'Your Xbox requires service'

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mars, 1 apr 2005.

1. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is nu een jaar of 3 oud, na 2 jaar (juist nog in garantie, scheelde paar dagen ) kreeg ik altijd de melding this disc may be dirty or damaged, ik geobsedeerd bezig met de disc zo proper mogelijk te houden, dan opgestuurd om te herstellen, nieuwe dvd lezer, ging jaar goed. Ik heb hem verzet van plaats en nu begint hij te pruttelen en screen of death zoals men hier zegt, in alle talen, xbox requires service en het fameuze rode lichtje.
    k'heb nu gelezen op internet dat hij misschien het te warm heeft dus heb ik hem buiten gezet op stoel :d in de wind :d hoop dat het niet begint te regenen :confused: , de xbox van mijn buurman gaat zo ook weer een tijdje goed maar zijn er geen oplossingen die langdurig de xbox herstellen? want nieuwe kopen zie ik niet zitten en die xbox 360 kost stukken van mensen.
    graag hulp :d

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope ik vrees dat betekend een nieuwe kopen ... of sparen voor een 360 :eek:

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Staat er toevallig een nummer in de linker bovenhoek?

4. speedymike83

speedymike83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox heeft kuren

nu sinds een tijdje loopt mijn xbox(geen360) vast als ik een dvd aan het kijken ben.voor een paar dagen terug gaf hij een zwart scherm toen ik muziek van de hd aan het afspelen was met een fout melding links boven in de hoek ( 21) en dat ik contact op moest nemen met de leverancier. ma een dag later kon ik hem gewoon weer aan doen maar toen ik een film aan het kijken sloeg de xbox na plus/min 20 minuten weer vast.
    ik dacht misschien wordt ie te warm:confused: lus xbox los getrokken maar vrijwel geen stof, geen zichtbare schade of geurtjes aan het moederbord of voeding dus:confused::confused:|:-:confused:zou iemand met mij mee willen denken wat er misschien aan de hand is

alvast thanx!!!

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je xbox heeft de geest gegeven. Kan van alles zijn. :eek: E21 is hard disc error/Dashboard error

6. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0
    Onzinnige reply van mij hier maar verwijderd.

Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  7. nielsve

nielsve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    help pleas ik heb code 07 weet iemand er raad mee wat het betekent?

stuur dan effe een mail naar

nielsve@msn.com

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    7 - kernel - HDD timeout

Je HDD is defect

9. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Zoals Fardo zegt: je hdd is naar de knoppen.
    Probeer je xbox maar eens zonder hd op te starten. dat moet wel lukken.
    heb je nog garantie? dan zou ik als ik jou was M$ ff bellen :b:

Deel Deze Pagina