunnen het wel natrekken, maar dat doen ze niet zo heel vaak of het moet een hele grote order zijn. Er zijn wel webshops die "Gift" vermelden, maar de meeste webshops doen er niet aan.
     
  20. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Gift op een pakketje zetten, terwijl het geen gift is, is ook gewoon strafbaar. In Amerika bega je gewoon een 'federal offence' als je dit doet. Niet erg onlogisch dus dat veel winkels dit niet willen doen. Prijs halveren mag natuurlijk ook niet, maar valt een stuk minder op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina